کاروان های لوکس؛ همه جا خانه شماست

کاروان مسافرتی

به خودروهای بزرگ مانند اتوبوس که امکانات و تجهیزات رفاهی یک منزل مسکونی درون آن ها تعبیه شده است، کاروان گفته می شود. کاروان های مسافرتی به دو دسته تقسیم می شوند:

موتور هوم (Motorhome)

در این مدل یک خودرو موتور دار از وسط جدا شده و یک کابین به آن متصل می شود. در این مدل، راننده و سرنشینان کابین با یکدیگر تماس دارند.

کمپر ون (Campervan)

در این نمونه کابین به خودروی اصلی متصل شده و توسط آن بکسل می شود. در این نمونه، راننده و سرنشینان کابین با هم ارتباط ندارند.

کاروان (Carvan)

خودروهای بزرگ لوکسی که از موتور هوم ها الهام گرفته شده اند.
در ادامه ۵ تا از لوکس ترین کاروان های مسافرتی جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما در اجاره خودرو پرارین همراه باشید.

Marchi Mobile element Palazzo Superior

این کاروان به عنوان لوکس ترین خانه سیار در جهان شناخته شده است. این خودرو برترین مدل شرکت و یک نمونه کامل برای ایده گرفتن سایر کاروان ها است. ظاهر خارجی خاص خودرو تنها با فضای داخلی بسیار لوکس و امکانات داخل آن رقیب است.

در فضای داخلی یک سالن بزرگ، یک آشپزخانه بزرگ به همراه لوازم مدرن برندهای برتر، یک حمام، یک اتاق خواب مستر به همراه یک تخت بزرگ، میز آرایش، کمد بزرگ، و یک سالن استراحت در بالای سقف خودرو خواهید داشت. این سالن یک تجربه منحصر به فرد برای استراحت کردن در یک فضای باز و به دور از هیاهو روی زمین را برای شما فراهم می کند.

Newmar King Aire 4553

کاروان مسافرتی

با داشتن این خودرو شما در بهشت زندگی خواهید کرد. جنس مواد استفاده شده در ساخت خودرو بهترین کیفیت را دارند و تجهیزات رفاهی تعبیه شده در آن را می توانید در خانه های لوکس پیدا کنید. این کاروان برای یک پادشاه ساخته شده است!

این خودرو نمونه زیبایی از هر آن چیزی است که یک نیومار می تواند باشد. یک آشپزخانه بزرگ و لوکس، یک قسمت مخصوص ناهار خوری با شیک ترین وسایل، حمام، یک اتاق خواب جادار با یک تخت پادشاهی، کمد و فضاهای ذخیره سازی بسیار از جمله امکانات نیومار کینگ است. با داشتن این خودرو همه جا یک زندگی تجملاتی خواهید داشت.

Prevost H3-45 VIP

به راستی که ویژه (VIP) شایسته نام این خودرو است. افرادی که در این کاروان (RV) زندگی می کنند یا زمان صرف می کنند بسیار مهم هستند. این کاروان برای راحتی شما ساخته شده است.

نمای بیرونی این موتور هوم به شکل بلندترین اتوبوس ها ساخته شده است. فضای داخلی استثنایی این کاروان شامل، فضای بیشتر نسبت به رقبا، پنجره های بزرگ (که با وجود آن ها شما نور طبیعی خواهید داشت)، ۴۷۹ فوت مکعب فضای زیر کف برای ذخیره سازی، چندین گزینه برای طرح بندی های مختلف وجود دارد که می توانید در مورد آن ها با پروست صحبت کنید. همچنین چندین مدل فضای داخلی و وسایل درجه یک نیز وجود دارد که می توانید هر کدام را انتخاب کنید.

Marathon Coach #1300

این خودرو واقعاً چیزی بیش از یک کاروان (RV) است. در این کاروان از مرغوب ترین مواد در ساخت نمای بیرونی و داخلی استفاده شده است. همچنین بهترین نقشه طراحی را دارد که بسیار ابتکاری است و به سواری نرم و راحت آن کمک می کند. هیچ کاروانی به پای ماراتون کوچ نمی رسد و مدل های ۱۳۰۰ از گذشته تا به امروز بهترین های این شرکت هستند.

ماراتون به شما یک پیشنهاد جذاب می دهد! اگر گزینه های موجود برای شما کافی یا مناسب نیست، شما می توانید یک کاروان مخصوص برای خود سفارش دهید.

New Coach p50

این خودرو یک کاروان خیلی لوکس است. اگر دنبال یک کاروان شگفت انگیز با توجهی دقیق به جزئیات و کاملاً کاربردی هستید که هم زمان طراحی بسیار لوکسی داشته باشد، این مدل برای شما ساخته شده است.

در فضای داخلی شما یک محوطه باز و جادار خواهید داشت. فضای ناهار خوری بسیار جادار و راحت، آشپزخانه با وسایل کامل، دو سرویس حمام، یک اتاق خواب بزرگ با یک تخت پادشاهی و فضای ذخیره سازی بسیار که هر چه بخواهید را به راحتی می توانید در آن جای دهید. در واقع این یک خانه لوکس متحرک است.

شرکت اجاره لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند. در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *