لیونل مسی و خودروهای خارق العاده اش

لیونل مسی، فوتبالیست آرژانتینی، به دلیل بازی های بی نظیرش به عنوان یک مهاجم در تیم فوتبال بارسلونا مشهور است. از زمان پیواستن مسی به این تیم در سال ۲۰۰۴، بارسلونا ۲۴ عنوان داخلی و ۱۰ عنوان بین المللی کسب کرده است. این سطح موفقیت، مسی را در کنار بزرگان تاریخ فوتبال قرار داده است.

با موفقیت، پول به دست می آید و در فوتبال حرفه ای، این پول، پول بسیار زیادی است. در واقع، تخمین زده شده است که این فوتبالیست آرژانتینی مبلغ هنگفت ۶۰ میلیون دلار دستمزد دارد. بنابراین با این درآمد، او می تواند بهترین خودروهای لاکچری دنیا را خریداری کند.

در حالی که به ندرت دیده می شود که لیونل مسی عکسی از خودروهایش در شبکه های اجتماعی منتشر کند؛ اما بارها و بارها در حال رانندگی در خودروهای خود در اسپانیا توسط رسانه ها دیده شده است. این عکس ها هم شامل زمانی می شود که به سمت محل تمرین می رود و هم زمانی که با خانواده اش در حال رانندگی است.
در ادامه مطلب برخی از بهترین خودروهای موجود در پارکینگ لیونل مسی آورده شده است.

ناوگان آئودی

audi

برای مدت زمانی طولانی، شرکت خودروسازی آئودی اسپانسر اصلی باشگاه فوتبال بارسلونا بوده است. بنابراین بازیکنان این تیم به بیلبورد تبلیغاتی این شرکت تبدیل شدند. به همین دلیل به مسی مجموعه ای از خودروهای این شرکت در هر شکل و اندازه داده شد تا در حد امکان از آن ها استفاده کند. این بازیکن ۳۲ ساله بیشتر زمان خود را صرف دیده شدن با مدل های آئودی Q7، RS6 و A7 کرده است.

مسی صاحب افتخاری آئودی اسپایدر R8 v10 (Audi R8 V10 Spyder) نیز است. البته پس از به پایان رسیدن قرارداد آئودی و بارسلونا از همه بازیکنن خواسته می شود که خودروهای خود را برگردانند؛ بنابراین پارکینگ مسی فضای باز زیادی پیدا می کند.

مازراتی گرند توریسمو MC استراداله

استراداله ام سی (MC Stradale) یک ابر خودرو فراموش شده است. این خودرو یک پیشرانه ۴٫۷ لیتری v8 تنفس طبیعی دارد که ۴۶۰ اسب بخار نیرو تولید می کند. به طور قطع می توان گفت که پیشرانه این خودرو با فراری های روز همگام است. لیونل مسی یکی از معدود افرادی است که این خودرو را از دست نداده است، زیرا او دو خودرو (ام سی استراداله) MC Stradale و گرن توریسمو (Gran Turismo) دارد.

فراری f430 اسپایدر

صحبت از ابرخودروهای زمان استراداله شد، پارکینگ این قهرمان آرژانتینی همچنین یک فراری اسپایدر (Ferari F430 Spider) را در خود جای داده است. فراری های قابل تبدیل مورد علاقه تمام فوتبالییست هایی هستند که دوست دارند هنگام رانندگی با ابرخودروها، دیده شوند. البته به قول جرمی کلارکسون، خبرنگار بریتانیایی، ممکن است شما آن را بپسندید اما ما دوست نداریم در آن شما را ببینیم.

مرسدس SLS AMG

مسی با وجود زمانی که در خودروهای آئودی می گذراند، از رانندگی با دیگر خودروهای آلمانی نیز لذت می برد. در واقع او در کلکسیون خودروهای بی نظیرش یک خودرو مرسدس بنز SLS AMG دارد. به طور قطع این مدل یکی از زیبا ترین و شیک ترین خودروهای اوست.

پاگانی زاندا تریکالرو

مرسدس ممکن است یکی از ماشین های زیبای مجموعه خودروهای لیونل مسی باشد؛ اما زوندا زیباترین است. مهم نیست که کدام مدل از زوندا باشد و چه رنگی داشته باشد، پاگانی همیشه با طراحی محشر خود، تمام رقیبانش را ناک اوت می کند. البته که مسی مدل بسیار نادر تریکالرو (Tricolore) را دارد.

فراری ۳۳۵S اسپایدر اسکاگلیتی

در سال ۲۰۱۶، مسی توانست در رقابتی با رقیب های خود، به خصوص کریستیانو رونالدو، در حراج خودرو زیبای فراری ۳۳۵ اس اسپایدر اسکاگلیتی (Ferrari 335S Spider Scaglietti) پیشی بگیرد. رقم گزارش شده کمی کمتر از ۳۶ میلیون دلار بود که باعث شد گران ترین خودرو در پارکینگ این فوتبالیست باشد.

شرکت اجاره لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند. در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *