با پرفروش‌ ترین خودروهای هوندا در ایران آشنا شوید

اصولاً پیدا کردن پرفروش ‌ترین خودروها کار بسیار سختی است و نیاز به اطلاعات جامعی دارد و به همین دلیل ما هم سعی می ‌کنید که روند خرید و فروش خودروهای هوندا را برای پیدا کردن پرفروش ‌ترین آنها دنبال کنیم. برای این مورد به سراغ سایت ‌های آنلاین و همچنین بازار واقعی خرید خودروهای هوندا سری زدیم و در مورد خودروهای مختلف شرکت تحقیق کردیم تا ببینیم که مردم ایران به کدام یک از این خودروها علاقه بیشتری دارند.
بنابراین به معرفی سه مورد از این خودروها خواهیم پرداخت و قیمت خودروهای هوندا را هم در نظر می‌ گیریم تا ببینیم که ایرانی ‌ها به کدام یک از این خودروها وابسته هستند و گزینه انتخابی آنهاست.

هوندا آکورد ۲۰۱۵

فقط کافی است که کلید واژه هوندا را در سایت های آنلاین جستجو کنید تا متوجه شوید که آمار خرید و فروش هوندا آکورد مدل ۲۰۱۵ به چه صورت است. این خودرو از جمله بهترین خودروهای هوندا در بازار محسوب می ‌شود و اغلب مجله ‌های معتبر دنیا آن را به عنوان بهترین محصول هم معرفی کردند. در هوندا آکورد شما هیچ محدودیتی از لحاظ امکانات رفاهی و امنیت ندارید و به راحتی می ‌توانید با این خودرو مسیرهای مختلف را طی کنید.

هوندا آکورد به عنوان یک خودروی وارداتی به بازار ایران آمد و در حال حاضر مدل ‌های بین سال ‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ آن در بازار ایران خود نمایی می ‌کند. پیشرانه استفاده شده در این خودروها حجمی معادل با ۲۳۵۹ سی سی دارد که دارای چهار سیلندر با آرایش خطی و ۱۶ سوپاپ است. طراحی جذاب بدنه خودرو و همچنین فراهم آوردن ایمنی بالا با توجه به امکانات و سیستم هندلینگ خودرو از دیگر مواردی است که می ‌توان این خودرو را به عنوان پرفروش ‌ترین خودروی هوندا در بازار ایران معرفی کرد.

هوندا سیویک ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴

یکی دیگر از پرفروش‌ ترین خودروهای هوندا یک کامپکت ژاپنی است که تولید آن به سال ۱۹۷۲ برمی ‌گردد و در حال حاضر در دهمین نسل خود قرار دارد. خرید و فروش هوندا سیویک در سال ۲۰۱۳ و به لطف شرکت گلرنگ موتور در بازار ایران شروع شد و آمار فروش آن نسبت به دو گزینه دیگری این مطلب کمتر بود.

در حال حاضر قیمت خرید هوندا سیویک مدل ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در حدود ۶۰۰ میلیون تومان است که امتیازاتی مانند کابین بزرگ و جادار، فرمان پذیری و هندلینگ مناسب و همچنین هماهنگی بالا بین پیشرانه و گیربکس دارد. البته باید قبول کنیم که قیمت این محصول نسبت به رقبای هم رده در بازار بالاتر بوده و این می ‌تواند یک نکته منفی برای این خودرو محسوب شود. البته نباید از امکانات و آپشن‎ هایی مانند سیستم مدیریت هوشمند مصرف سوخت و دوربین دید عقب و کروز کنترل در این خودروها چشم ‌پوشی کرد.

اطلاعات بیشتر درمورد خودروی هوندا سیویک را در مطلب با هوندا سیویک بیشتر آشنا شویم بخوانید


هوندا CR-V

با وجود اینکه قیمت هوندا cr-v به شکلی نیست که تعداد زیادی از ایرانی‌ ها امکان خرید آن را داشته باشند اما جالب است بدانید که یکی از پرفروش ‌ترین خودروهای هوندا در بازار شناخته می ‌شود. برای این میزان از تمایل به دلایل مختلف وجود دارد که هم بحث مشخصات فنی و هم بحث مشخصات ظاهری در آن دخیل هستند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که امکانات رفاهی و آپشن ‎های هوندا cr-v حقیقتاً فوق ‎العاده و جذاب هستند که رانندگی با خودرو را دلنشین می‌ کنند.

مهم ‌ترین دلایل بالا بودن آمار خرید و فروش هوندا cr-v می ‌توان به کیفیت و شکل ظاهری خودرو اشاره کرد. بدنه این خودرو حقیقتاً جذاب و دوست ‎داشتنی است و از یک ظاهر عضلانی و تهاجمی بهره می‌ برد. در کنار آن ما با یک پیشرانه با حجم ۲۳۵۶ سی‌ سی مواجه هستیم که ۱۸۵ اسب بخار قدرت تولید می ‌کند. چنین امکانات و آپشن هایی مانند کروز کنترل و سنسورهای مختلف برای کنترل خودرو مانند سنسور پارک و سنسور باران در آن به کار گرفته شده است.

نباید این حقیقت را در مورد خودروهای هوندا فراموش کنیم که هنوز هم برای بسیاری از ایرانی‌ ها امکانات و کیفیت این خودروها ناشناخته باقی مانده و تأثیر خود را بر روی بازار خودرو گذاشته است. ضمن اینکه هوندا آکورد یکی از بهترین محصولات این برند در بازار است که حقیقتاً توجه زیادی به خود جلب کرده است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *