محبوب ‌ترین لندکروزر بازار ایران

چرا تویوتا لندکروز

لندکروز یکی از بهترین شاسی ‌بلند های دنیا و کار دست ژاپنی ‌های تویوتا است. البته نام اصلی آن لندکروزر است که در ایران به لندکروز مشهور شد. حالا چرا لندکروزر؟ چون همزمان با تولید نسل اول آن در سال ۱۹۶۰، تویوتا متوجه شد لندروور نیز به بازار آمده است و از قضا رقیبی جدی برای خودروی جدید آن‌ هاست؛ پس نام آن را لندکروزر گذاشت! کشور ایران از همان زمان با آغوش باز این ماشین را به بازار خودروی خود راه داد.

لندکروز در آن سال ‌ها ظاهری جنگی داشت و به مرور زمان به خودرویی لاکچری و شیک تبدیل شد. شاسی بلند محبوب ژاپنی ‌ها تا سال ۲۰۱۳ به صورت رسمی به کشور وارد شد و از آن پس به دلیل اینکه مدیران تویوتا تصمیم گرفتند لندکروز هایی با حجم موتور بیش از ۲٫۵ لیتر تولید کنند، با ممنوعیت واردات به ایران مواجه شد. در این یادداشت، نگاهی به آخرین مدل موجود تویوتا لندکروز در بازار ایران انداختیم. با اجاره تویوتا از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

لندکروز ۲۰۱۳

قدرت موتور تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز ۲۰۱۳، جزو نسل هشتم لندکروزر های جهان است که در ایران از آن به شدت استقبال شد. طراحان تویوتا، در تولید این خودرو وسواس زیادی به خرج دادند و کمی هم در ظاهر آن دست بردند. مدل مورد نظر ما، لندکروز vxr است؛ با یک موتور ۸ سیلندری ۳۲ سوپاپه و ۴۶۶۴ سی سی حجم. در آن زمان هنوز قانون مذکور به تصویب نرسیده بود و ایرتویا خیلی سریع توانست این مدل را به کشور وارد کند. این خودروی دودیفرانسیل می‌ تواند ۲۸۴ اسب بخار قدرت تولید کند و در ساعت تا حداکثر ۲۰۰ کیلومتر براند. پیشنهای میشود . برای اجاره خودرو تویوتا لندکروز gxr با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

جعبه دنده لندکروزر VXR از نوع ۶ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که همین حالا بعد از گذشت ۵ سال جزو بهترین جعبه دنده ‌ها محسوب می ‌شود. به هر حال از این گیربکس و این موتور، نمی‌ توان مصرف سوخت پایینی هم انتظار داشت. البته باید بدانید خودرو های دو دیفرانسیل در کل مصرف سوخت کمی ندارند. ۱۴٫۴ عددی است که لندکروز ۲۰۱۳ در هر صد کیلومتر می ‌سوزاند. از سوی دیگر، این خودرو از نظر حجم باک فوق العاده است: ۹۳ لیتر. استاندارد آلایندگی آن ۴ است و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید VXR 2013 توانسته تمامی ستاره ‌های امنیت را کسب کند؛

مطالعه مطلب ” تویوتا لندکروزر ۲۰۰۸ در مقابل لکسوس NX300H ” را پیشنهاد میکنیم

آپشن های تویوتا لندکروز

در کمتر خودرویی این امر اتفاق می ‌افتد. در کنار مشخصات فنی، آپشن‌ های موجود توانسته به خرید و فروش و اجاره تویوتا لندکروز ۲۰۱۳ بسیار کمک کند. کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی، پرده ‌ای و زانویی، مجهز بودن به تمامی سیستم ‌های ترمز پیشرفته جهان مانند ATRC ، ۶ بلندگو، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی، جنس کرومی وسایل تزئینی کابین، شیشه شور چراغ ‌ها، یخچال، چراغ‌ های ال ای دی و زنون، بال عقب، یخچال، ۴ دوربین، گرمکن و سردکن صندلی ‌ها، روکش چرمی صندلی ‌ها، سنسور باران، تهویه مطبوع اتوماتیک برای تمامی سرنشینان، صفحه نمایش مخصوص در دو عدد برای سرنشینان عقب و سنسور نور تنها چند آپشن این خودرو است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *