BMW X4، محبوب دل لاکچری ‌سواران

شاید آن زمان که کمپانی آلمانی بی ام و تصمیم گرفت BMW X4 را راهی بازار دنیا کند فکرش را نمی ‌کرد که با معرفی این مدل از سری X، بتواند به محبوبیتی ویژه دست پیدا کند. محبوبیتی که شامل حال لوکس ‌سواران ایرانی هم شد؛ هرچند قیمت BMW X4 ، بعد از ورود به ایران دچار نوساناتی شد اما این نوسان قیمت نتوانست از محبوبیت این کراس اوور خوش ترکیب کم کند.


استقبال از BMW X4 در کنار دیگر غول‌ های بازار اتوموبیل

گمانه زنی ‌های شرکت بی ام و با عرضه BMW X4 درباره استقبال مشتریان از این خودرو مثبت از کار در آمد و فروش این خودرو از برآورد های خود شرکت بی ام و هم بیشتر و در کنار پورشه ماکان از پیشگامان شاسی ‌بلند های لوکس شد. این خودرو توانست در مدت کمی در کنار غول‌ هایی مثل مرسدس بنز GLC کوپه، رنج روور ولار، جگوار F-Pace و آلفا رومئو استلویو قرار بگیرد و بی ام و برای اینکه از این غول‌ های دنیای خودروسازی عقب نیفتد، در سال ۲۰۱۸ نسخه جدیدی از این خودرو را روانه بازار کرد. بعد از آن مدل ۲۰۱۹ این شاسی بلند شیک هم به بازار خودرو آمد که البته هر دو مدل این خودرو نتوانستند وارد ایران شوند. این دو مدل جدید BMW X4 نسبت به X4 قدیمی زیباتر هستند اما هنوز هم جزو بهترین طراحی‌ های BMW محسوب نمی‌ شوند. محبوبیت BMW X4 تا حدی در ایران پیش رفت که حتی BMW X6 به کشور هم نتوانست جای آن را بگیرد.

اگر قصد خرید بی ام و را دارید مطلب “نکاتی که فروشنده‌ بی ام و به شما نمیگوید” را مطالعه نمایید

کراس اووری لوکس، نرم اما پرقدرت

هرچند BMW X4 گزینه ‌ای نیست که هر کسی توان خرید آن را داشته باشد، اما آن ‌هایی که به دنبال یک خودروی کراس ‌اوور لوکس می ‌گردند، می‌ توانند به عنوان یک گزینه خوب روی این خودرو حساب کنند. این خودرو موتور بسیار قدرتمند با عملکردی بسیار نرم دارد و سیستم انتقال قدرت آن به شکل فوق ‌العاده ‌ای با موتور هماهنگ است. BMW X4 در بازار های جهانی با موتور های متعددی عرضه می ‌شود اما مدل موجود در ایران از یک موتور ۲٫۰ لیتری ۴ سیلندر توربو بهره می ‌برد که قادر است ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده ۸ سرعته استپ ترونیک به هر چهار چرخ انتقال دهد. برای اجاره خودرو بی ام دبلیو X4 با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

سایر امکانات کراس ‌اوور

از سایر امکانات این خودرو می ‌توان به

  • پیشرانه توئین توربوشارژ مجهز به تکنولوژی EfficientDynamic 
  • شیفتر پشت فرمان
  • حالت رانندگی ECO PRO Mode
  • کروز کنترل
  • سیستم هشدار خارج شدن از خطوط جاده
  • سیستم Driving Assistant Plus
  • سیستم انتقال نیرو به چهارچرخ xDrivE

اشاره کرد.

این خودرو نسبت به کراس اوور بودنش راحت است و نسبت به وزن بالایی که دارد می‌ توانیم آن را جزو خودرو های چالاک به حساب بیاوریم اما اگر این خودرو را برای آفرود مدنظر دارید، باید کمی در تصمیمتان تجدید نظر کنید.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *