ارزان ‌ترین و گرانترین هیوندا جنسیس موجود در بازار ایران را بشناسید

وقتی که در بازار هیوندا جنسیس می ‌گردید، همیشه سعی می ‌کنید که بهترین خودروها را با ارزان ‌ترین قیمت ممکن پیدا کنید. اما باید این حقیقت را هم قبول کنیم که این خودروها قیمت بالایی دارند و مقایسه کردن آنها با خودروهای داخلی چیزی جز ناامیدی نصیب ما نمی ‌کند. واردات هیوندا جنسیس به بازار ایران از سال ۲۰۱۰ شروع شد و در سال ۲۰۱۲ هم به پایان رسید. این یعنی قیمت خودروها با توجه به این محدوده زمانی مشخص می ‌شود.

پس با این وجود به سراغ ارزان‌ ترین و گران ‌ترین قیمت هیوندا جنسیس در بازار خواهیم رفت تا ببینیم که عکس العمل مشتریان نسبت به این خودروها به چه صورت است.

نقد و بررسی خودرو های جنسیس را هم بخوانید

هیوندا جنسیس ۲۰۱۲

هیوندا جنسیس مدل ۲۰۱۲ به عنوان جدید ترین مدل این خودروها شناخته می‌ شوند. در حقیقت می‌ توان این مدل را به عنوان گرانترین مدل آنها معرفی کرد، اگر چه فاکتورهایی مانند شرایط بدنه و مشخصات فنی هم در قیمت گذاری ما تأثیر گذار هستند. در این مورد به سراغ یک نمونه آگهی مربوط به هیوندا جنسیس سفید رنگ می‌ رویم که آپشنهای آن کامل است و طبق ادعای فروشنده رنگ خودرو هم هیچ مشکلی ندارد. بررسی موتور و تصاویر گذاشته شده در آگهی نشان‎ دهنده سالم بودن خودرو است که می‌ تواند خبر خوبی برای خریداران باشد. از آپشن هایی مانند دوربین دید عقب، کروز کنترل، ایربگ برای راننده و سرنشین جلو و همچنین گیربکس ۶ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک به عنوان امکانات این خودرو اشاره شده است. قیمت پیشنهادی فروشنده برای خرید هیوندا جنسیس ۲۰۱۲ در حدود ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان است. البته ادعا می ‌کند که در لحظه قرارداد تخفیف ‌هایی هم در نظر بگیرد. با اجاره هیوندای از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

هیوندا جنسیس ۲۰۱۱

مورد دوم یک مدل هیوندا جنسیس مشکی رنگ متالیک است که تمامی ویژگی ‌ها و مشخصات ظاهری یک خودروی سالم را دارد. این خودرو هم از لحاظ امکانات و آپشن‎ ها و هم از لحاظ شکل ظاهری مورد تأیید است. تقریباً می ‌توان ادعا کرد که مشخصات فنی و مشخصات ظاهری این خودرو با مشخصات آگهی قبلی هم خوانی دارد و از لحاظ امکانات و آپشن کامل است. در تصاویر گذاشته شده مشخص است که لاستیک خودرو چندان سر حال نیست، اما راننده ادعا می ‌کند که همه سرویس‌ ها را سر وقت و به طور کامل انجام داده است. اگر بخواهیم به ادعای فروشنده استناد کنیم، خرید این مدل می‌ تواند پیشنهاد خوب و امیدوارکننده باشد. جالب است که پیشنهاد فروشنده به عنوان قیمت هیوندا جنسیس مدل ۲۰۱۱ در حدود ۹۶۰ میلیون تومان است.


هیوندا جنسیس ۲۰۱۰

مورد سوم یک خودروی جنسیس مشکی رنگ با کارکرد ۱۶۰۰۰۰ کیلومتر است که در تهران و در منطقه قلهک برای فروش گذاشته شده است. از جمله مشخصات ذکر شده برای این خودرو فضای مشکی رنگ داخل خودرو، برخورداری از امکانات کامل و فعال، برخورداری از رادار برای کنترل راننده همچنین دوربین جلو و عقب است. فروشنده ادعا کرده که تمامی سرویس ‌ها در نمایندگی و به طور کامل انجام شده است و تنها یک لکه رنگ جزئی در قسمت گلگیر عقب خودرو دیده می ‌شود. مشخصات فنی کامل و فراهم آمدن امکان تست رانندگی از جمله ویژگی‌ هایی که برای این آگهی گذاشته شده و قیمت پیشنهادی هم برای این مورد ۸۰۰ میلیون تومان است.

کلیاتی در مورد هیوندا جنسیس

واردات هیوندا جنسیس به ایران در سال ۲۰۱۰ شروع شد و در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید. پیشرانه استفاده شده در این خودرو حجم معادل با ۳۷۷۸ سی‎ سی دارد که واردات آنها با تصویب قانون جدید واردات خودرو ممنوع شد. در حال حاضر ما فقط نمونه ‌های کار کرده بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ از آن‌ ها را در بازار داریم و اتفاقاً خرید و فروش هیوندا جنسیس هم فقط محدود به این خودروها می ‌شود. ممنوعیت واردات باعث شد قیمت خودروها بسیار بالا و سرسام آور باشد، اما به هر حال داشتن یک خودروی با کیفیت می ‌تواند هزینه‎ بر باشد و ما هم باید خود را برای پرداخت چنین قیمتی آماده کنیم.

در هیوندا جنسیس امکانات کامل و آپشن های خوبی استفاده شده است. این امکانات شامل امکانات رفاهی مانند گرمکن صندلی، گرمکن فرمان، کروز کنترل، دوربین دید عقب، سیستم پارک هوشمند و سنسور دنده عقب می ‌شوند. از لحاظ امکانات رانندگی هم می ‌توان به وجود ایربگ برای راننده و سرنشین جلو، ترمزهای ضد قفل و پیشرفته و فرمان هیدرولیکی اشاره کرد که طبیعتاً رانندگی با خودرو را راحت می ‌کند. گران ‌ترین خودروی هیوندا جنسیس بین ۱ میلیارد تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و ارزان ترین آن ‌ها در حدود ۷۰۰ میلیون تومان در بازار پیدا می ‌شود.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *