دل جوانان ایرانی در دست کدام مدل‌ های هیوندای است؟

هنگامی ‌که صحبت از مدل‌ های جوان ‌پسند و اسپرت هیوندای در ایران باشد، بلاشک اولین چیزی که به ذهن همگان می ‌رسد، هیوندا جنسیس کوپه است که از سال ۲۰۱۰ بازار کوپه‌ های ایران را با قیمت پایینش قبضه کرد. اما این تمام ماجرا نیست. زیرا کمپانی هیوندای مدل ‌های دیگری نیز در بازار ایران دارد که دل جوانان ایرانی را در دست گرفته و با وجود اینکه مدل ‌های جدید آن‌ ها دیگر وارد بازار ایران، بازهم در بازار دست ‌دوم طرفدارها و متقاضیان خود را دارند.

یکی از ویژگی‌ های مثبت خرید و فروش و اجاره خودروهای هیوندای که باعث شد در بازار جهانی با برند هایی مانند فورد رقابت کند، قیمت بسیار کمتر آن بود. هرچند که تولیدات کمپانی هیوندا امکانات و کیفیت خودروهای اروپایی و آمریکایی را نداشتند، اما با ارائه آپشن‎ ها و امکانات به‌ روز و مورد نیاز افراد، برای قشر متوسط انتخاب‌ های طلایی محسوب می ‌شوند. در ایران نیز قبل از بی‌ ثباتی ‌های بازار خودرو، برخی از مدل ‌های هیوندای در بازار مانند بمبی صدا کردند و جوانان ایرانی نیز به ‌شدت برای خرید آن‌ ها اشتیاق بسیاری داشتند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از جوان ‌پسند ترین خودروهای هیوندای که فروش خوبی را نیز در بازار ایران تجربه کردند به شما معرفی کنیم. با اجاره هیوندای از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

هیوندا جنسیس کوپه

با توجه به محبوبیت و خوش آوازه بودن این خودرو، بدون شک آغاز این لیست بدون نام هیوندا جنسیس کوپه خالی از لطف خواهد بود. این خودرو از برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ پا به بازار ایران گذاشت. هیوندا جنسیس کوپه، به واسطه سقف کوپه، اسپرت بودنش و نیز طراحی زیبایی که داشت همان ابتدا با یک نگاه می ‌توانست دل هر جوان طالب هیجانی را ببرد. البته که قدرت و سواری آن به رقبای قدر آلمانی و ژاپنی ‌اش در ایران نمی ‌رسید. اما قیمت بسیار کمتر آن نسبت به رقبا نیز این ضعف را پوشش می ‌داد.

به دلیل استقبال شدید جوانان از این خودرو، واردات آن به ایران نیز افزایش یافت و در سال ۲۰۱۲ میزان خرید و فروش هیوندا جنسیس کوپه به بیشترین حد خود رسید و در بازار ایران رکورد جدید را به ثبت رساند. پس ‌از آن فیس لیفت جنسیس کوپه در بازار ۲۰۱۳ وارد ایران شد. اما به دلیل شرایط بد بازار ایران و نیز مصادف شدن ورود این مدل جدید با قانون منع ورود خودروهای بیش از ۲٫۵ لیتر، نتوانست مانند سری قبلی موفقیت زیادی در بازار ایران داشته باشد. بااین‌ حال محبوبیت این خودرو در ایران به ‌قدری است که هنوز هم خرید هیوندا جنسیس کوپه دست‌ دوم در ایران ادامه دارد.

هیوندا ولستر

هیوندا ولستر از دیگر خودروی هیوندای است که توانست نگاه جوانان زیادی را به سمت خود معطوف کند. این هاچ بک کامپکت یا جمع ‌و جور طراحی بسیار متفاوتی نسبت به هاچ بک ‌های دیگر حاضر در بازار داشت. علاوه بر این، طراحی خشن و تهاجمی آن نیز باعث می ‌شد در هنگام نگاه کردن به آن انتظار عملکرد یک خودرو اسپرت را داشته باشید، نه هاچ بک. ولستر نه ‌تنها در ظاهر بلکه در باطن نیز از یک طراحی کاملاً اسپرت و جوان ‌پسند بهره می ‌برد. همین موضوع باعث می ‌شد تا جوانانی که به دنبال یک خودرو با ظاهری خشن و جذاب بودند، به سراغ خرید هیوندا ولستر بروند.

هیوندا ولستر در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد. اما به دلیل حضور بحران ‌های بسیار در بازار خودرو ایران و قیمت غیرمعقولی که به ‌عنوان یک خودرو هاچ بک برای آن تعیین شده بود، نتوانست به اندازه هاچ بک ‌های قبلی هم خانواده خود جلب توجه کند. به همین دلیل نیز در سال ۲۰۱۶ واردات این خودرو به کلی متوقف شد.

هیوندا i30

از دیگر خودروهای هاچ بکی که در بازار ایران و جهان موفق ظاهر شد و به واسطه پیشرانه قدرتمند و قیمت اقتصادی‌ اش جوانان بسیاری را به سمت خود کشاند، هیوندا i30 است. هیوندا i30 که تقریباً هم زمان با جنسیس کوپه وارد بازار ایران شد، توانست سهم قابل توجهی از بازار هاچ‎ بک ‌ها را در اروپا و ایران از آن خود کند. طوری که میزان فروش هیوندا i30 در بازار جهانی با برندهای معتبر ژاپنی و حتی آلمانی نیز رقابت می ‌کرد.

به غیر از قیمت اقتصادی و پیشرانه قدرتمند، دیگر مزیت این خودرو در کلاس خودش جادار بودن کابین و فرمان پذیری خوب آن بود. به لطف این ویژگی ‌ها هیوندا i30 توانست در بازار ایران، با هاچ بک ‌های ژاپنی مانند مزدا ۳ نیز رقابت کند. هم اکنون نیز خرید و فروش هیوندا i30 دست ‌دوم در بازار ایران ادامه دارد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *