ارزان ‌ترین و گرانترین خودروهای برلیانس با چه قیمتی خرید و فروش می ‌شوند

شاید هیچ کس فکر نمی‌ کرد که خرید خودروهای برلیانس زمانی تبدیل به یک آرزو برای بسیاری از ایرانی ‌ها شود و به عنوان یک خودروی گران قیمت در بازار شناخته شود. با توجه به تغییرات بازار و همچنین تغییرات در محصولات شرکت برلیانس، امروزه می ‌بینیم که قیمت برخی از مدل ‌های آنها حتی از ۳۰۰ میلیون تومان هم بالاتر رفته است. این می‌ تواند تأثیر مهمی در خرید و فروش خودروهای برلیانس داشته باشد و بازار آن را تحت تأثیر قرار دهد.

در این مطلب با درنظر گرفتن قیمت خودروهای برلیانس به معرفی ارزان‌ ترین و گران ‌ترین آنها خواهیم پرداخت و مختصری در مورد شرایط خودرو صحبت خواهیم کرد.

همچنین میتوانید با قیمت ارزان ‌ترین و گرانترین برلیانس H330 کارکرده در بازار آشنا شوید

خودروی برلیانس v5 به عنوان گران ‌ترین گزینه خودروهای برلیانس

تولید خودروی برلیانس v5 به سال ۱۳۹۳ برمی‌ گردد و تولید آن تنها یک سال ادامه داشت. این خودرو که از جمله خودروهای شاسی بلند با سایز متوسط محسوب می ‌شود از یک ظاهر جدید و مدرن بهره می‌ برد و امکانات رفاهی آن در سطح قابل قبول و استاندارد در نظر گرفته شده بود. برخورداری از یک تکنولوژی قدیمی برای گیربکس، استفاده از قطعات بی کیفیت در بخش داخلی خودرو و همچنین وجود صداهای اضافی از جمله ایرادات این مورد از خودروهای برلیانس بود. در حال حاضر قیمت برلیانس v5 در بازار ایران در حدود ۲۳۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.

برلیانس h330 مدرن ‌تر و زیباتر

برلیانس h330 را می ‌توان یک سدان خوش چهره چینی معرفی کرد که تولید آن از سال ۱۳۹۴ ادامه داشته و هم اکنون تولید می ‌شود. این خودرو طراحی مناسبی دارد و سیستم تعلیق آن بسیار خوب است. امکانات و آپشن‎ های خوبی در این خودرو به کار گرفته شده و به همین دلیل با استقبال خوبی مواجه می‌ شود. از جمله ایراداتی که خرید برلیانس h330 را تحت تأثیر قرار می‌ دهد، میزان استهلاک بالا و کیفیت متوسط متریال داخل کابین است. بررسی بازار نشان می ‌دهد که قیمت برلیانس h330 در حال حاضر در ایران حدود ۲۳۰ میلیون تومان است.

برلیانس h320 به عنوان یک برادر کوچکتر و هاچ بک

تولید برلیانس h320 به عنوان نسخه هاچبک برلیانس h330 در سال ۱۳۹۴ آغاز شد و کماکان تولید می ‌شود. این خودرو طراحی زیبا و جذابی دارد و به همین دلیل به عنوان یک خودروی مناسب برای خانم‎ ها شناخته می‌ شود. عرضه کیفیت ساخت مناسب و قیمت رقابتی به عنوان مزایای این خودرو و همچنین ایمنی ضعیف، گیربکس ضعیف و کشش پایین به عنوان ایرادات این خودرو معرفی می ‌شود. به همین دلیل است که خرید برلیانس h320 نسبتاً پایین است و قیمت آن هم در بازار بین ۲۲۵ تا ۲۳۰ میلیون تومان متغیر است.

برلیانس c3 کراس

این خودرو را می ‌توان نسخه ارتقا یافته از برلیانس ۳۲۰ معرفی کرد که ظاهر نسبتاً جذاب و طراحی مدرنی دارد. در این مدل از خودروهای برلیانس می‌ توان به طراحی خارجی مطلوب، طراحی مناسب بخش داخلی کابین و همچنین آپشن‎ های بیشتر اشاره کرد. موتور این خودرو چندان قوی نیست و کیفیت پایین مواد به کار رفته در کابین خودرو باعث شده که خرید و فروش برلیانس c3 کراس طرفدار چندانی نداشته باشد. البته نباید فراموش کرد که قیمت این خودرو نسبتاً بالاست و در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان برای نسخه ۹۷ آن در نظر گرفته شده است.

برلیانس h220

برلیانس h220 را می ‌توان به عنوان یک خودروی کوچک و هاچ بک شهری معرفی کرد که تولید آن توسط شرکت پارس خودرو انجام گرفته است. این خودرو طراحی نسبتاً مناسبی دارد و فضای داخلی کابین هم مطلوب است. البته کیفیت ساخت پایین، استهلاک بالا و سواری نسبتاً خشک را می ‌توان به عنوان ایرادات این خودروی برلیانس معرفی کرد که طبیعتاً در انتخاب آن توسط مشتریان تاثیرگذار است. در حال حاضر قیمت برلیانس h220 در بازار ایران در حدود ۱۳۰ میلیون تومان است.

برلیانس h230

برلیانس h230 عنوان ارزان ‌ترین خودروهای برلیانس را به خود اختصاص داده است که در حال حاضر قیمت آن بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان متغیر است. این خودرو طراحی نسبتاً جذاب و مدرنی دارد و طراحی بخش داخلی خودرو هم مطلوب است. در این خودرو شما هیچ اطمینانی نباید به کیفیت ساخت آن داشته باشید و سواری آن هم نسبتاً خشک است. اما به هر حال می ‌توانید از آن به عنوان یک خودروی ارزان استفاده کنید. البته نباید فراموش کنیم که مدل‌ های مختلف کارکرده از این خودروها در بازار وجود دارد که شانس ما را برای خرید یک خودروی مناسب و ارزان افزایش می ‌دهند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *