رنو تندر پلاس بخریم یا بسترن B30؛ وارداتی‌ های گرانقیمت

با تولید رنو تندر پلاس یک سبک جدید در تولید این خودروها به وجود آمد که از لحاظ کیفیت و شرایط ظاهری نسبت به تندر ۹۰ معمولی سطح بالاتری داشت. خودروی بسترن بی سی هم در چند سال اخیر به خوبی توانست به آمار فروش جالب توجهی برسد که شاید چنین انتظاری برای آن وجود نداشت. به همین دلیل به عقیده بسیاری از کارشناسان می ‌توان این دو خودرو را به عنوان رقیب یکدیگر در بازار معرفی کرد.

ما هم به تبع آن در این مطلب ابتدا قیمت رنو تندر پلاس را با قیمت خودروی بسترن بی ۳۰ مقایسه می‌ کنیم و سپس به سراغ مشخصات فنی و مشخصات ظاهری آنها خواهیم رفت.

بررسی دقیق نقاط مثبت و منفی رنو تندر ۹۰ را هم مطالعه کنید

مقایسه قیمت رنو تندر پلاس با قیمت بسترن بی ۳۰

قیمت تندر پلاس در بازار ایران در حدود ۲۵۰ میلیون تومان برای مدل‌ های صفر آن است. پرداخت این مبلغ اگرچه برای یک خودرو مانند تندر زیاد است. اما با توجه مقاومت خودرو و همچنین قابلیت ‌هایی که دارد و در مقایسه با سایر خودروهای داخلی قیمت مناسبی محسوب می ‌شود. این در حالی است که قیمت بسترن بی ۳۰ در حدود ۳۰۰ میلیون تومان است. به نظر می ‌رسد چه خرید خودروی تندر در مقایسه با بسترن انتخاب موجه‌ تری است.

مقایسه مشخصات ظاهری تندر پلاس با قیمت بسترن بی ۳۰

طراحی ظاهری و همچنین طراحی داخل کابین خودروی تندر پلاس در واقع همان طراحی تندر ۹۰ است که در بعضی قسمت ‌ها با تغییراتی رو به رو شده است. تغییرات در سه بخش طراحی ظاهری خودرو، طراحی داخل کابین و همچنین اضافه شدن بعضی آپشن‎ ها به خودرو صورت گرفته است. استفاده از یک نوار کرومی در دورتا دور ورودی هوای خودرو و همچنین همرنگ بدنه شدن دستگیره‌های درب ورودی خودرو سپرها و آینه ‌ها و همچنین صندوق عقب خودرو که اندکی تغییر کرده است از جمله تغییرات ظاهری خودرو هستند.

شاید به جرات بتوان گفت که بسترن شرکت خودروسازی است که خودروهای زیبا وارد بازار می ‌کند. هرچند باید این طراحی زیبا را مدیون کپی کاری ‌هایی بدانیم که از سایر شرکت‌ های دنیا برگرفته ‌اند. در جلوی خودرو با یک پنجره شش ضلعی رو به رو هستیم که آن را زیبا تر کرده است. همچنین وجود خطوطی در بدنه خودرو باعث شده است که تناسب خاصی را به بدنه خودرو ببخشد. در حالی که می ‌توانیم طراحی بسترن B30 را از سایر رقبا بهتر بدانیم.

مقایسه امکانات تندر پلاس با قیمت بسترن بی ۳۰

طراحی داخل کابین خودروی تندر پلاس هم مانند ۹۰ است با این وجود که تغییرات کمی را در مقایسه با آن تجربه می ‌کند. این تغییرات شامل اضافه شدن یک نوار کرومی همانند فضای بیرون خودرو در دور ورودی هوا است و همچنین پنل درهای خودرو نیز به روز رسانی شدند. از امکانات و آپشن‎ های خودرو می ‌توان به مواردی مثل کامپیوتر سفری، ایموبلایزر، تنظیم برقی آینه ‌های جانبی سیستم تهویه مطبوع دستی، کمربندهای ایمنی پیش کشنده، ترمز ضد قفل، و دو عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو نام برد.

طراحی بخش داخلی بسترن بی ۳۰ از یک نمایشگر ۷ اینچی در مرکز داشبورد خود بهره می‌ برد و ورودی ‌های هوا در زیر این نمایشگر قرار گرفتند. اما متریال به کار گرفته شده در داخل خودرو مخصوصاً بر روی داشبورد از پلاستیک خشک است که چندان جالب نیست و استهلاک بالایی دارد.

از جمله امکانات بسترن B30 می ‌توانم سانروف، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، و تهویه مطبوع دستی اشاره کرد که در خرید و فروش بسترن بی ۳۰ تأثیر دارند.


مقایسه فنی تندر پلاس با قیمت بسترن بی ۳۰

خودروی رنو تندر پلاس از یک موتور ۱٫۶ لیتری بهره می ‌برد که توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت توسط یک جعبه دنده پنج سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک کنترل و هدایت می‌ شوند. مصرف ترکیبی خودرو در حدود ۶٫۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که آن را تبدیل به یک خودروی با صرفه و اقتصادی کرده است. بدون شک این موتور قدرتمند در خرید و فروش تندر پلاس بسیار مؤثر خواهد بود.
این در حالی است که بسترن B30 نیز از همین حجم تندر پلاس برخوردار است و می ‌تواند ۱۰۷ اسب بخار قدرت ۱۵۵ نیوتن ‌متر گشتاور را تولید کند. نیروی تولیدی موتور بسترن از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ ‌های جلو منتقل می ‌شود. همچنین مصرف ترکیبی این خودرو در حدود ۶٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *