محبوب‌ ترین خودروهای میتسوبیشی در سال ۲۰۱۸

کمپانی میتسوبیشی را سال‌ هاست که همه ما با خودروهای مشهوری مانند میتسوبیشی گالانت و لنسر می ‌شناسیم. این کمپانی ژاپنی با خودروهای با کیفیت و با دوام خود سال‌ هاست که در بازار ایران حضور دارد و خریداران ایرانی نیز از آن بهره می ‌برند. برای مدتی خودروهای کره ‌ای با زرق و برق زیاد و امکانات رفاهی بسیاری که ارائه می ‌دادند، توانستند جای خودروهای با کیفیت ژاپنی مانند میتسوبیشی و تویوتا را در ایران بگیرند. اما پس از مدت کوتاهی دوباره خودروهای میتسوبیشی پر قدرت ‌تر به بازار ایران باز گشتند و در حال حاضر نیز مدل‌ های جدید آن مانند اوتلندر و ASX از محبوبیت زیادی برخوردارند.

اما در بازار جهانی میتسوبیشی سال‌ هاست که از اعتبار و فروش بسیار زیادی برخوردار است و در طول سال‌ ها فعالیت خود در بازار جهانی خودروهای تاریخی بسیاری را به جهانیان عرضه کرده است. در میان این مدل های محبوب، پرفروش ‌ترین خودروهای این کمپانی در سال ۲۰۱۸ بیشترین محبوبیت را نیز از آن خود کره ‌اند. میتسوبیشی اتولندر و میتوبیشی میراژ از جمله محصولات جدید این کمپانی است که به شهرت بسیاری دست یافته ‌اند. اما در میان محصولات قدیمی این کمپانی نیز نام ‌هایی دیده می‌ شود که مدل‌ های قدیمی آن‌ ها هنوز هم برای برخی افراد ارزش خرید بالایی دارند. مانند میتسوبیشی لنسر و میتسوبیشی پاجرو. در ادامه با ما همراه باشید تا این خودروهای محبوب عصر جدید و قدیم میتسوبیشی را بیشتر بررسی کنیم.

میتسوبیشی پاجرو

پاجرو نامی است که جوانان دهه ۶۰ با آن بزرگ شده ‌اند و خاطره‌ های بسیاری نیز در جاده‌ های خاکی و نیمه تمام کشورمان دارند. میتسوبیشی پاجرو از سال ۱۹۸۲ تولید می ‌شده و هنوز هم مدل‌ های جدید آن در بازار جهانی حضور دارد. این خودرو هنوز هم در میان جوانان به عنوان یکی از قدرتمند ترین آفرودهای بازار ایران شهرت دارد. پاجرو از همان نسل اول خود با مدل دو در و ۴ در خود وارد بازار ایران شد. از همان ابتدا نیز به دلیل اعتباری که خودروهای ژاپنی نزد خریداران ایرانی داشتند، میزان خرید و فروش میتسوبیشی پاجرو در ایران بالا بود. بسیاری از خریداران که به دنبال یک خودرو آفرود برای سفرهای خارج از جاده ‌ای خود بودند، خرید میتسوبیشی پاجرو را اولین گزینه خود قرار می ‌دادند. از آن جهت که این خودرو تنها با موتورهای ۶ سیلندر تولید می‌شد، واردات آن در سال ۲۰۱۴ و با تصویب قانون منع واردات خودروهایی با حجم موتور بیش از ۲٫۵ لیتر، متوقف شد.

اطلاعات کامل درمورد وضعیت قطعات و نگهداری پاجرو را مطالعه کنید

میتسوبیشی لنسر

اگر سال ۱۹۷۰ را آغاز فعالیت رسمی میتسوبیشی در زمینه خودروسازی در نظر بگیریم می ‌توان گفت که این خودرو یکی از اولین شاهکارهای میتسوبیشی است که در سال ۱۹۷۳ برای اولین بار توسط این کمپانی معرفی شد. این خودرو که در تمام طول تولید خود یکی از جذاب‌ ترین سدان‌ های میتسوبیشی بوده است، در مدل تمام الکتریکی خود با نام Evolution توانست یک رکورد جهانی برای این کمپانی ثبت کند. این خودرو با موتور الکتریکی خود توانست ۲۰۰۰ کیلومتر را در ۲۴ ساعت طی کند. در پی این موفقیت، لنسر توانست جایزه بهترین خودرو سال را از آن خود کند. این خودرو در ایران نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است و حتی می ‌توان گفت پرفروش‌ ترین سدان میتسوبیشی در ایران محسوب می ‌شود.

میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۸ در بازار جهانی به عنوان دومین خودرو پرفروش میتسوبیشی شناخته می ‌شود. این هاچ‎ بک زیبا که در بازارهای اروپایی جزو پرفروش‌ ترین هاچ بک‌ ها محسوب می‌ شود، به دلیل کیفیت سواری بسیار خوب و نیز مصرف سوخت پایینی که دارد محبوبیت بسیاری میان رقبای اروپایی دارد. در ایران نیز فیس لیفت نسل ششم آن که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد توانست به شهرت و محبوبیت خوبی دست پیدا کند. با توجه به اینکه خریداران ایرانی در انتخاب و خرید خودروهای هاچ بک بسیار سخت پسند هستند، از میزان خرید و فروش میتسوبیشی میراژ در بازار می ‌توان نتیجه گرفت که این هاچ بک تمام خواسته‌ های یک ایرانی را برطرف می ‌کند.

میتسوبیشی اوتلندر

دومین خودرو شاسی بلند محبوب میتسوبیشی که لقب پرفروش‌ ترین خودرو سال ۲۰۱۸ را نیز برای این کمپانی به دست آورده است، اوتلندر قدرتمند و تنومند است که با طراحی جدید خود همه بازار را شوکه کرده است. این خودرو نیز مانند سایر ژاپنی ‌ها در نسل ‌های اول خود تنها از نظر کیفیت سواری و دوام فنی حرف ‌های زیادی برای گفتن داشت. اما مدل ۲۰۱۸ این خودرو که در ایران نیز حضور دارد هم از نظر طراحی و امکانات و هم از نظر دوام و کیفیت سواری بهترین در نوع خود است. بنابراین بی دلیل نیست که فروش میتسوبیشی اوتلندر در سال ۲۰۱۸ بالا ترین رقم میتسوبیشی را به خود اختصاص داده است.

شرکت اجاره لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند. در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *