مرسدس بنز SLR؛ سوپر اسپرت آلمانی

مرسدس بنز استرلینگ موس به عنوان یک خودرو سوپر اسپرت آلمانی شناخته شد. خودروهای مرسدس همواره از طراحی خاص و متفاوتی برخوردار هستند. شرکت خودروسازی مرسدس بنز برای طراحی بنز SLR از نسخه ۳۰۰SLR الهام گرفته است. استرلینگ موس SLR جدید شامل فناوری بسیار پیشرفته و طراحی نفس گیر است که تجربه ای جدید در افسانه ۳۰۰SLR را ایجاد کرد.

طراحی شگفت انگیز مرسدس بنز SLR

مرسدس بنز SLR همیشه بدون سقف کامل تولید شده است؛ البته پوشش محافظتی آن در صندوق نگه داری می شود. در نمای جلو، نبود شیشه جلو این خودرو را خاص تر کرده است. تنها چیزی که رانندگی را از طبیعت در این خودرو تندرو جدا می کند، بدنه ای از فیبر کربن براق و یک پوشش تنیو (tonneau) است که روی کابین سرنشینان بدون پوشش محافظتی است. تنها چیزی که سرنشینان را در برابر باد محافظت می کند، انحراف هوا از یک شیشه دفلکتور با ۲ سانتی متر ارتفاع است.

قدرت بی نظیر مرسدس بنز SLR

استرلینگ موس SLR یک پیشرانه ۵٫۵ لیتری ۸V سوپرشارژ دارد که ۶۵۰ اسب بخار نیرو تولید می کند. گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک این نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. سرعت ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در مدت ۳٫۵ ثانیه یه دست می آید و بیشترین سرعت این خودرو حتی با وجود نداشتن شیشه جلو ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است.

مرسدس بنز و مک لارن با راه اندازی یک مدل جدید، تماشایی و غیرسازنده شکوه و عظمت خود را به طیف وسیع خودروهای اسپرت SLR موفق خود اضافه کرد. بدون سقف و شیشه جلو خودرو، سرنشینان می توانند هیجان رانندگی با سرعت بالا را تجربه کنند.

سه حرف تنها چیزی است که باعث می شود طرفداران خودرو جذب آن شوند، SLR. در دهه ۵۰ میلادی، مرسدس بنز ۳۰۰SLR در مسابقات مختلف پشت سر هم پیروزی به دست می آورد. مدل جدید استرلینگ موس SLR با ترکیب مدل های جدید و قدیمی یک طراحی جدید، نفس گیر، با مواد درجه یک و فناوری نوآورانه آفریده است.

مشخصات فنی مرسدس بنز SLR

خودرو بنز SLR مانند خودروهای مسابقه ای افسانه ای از سال های گذشته، با عملکرد جذاب خود همه را تحت تاثیر قرار می دهد. این تنها به خاطر اعداد چشمگیر سرعت و شتاب این خودرو نیست، بلکه به این دلیل است که رانندگی در استرلینگ موس SLR خالص ترین و بهترین تجربه را برای شما خلق می کند.

بدنه خودرو بنز استرلینگ موس SLR از فیبر کربن سبک ساخته شده است و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. شکل فلش مانند عجیب SLR با کاپوت بلند و انتهای جمع و جور و عضلانی به این خودرو جذابیت بیشتری داده است. از آنجا که هیچ پنجره ای در این خودرو وجود ندارد، فضای بیرونی و داخلی با هم ادغام می شوند. به عنوان مثال، از نمای روبه رو این طور به نظر می رسد که کاپوت از دماغه عجیب آن به داخل خودرو هدایت می شود و باعث می شود که بدنه خودرو طویل تر از آنچه هست به نظر برسد. بنابراین، SLR حتی زمانی که ساکن است، در بیننده طلسمی ایجاد می کند.

مواد استفاده شده در ساخت مواد داخل کابین کیفیت بسیار بالایی از فیبر کربن، آلومینیوم و چرم باکیفیت سبک است. یکی از جذابیت های این خودرو امضای استرلینگ است که روی در ورودی به چشم می خورد. مبنای فنی طراحی این خودرو بر طراحی پیچیده فیبر کربن، شاسی بلند با کارایی بالا و پیشرانه پرقدرت ۸V استوار است. از نظر آیرودینامیک استرلینگ موس مانند سایر خانواده SLR ها (با استفاده از یک دفیوزر در سپر عقب خودرو به منظور ماکسیمم کردن نیروی رو به پایین در محور عقبی) است.

این خودرو در تمام بخش ها از طراحی جدید و مشخصات فنی بسیار بالاتر نسبت به هم رده ای های خود استفاده کرد. بنابراین قیمت اولیه ۳ میلیون دلاری این خودرو قابل قبول است.

شرکت اجاره لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند. در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای رزرو و اجاره بنز به صفحه بنز مراجعه فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *