لیموزین زرهی فوق پیشرفته پوتین؛ امن ترین خودرو

رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، یکی از سیاست مداران سوپرمیلیاردر جهان است. این سیاست مدار در انخاب خودرو خود نیز مانند سایر بخش های زندگی و کارش منحصر به فرد عمل می کند.

سایت وناس نیوز نوشت: خودرو لیموزینی که در اختیار پوتین قرار دارد، به طور کامل روسی است. ساخت این لیموزین توسط شرکت زیل ۶ سال زمان برد. ولادیمیر پوتین اصرار داشت که تمام قطعات خودر ساخت کشور روسیه باشد. همچنین فناوری امنیتی و نظامی آن نیز از فناوری روسیه تامین شود تا بتوان آن را به طور کامل یک خودرو روسی دانست.

خودرو فوق امنیتی و لوکس پوتین، معتلق به کاخ کرملین و رئیس جمهوری روسیه است. یکی از ویژگی های جالب این خودرو این است که با توجه به کشوری که در آن استفاده می شود، می توان فرمان را در سمت راست یا چپ قرار داد.

طراحی ظاهری لیموزین زرهی 

این لیموزین یک خودرو زرهی امن است که فقط ۳٫۵ تن وزن دارد. شیشه های آن ضد گلوله و ضد موشک است. تجهیزات داخلی آن به گونه طراحی شده است که به راحتی می توان یک جنگ را از درونش اداره کرد. این خودرو نخستین خودرو مقاوم در برابر حملات هسته ای و شیمایی است.

زیل ۶ در دارد و سقف آن از آهن ساخته شده است و می تواند یک تانک “تی ۷۲” را تحمل کند. همچنین در ساخت آن لایه ای از تیتانیوم به کار رفته است.

طراحی داخلی لیموزین زرهی 

تمام امکانات مورد نیاز رئیس جمهور ، حتی حمام و دوش، نیز در آن پیش بینی شده است. یک میز به همراه تلفن که از داخل و بیرون به صورت الکترونیک اداره می شود.

مشخصات فنی لیموزین زرهی 

لیموزین زیل ۴۱۱۲R یک پیشرانه ۷٫۷ لیتری ۸ سیلند دارد. این پیشرانه ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. جعبه دنده ۶ سرعته خودکار (مدل آلیسون ۱۰۰۰) این نیرو را به چرخ های عقب خودرو منتقل می کند. مصرف بنزین آن در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت بیش از ۶۰ لیتر است.

به گفته وزیر صنعت و تجارت روسیه، ولادیمیر پوتین، درباره جزئیات خودرو سوال خاصی نکرده است و تاکید او روی امنیت و کیفیت خودرو است. دنیس منتورف، وزیر صنعت و تجارت، بیان کرد: “رئیس جمهور دید دموکراتیکی به مسئله داشت. وی مقرون به صرفه بودن برایش اهمیت بسیار داشت و چندان به زرق و برق و شیک بودن طراحی ظاهری آن توجه نداشته است. وی به نکات مهم، به ویژه کیفیت خودرو توجه داشته است. از دید رئیس جمهور اهمیتی ندارد که این خودرو در نگاه همتایان خارجی خود چطور متصور شود.”

بر اساس گزارش ها، این خودرو به مدت یک سال تحت آزمایش های گوناگون از جمله آزمایش تصادف های ساختگی و انواع آزمایش های امنیتی مختلف قرار گرفته است تا از بدون نقص بودن آن اطمینان حاصل شود.
در واقع ناوگان خودروهای اسکورت کاخ کرملین روسیه، به طور معمول از خودروهای ساخت داخل روسیه است. پوتین تنها در موارد استثنایی از خودروهای خارجی استفاده می کند.

وزیر صنعت روسیه اعلام کرد، در صورتی که شهروندان عادی قادر به خرید باشند، تعدادی از این خودروهای لوکس ارتقا یافته، به آن ها فروخته خواهد شد. گفته شده است که نمونه اولیه لیموزین ساخت روسیه خودرویی ۶ تنی است. این خودرو نیرویی معادل ۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. مهم تر آن که، امن ترین خودروی جهان شناخته شده است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *