مجوعه خودروهای چشمگیر وین دیزل

از زمانی که وین دیزل به سری فیلم های سریع و خشن پیوست، نام وین دیزل مترادف با خودروهای پرقدرت، تعقیف و گریزهای هیجان انگیز و افزایش آدرنالین شده است. با بازی در نقش دومنیک تورتو، دیزل سلبریتی مشهوری است که به سبب پشت فرمان بودن شناخته می شود. در زندگی واقعی نیز، دیزل چندین خودرو دارد. در ادامه این مطلب مجموعه خودروهای وین دیزل آورده شده است.

مجموعه کلاسیک آمریکایی

بدون شک، دیزل به طور قطع عاشق خودروهای پرقدرت گذشته مانند دوج، شورلت، پونتیاک و پلیموث است. در واقع، مجموعه خودروهای کلاسیک آمریکایی دیزل شامل یک دوج ۱۹۶۹ (Dodge Charger Daytona ) و یک دوج ۱۹۷۰ (Dodge Charger R/T)، شورلت کاروته ۱۹۶۳ (Chevrolet Corvette Sting Ray Grand Sport) و شورلت ۱۹۷۰ (Chevrolet Chevelle) می شود. البته نباید خودرو های پونتیاک ۱۹۶۶ (Pontiac Bonneville) و پلیموث ۱۹۷۰ (Plymouth Road Runner) او را فراموش کنید.

آخرین خودرویی که دیزل به مجموع خودروهای عضلانی کلاسیک خود اضافه کرده است، در ژانویه ۲۰۱۹ به پارکینگ او وارد شد. خانواده فیلم های سریع و خشن برای تولد ۵۲ سالگی او یک هدیه عالی، دوج شاررژ تانتورم ۱۹۷۰ (Dodge Charger Tantrum) به او هدیه دادند. این خودرو یک شارژر معمولی نیست زیرا ساخت سفارشی این خودرو توسط گروه اجرایی اسپید کور (SpeedKore Performance Group) انجام شده بود. این خودرو یک پیشرانه ۹ لیتری توربین دوقلو مرکوری V8 دارد. بیشترین میزان نیرویی که این پیشرانه تولید می کند، ۱۶۵۰ اسب بخار است.

البته، دیزل یک خودرو شارژر مدرن، یک دوج شارژر ۲۰۱۱ (Dodgh Charger SRT-8)، دارد. همچنین یک بی ام دبلیو مدل E60 M5 که یک مدل فوق العاده کمیاب هایپر اسپورت لیکان ۲۰۱۴ است، نیز دارد. در چراغ های جلو هایپر اسپورت ۳٫۴ میلیون دلاری، تیغه های LED تیتانیوم با ۴۲۰ عدد الماس کار شده است. از همه مهم تر، قدرت این خودرو است. این خودرو یک پیشرانه ۳٫۷ لیتری دارد که ۷۸۰ اسب بخار نیرو تولید می کند.

خودروهای ژاپنی!

مزدا RX-7 1993

RX-7 یکی از معدود خودروهای مجموعه وی است که در آمریکا ساخته نشده است. این مدل مزدا، نخستین نسخه از نسل سوم این خودرو است. مزدا RX-7 یک پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو دوقلو با ۲۵۵ اسب بخار قدرت دارد.
RX-7، در سال ۱۹۹۳، به عنوان ترند موتور خودرو وارداتی سال شناخته شد. در این سال گروه پلی بوی این خودرو را با خودرو دوج وایپر مقایسه کرده وآن را بهتر معرفی کردند. ویژگی برجسته این خودرو در دهه ۹۰، موتور توربوشارژ دوقلو آن بود. با اجاره خودرو مزدا 2 از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

تویوتا سوپرا ۱۹۹۴

این کلاسیک ژاپنی به عنوان یکی از بهترین خودروهایی است که در فیلم سریع و خشن به نمایش درآمده است، بسیار مورد توجه قرار گرفت. تویوتا یکی از ۳ خودروی ژاپنی دیزل است. سوپرا یکی از اصلاح شده ترین خودروهای JDM بازار است که برای نخستین بار در سال ۱۹۷۸ با نام تویوتا سلیکا XX وارد خیابان ها شد.
این JDM با موتور ۶ سیلندر خود ۳۲۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. سرعت ۰ تا ۶۰ آن در مدت زمان ۴٫۶ ثانیه به دست می آید و آن را به یکی از جذاب ترین خودروهایی که می توانید خریداری کنید، تبدیل کرد. سوپرا ۹۴ نخستین خودروی تویوتایی بود که با کیسه هوا به طور استاندارد در بازار ایالات متحده عرضه شد. برای اجاره تویوتا با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

شرکت اجاره لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند. در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *