مجموعه خودروهای نیمار

نیمار، مهاجم ۲۶ ساله برزیلی، مجموعه ای از خودروهای بی نظیری دارد که عاشق آن ها است. این ستاره فوتبال تاکنون با خودرو هایی به ارزش بیش از یک میلیون پوند دیده شده است. همچنین، او دوست دارد با هواپیمای شخصی خود که ۶ میلیون پوند ارزش دارد پرواز کند. نیمار که یکی از کلکسیونر های خودرو های لوکس است، صاحب یک فراری، مازراتی، تعدادی آئودی، فولکس واگن و یک پورشه است. در ادامه این مطلب تعدادی از خودروهای نیمار آورده شده است.

فراری ۴۵۸ ایتالیا

با توجه به تند و تیز بودن این بازیکن، علاقه او به خودروهای ایتالیایی فراری تعجبی ندارد. فراری ۴۵۸ ایتالیا بسیار زیبا بوده و قیمت هنگفتی دارد. این خودرو یکی از قوی ترین پیشرانه های تنفس طبیعی ۸ سیلندر را دارد. پیشرانه ۴.۵ لیتری این خودرو نیروی ۵۹۷ اسب بخار و گشتاور ۵۲۷ نیوتن متر تولید می کند. سرعت ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در مدت زمان ۳ ثانیه به دست آمده و بیشترین سرعت آن بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت است.

مازراتی MC12s

تنها ۵۰ دستگاه از این خودرو در جهان وجود دارد و نیمار صاحب یکی از آن ها است. نیمار به ‌ندرت در حال رانندگی با این خودرو دیده شده است و اگر بدانید که قیمت آن چه قدر است تعجب نخواهید کرد.

فروشنده خودروAPPY DEAL : ریچارد کلارک می ‌گوید که او ۱۰۰ تا از خودروهایش را در واتس اپ به فوتبالیست‌ ها فروخته است؛ زیرا آن ها برای حضور در نمایشگاه بسیار خجالتی هستند.

از این خودرو در سال ۲۰۰۴، تنها ۲۵ دستگاه ساخته شد؛ سپس یک سال پس از آن ۲۵ دستگاه دیگر نیز به تولید رسید. می توان گفت این ۵۰ مالک، کلکسیونرهای واقعی هستند. لازم به ذکر است با اجاره مازراتی از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

علاقه بی پایان نیمار به آئودی

البته علاقه ممکن است ارتباطی با حمایت مالی شرکت خودروسازی آئودی از باشگاه سابق بارسلونا داشته باشد. نیمار علاقه زیادی به این خودروسازی آلمانی دارد و صاحب ۳ مدل از خودروهای آئودی است.

برای سواری اسپرت، نیمار با آئودی اسپایدر R8 رانندگی می کند. برای سواری راحت تر، او مدل Q7 آئودی را سوار می شود. در آخر، آئودیRS7 ، یک پیشرانه ۸ سیلندر توربو دوقلو دارد و می تواند ۶۰۵ اسب بخار قدرت تولید کند.

کلکسیون نیمار تنها شامل خودروهای سریع نمی شود

ارزان ترین خودرو در مجموعه خودروهای نیمار، یک فولکس واگن توراگ کاربردی است. این خودرو یک پیشرانه ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر دیزل دارد که ۴۲۱ اسب بخار قدرت تولید می کند. (البته این اعداد مربوط به قدرتمند ترین پیشرانه آن است).

پورشه پانامرا توربو

پورشه پانامرا توربو تکنولوژی های گوناگونی از پیشرانه تزریق مستقیم توربو دوقلو تا فنر بندی فعال و دسته موتور های مجهز به لرزشگیر های هیدرولیکی را در ساختار خود جای داده است. برای اجاره خودرو پورشه پانامرا با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

این خودرو یک پیشرانه ۴.۸ لیتری ۸ سیلندر خورجینی دارد. این پیشرانه نیروی برابر با ۵۲۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۷۰۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته دبل کلاچ (سری مشهور PDK پورشه) این نیرو را به تمام چرخ ها منتقل می کند. سرعت ۰ تا ۱۰۰ این خودرو در مدت زمان ۴.۲ ثانیه به دست می ‌آید و بیشترین سرعت آن تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می ‌رسد.

با اینکه نیمار نیز مجموعه ‌ای از خودروهای لوکس و گران قیمت دارد، اما در شبکه های مجازی نسبت به کریستیانو رونالدو کمتر از خودش با خودروهایش عکس می ‌گذارد.

شرکت اجاره لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند. در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *