کریستیانو رونالدو گران ترین خودرو جهان را خرید؛ بوگاتی لاویتور نویر

کریستیانو رونالدو فوتبالیست ملی پوش پرتغال و ستاره یوونتوس گران ترین خودرو جهان، بوگاتی لاویتور نویر، را خریداری کرده است. رونالدو که به تازگی به باشگاه خود، یوونتوس، غول ایتالیایی کمک کرده است تا ۳۶ امین قهرمانی سری A را به دست آورد، این خودرو را به کلکسیون خودروهای لوکس خود اضافه کرد. از خودرو بوگاتی لاویتور، تنها ۱۰ دستگاه در سراسر جهان تولید شده است. ارزش کل مجموعه این خودرو در حدود ۸٫۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

بوگاتی لاویتور نویر رونالدو

این بازیکن ستاره، این خبر را از طریق گذاشتن پستی در اینستاگرام خود تایید کرد. رونالدو زیر یکی از عکس هایش که در حال ژست گرفتن با خودرو جدیدش هست، نوشت: “شما دریچه نگاهتان را انتخاب می کنید.”
این فوتبالیست ۳۵ ساله همچنین حروف اولیه نام و نام خانوادگی خود را (CR) روی خودرو حک کرده است. ارزش کل خودروهای موجود در پارکینگ رونالدو، صاحب گران قیمت ترین خودروهای جهان، ۳۰ میلیون یورو تخمین زده شده است. البته علاقه رونالدو به خودروهای بوگاتی از پیش مشخص شده بود، چرا که دو مدل خودرو دیگر از این شرکت در پارکینگش وجود داشت.

این خودرو یک پیشرانه ۸ لیتری ۱۶W دارد که ۱۵۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در مدت زمان ۲٫۴ ثانیه به دست می آید و ۶ اگزوز دارد. بیشترین سرعت آن ۳۶۰ کیلومتر در ساعت است. این خودرو تا سال ۲۰۲۱ به کریستیانو رونالدو تحویل داده خواهد شد.

همکاری بوگاتی و نایک برای کفش رونالدو

اینکه رونالدو گران ترین خودرو جهان را بخرد تعجبی ندارد، به خصوص به دلیل رابطه ای که بوگاتی با این ستاره فوتبال دارد. به تازگی، بوگاتی و نایک در یک همکاری، تلاش کردند تا یک کفشی که تا مچ را پوشش می دهد مخصوص رونالدو ارائه کنند.

این کفش با عنوان کفش های مفهومی Bugatti x Nike Mercurial Superfly VII CR7 “”Dieci معرفی شده است. طراحی این کفش با الهام از علاقه شدید کریستانو به سرعت و عشق او به ابرخودروهای معتبر و سریع بوگاتی انجام شده است. این کفش جلوه ای سفید روی یک الیاف کربن آبی دارد. قسمت جلوی شیک کفش جزئیات قرمز سرمه ای ملوانی دارد و یک نماد پنج دایره در قسمت پاشنه به چشم می خورد. این نماد اشاره ای به طراحی بوگاتی “چنتودیچی” که آخرین نسخه سنگین وزن از مجموعه بوگاتی های رونالدو، دارد.

خودروهای رونالدو

بوگاتی لاویتور آخرین خودرو اضافه شده به کلکسیون خودروهای لوکس کریستیانو رونالدو هست. وی علاقه زیادی به خودروهای لوکس دارد، در حدی که پارکینگ او پر از خودروهای فوق العاده جهان است. رونالدو در حال حاضر یک بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتس دارد. همچنین فراری GTO 599، لامبورگینی آونتادور، مک لارن MP4 12C از دیگر خودروهای این ستاره فوتبال هستند. او اغلب اوقات عکس خودروهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

علاوه بر خودرو، این ستاره ۳۵ ساله پرتغالی، در تیرماه یک قایق بادبانی لوکس ۵٫۵ میلیون پوندی خریداری کرده است. این قایق تفریحی ۸۸ فوت طول دارد. این قایق ۵ کابین لوکس مختلف و ۶ سرویس بهداشتی تزئین شده ویژه نیز دارد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *