با حدود چه قیمتی میتوانید بنز کروک سوار شوید؟

محصولات برند آلمانی بنز که یکی از مشهور ترین برند های جهان است از سال ۸۴ توسط شرکت ستاره ایران وارد ایران می ‌شود. محصولات بنز در ایران تا سال پیش قیمت ‌های معقول تری داشتند. اما با افزایش قیمت دلار و به دنبال آن افزایش قیمت خودرو ها در بازار ایران قیمت محصولات برند های معتبری مانند بنز و بی ام و سر به فلک کشیده ‌اند و حال دیگر کمتر کسی می‌ تواند رانندگی با این محصولات با کیفیت را تجربه کند. مگر اینکه بنز و بی ام دبلیو را اجاره کند و از رانندگی با آنها لذت ببرد

در بین مدل‌ های سوپر اسپرت مرسدس بنز، بنز CLK کروک در ایران طرفداران بسیاری دارد. این خودرو از سال ۲۰۰۵ وارد ایران شد و فروش خوبی را نیز تجربه کرد. اما متأسفانه این خودرو نیز مانند بسیاری از خودرو های سوپر اسپرت معروف از سال ۲۰۱۴ به بعد وارد ایران نشد. به دلیل محبوبیت و کیفیت بسیار بالای این خودرو خرید و فروش بنز CLK کروک دست دوم هنوز در بازار خودرو ایران ادامه دارد. اگر قصد خرید یک خودرو سوپر اسپرت معروف را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با یک بررسی اجمالی به شما بگوییم که با چه محدوده قیمتی می ‌توانید صاحب یک بنز CLK کروک شوید.  با اجاره بنز از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.


حدود قیمت انواع مدل های بنز CLK کروک

مرسدس بنز CLK کروک در نسخه‌ های متفاوتی وارد بازار شد، این نسخه ‌ها شامل بنز CLK200، بنز CLK240 و بنز CLK280 و بنز CLK350 بودند. هر کدام از این مدل‌ ها مشخصات فنی متفاوت و آپشن های مختلفی دارند که در قیمت آن‌ ها مؤثر است. مشخصاً در بین این مدل‌ ها برای خرید بنز CLK350 کروک باید مبلغ بیشتری نسبت به سایرین بپردازید.

قیمت بنز CLK200 کروک اگر متعلق به سال‌ های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ باشد، در محدوده قیمتی ۳۵۷۵۰ دلار می‌باشد.

بنز CLK280 دارای یک موتور قدرتمند ۳ لیتری ۶ سیلندر V6 است که با یک گیربکس ۷ سرعتِ اتوماتیک همراه شده است. این قطعات با توجه به دست ساز بودن و اختصاصی بودنشان عملکرد و صدای فوق ‌العاده ‌ای را برای این خودرو سوپر اسپرت به ارمغان می ‌آورند. ۲۲۸ اسب بخار نیرویی است که موتور بنز CLK 280 می ‌تواند تولید کند. با این اوصاف قیمت بنز CLK280 کمی بالاتر از مدل ۲۰۰ است. خرید و فروش بنز CLK280 با قیمت ۵۰۰۰ دلار انجام می ‌شود.

به غیر از این موتور، موتور دیگری نیز برای این مدل فراهم شده است. موتوری ۵٫۵ لیتری که توانایی تولید ۳۶۷ اسب بخار نیرو را داشت. به طور کلی بنز CLK280 میانگین قیمت نسخه های مختلف بنز CLK را دارا است.

قیمت بنز CLK کروک ۳۵۰

قیمت بنز CLK کروک ۳۵۰ کمی بالا تر از این رنج است و در حدود ۶۰۰۰ دلار قرار می ‌گیرد. بدیهی است که با موتور ۳٫۵ لیتری V6 و گیربکس ۷ سرعتِ اتوماتیک این خودرو از عملکرد بسیار قوی ‌تر برخوردار بوده و به طبع قیمت بسیار بالا تری نیز دارد. موتور قدرتمند این مدل توانایی تولید ۲۶۸ اسب بخار را دارد. البته بسته به آپشن هایی که بر روی خودرو نصب شده و نیز کارکرد آن قیمت بنز CLK350 متفاوت است.

 لازم به ذکر است برای اجاره بنز میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمائید.


کدام مدل برای چه افرادی مناسب تر است؟

این ۳ مدل از بنز CLK کروک در ایران موجود است. و خرید و فروش مدل‌ های دست دوم آن نیز از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ موجود است. اگر رنج قیمتی برایتان در اولویت قرار دارد و به عملکرد موتور زیاد توجهی ندارید، از بین مدل‌ های بنز CLK کروک، مدل CLK 200 آن برای شما مناسب است. زیرا در عین عملکردی مناسب قیمت پایین ‌تری نیز نسبت به مدل ‌های دیگر دارد.

اگر در کنار قیمت به عملکرد موتور نیز اهمیت می ‌دهید، خرید بنز CLK کروک ۲۸۰ می ‌تواند رضایت شما را در هر دو بخش جلب کند. این مدل از نظر عملکرد و قیمت بین مدل‌ های بنز CLK در میانه قرار دارد. و می ‌تواند خریداری که به هر دو عامل اهمیت می ‌دهد را راضی کند.

خرید بنز CLK کروک ۳۵۰ برای افرادی که قیمت برایشان مهم نیست و فقط به عملکرد و شتاب موتور اهمیت می ‌دهند، خرید بسیار مناسب ‌تری است. اما در هنگام خرید بهتر است که سال تولید و آپشن‌ های موجود در ماشین مورد نظر نیز دقت کنید. زیرا تیپ‌ های مختلفی از بنز CLK کروک در بازار موجود است که هر کدام آپشن‌ های متفاوتی دارند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *