نکاتی که قبل از خرید میتسوبیشی ASX باید بدانیم

شما قبل از اینکه وارد بازار خودرو های خارجی بشوید و مدل‌ های مختلف آنها را ببینید باید اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و مشخصات ظاهری آنها به دست بیاورید که به خرید شما کمک کنند. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید میتسوبیشی ASX را دارید باید به شکلی برنامه ‌ریزی کنید که هم از فروشندگان این خودرو ها و هم از دارندگان قبلی آنها سوالاتی در مورد کیفیت طراحی و همچنین کیفیت فنی آن بپرسید.

اما ما نکات قابل توجه خودروی میتسوبیشی ASX را به پنج مورد خلاصه کرده ‌ایم که شما قبل از خرید خودرو باید حتماً از آنها اطلاع داشته باشید و انتخاب خود را با توجه به این موارد انجام دهید. 

اطلاعات کامل درمورد میتسوبیشی ASX را میتوانید از مطلب معرفی میتسوبیشی ASX 2020 بخوانید.

وضعیت موتور میتسوبیشی ASX خوب و امیدوار کننده است

یکی از مواردی که به شما در جریان انتخاب میتسوبیشی ASX کمک می ‌کند این است که به بخش فنی خودرو توجه کنید. در این خودرو شما با یک پیشرانه با حجم ۲ لیتر مواجه هستید که ۴ سیلندر با آرایش خطی و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است. حداکثر قدرت تولیدی این پیشرانه ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور آن هم ۱۹۷ نیوتن ‌متر است. با توجه به اینکه این خودرو از خودرو های دیفرانسیل جلو محسوب می ‌شود و از یک گیربکس پیشرفته CVT در آن بهره برده شده، شما می ‌توانید انتظار هماهنگی بالایی بین پیشرانه و گیربکس در این خودرو داشته باشید.

این هماهنگی خودرو به صورت شبکه شتاب صفر تا صد معادل با ۹٫۶ ثانیه نشان می‌ دهد و در نتیجه آن مصرف سوخت خودرو هم در حدود ۸٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. بنابراین علاوه بر این که شما با یک خودروی قوی مواجه هستید، مصرف سوخت آن پایین است و می ‌توان آن را یک گزینه اقتصادی معرفی کرد.

انتظار یک خودروی زیبا را نداشته باشید

اگر در جریان خرید و فروش میتسوبیشی ASX انتظار دارید که با یک خودروی زیبا و مدرن امروزی مواجه شوید، شاید بهتر باشد که در دیدگاه خود تجدید نظر کنید. در نمای جلوی این خودرو شما با یک چهار ضلعی شبیه به لبخند مواجه هستید که در دو طرف آن دو چراغ به صورت کشیده و موازی قرار گرفته است. طراحی سپر و همچنین نحوه قرار گرفتن چراغ ‌های مه شکن و چراغ ‌های جلو به شکلی است که شما با یک خودروی تهاجمی مواجه نیستید و بیشتر یک خودروی هیکلی را می‌ بینید.

اگر هم به سمت بغل خودرو بچرخید وجود چند برجستگی ملایم توجه شما را جلب می‌ کند که یکی از آنها در قسمت دستگیره بوده و از گلگیر جلو تا چراغ عقب با شیب رو به بالا حرکت کرده است. طرح انتخاب شده برای شیشه‌ های این خودرو کاملاً کلاسیک است و به همین دلیل نمی ‌توانید آن را با خودرو های مدرن امروزی مقایسه کنید. این می ‌تواند یکی از ایرادات کلی میتسوبیشی ASX باشد.

امکانات و آپشن ‎های خوبی در اختیار شما قرار می ‌دهد

یکی از نکات امیدوارکننده و جالب توجه در مورد خودروی میتسوبیشی ASX این است که شما در مدل ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ این خودرو با امکاناتی مانند تنظیم برقی صندلی ‌های جلو و تنظیم برقی آینه ‌های جانبی، سانروف پانوراما؛ چراغ‌ های جلو زنون اتوماتیک، نمایشگر ۷ اینچی به همراه سیستم صوتی، کروز کنترل، سنسور و دوربین دنده عقب اشاره کرد. البته با توجه به اینکه سرعت این خودرو در حدود ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است، وجود ترمز ضد قفل به همراه سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و همچنین فرمان برقی الکترونیکی و فرمان تلسکوپی برقی باعث شده که رانندگی با خودرو راحت باشد.

ضمن این که برای راننده و سرنشین جلو این خودرو از ایربگ استفاده شده که نشان دهنده بالا بودن سطح ایمنی این خودرو است. پس با خیال راحت می ‌توانید میتسوبیشی ASX را به عنوان یک خودروی خانوادگی انتخاب کنید

وارد مسیر های آفرود نشوید

شما زمانی که برای داشتن یک خودروی خوب و مناسب برای مسیر های آفرود می ‌گردید نمی ‌توانید چندان بر روی ظرفیت خودروی میتسوبیشی ASX حساب کنید. در حقیقت این خودرو از لحاظ استحکام بدنه و از لحاظ استهلاک یکی از بهترین خودرو های بازار است و شما می ‌توانید برای چند سال و بدون هزینه از آن استفاده کنید. اما طراحی شاسی و ارتفاع این خودرو به شکلی است که شما بهتر است از خودرو در مسیر های آفرود استفاده نکنید. میتوانید اطلاعات کامل درمورد قطعات و هزینه نگهداری میتسوبیشی ASX را در مطلب بررسی وضعیت قطعات و هزینه نگهداری میتسوبیشی ASX بخوانید.
بنابراین اگر شما صرفاً به دنبال یک گزینه برای مسیر های ناهموار و مسیر های آفرود هستید پرداخت قیمت میتسوبیشی ASX نمی ذ‌تواند برای شما توجیه چندانی داشته باشد. البته میزان بازدهی و عکس ‌العمل خودرو در مسیر های شهری نشان می ‌دهد که این خودرو به عنوان یک خودروی جمع و جور و فوق ‎العاده جذاب شناخته می ‌شود.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *