برلیانس h330 انتخاب بهتری است یا چانگان cs35 ؟

سالهاست کمپانی های ساخت خودرو با تولیدات خود سعی در فروش محصولات خود در بازارهای جذاب خاورمیانه به ویژه بازار ایران دارند. با کمرنگ شدن رد پای خودروسازان فرانسوی در ایران هم چون پژو، شرایط برای ورود خودروسازان چینی به بازار ایران نیز بیشتر از هر زمان دیگری فراهم شد تا بتوانند سهمی از این بازار پر درآمد داشته باشند. در این میان یکی از بزرگترین کمپانی های خودروساز چینی به نام برلیانس که همکاری ‌های او با غول خودروسازی دنیا بی ‌ام‌ و به اعتبار آن افزوده است، جای پای خود را در ایران محکم تر کرده و توانسته حضور خود در بازار کشور را پر رنگتر نماید.

برلیانس h330

برلیانس h330 یکی از انواع برلیانس های عرضه شده ی این کمپانی است که توسط پارس خودرو به بازار خودروی ایران ورود پیدا کرده است. خرید برلیانس h330 در مقایسه با خرید محصولات تولید داخل از نظر بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی انتخابی معقولتر به نظر میرسد. اما در میان خودروهایی با بازه ی قیمتی مشابه با برلیانس h330، میتوان خودروهایی دیگر همانند چانگان cs35 را از رقبای سرسخت برلیانس h330 محسوب کرد.

چانگان-cs35

چانگان cs35

رقیب چینی برلیانس h330 با عرضه ی خودروی چانگان شاسی بلند خود، نظر بسیاری از طرفداران خودروهای شاسی بلند را به خود جلب کرده است. اگر قصد خرید این خودرو را داشته باشید، با قیمت حدود ۲۷۴ میلیون تومان روبرو خواهید شد. در حالیکه برای خرید برلیانس h330 صفر، هزینه ی حدود ۱۳۷ میلیون تومان را متقبل شوید. این تفاوت قیمت شاید برای کسانی که خودروهای شاسی بلند را ترجیح می دهند قابل توجه باشد.

برای اطلاعات بیشتر درمورد قیمت برلیانس h330 مقاله ی ” ارزان ‌ترین و گرانترین برلیانس H330 کارکرده در بازار با چه قیمتی خرید و فروش می ‎شود ” را مطالعه نمایید

تفاوت برلیانس h330 و چانگان cs35

اگر قصد مقایسه بیشتر این دو خودرو را دارید، باید بدانید این اختلاف قیمت صرفا به خاطر نوع ظاهری دو خودرو( شاسی‌ بلند و سواری) نیست و حجم موتور ۱۵۹۸ سی سی چانگان cs35 هم در مقایسه با موتور ۱۴۹۸ سیسی برلیانس h330 از برتری برخوردار است.

چانگانcs35 دارای جعبه دنده ۴ سرعته خودکار و برلیانس در دو نوع، ۴ سرعته خودکار و ۵ سرعته دستی در بازار موجود میباشد.

با افزایش قیمت خودروها در بازار داخلی ایران ناشی از افزایش نرخ ارز، سرعت افزایش قیمت این دو خودروی چینی نیز تقریبا مشابه بود. حداکثر سرعت این دو خودرو که البته به سمت چانگان cs35 سنگینی میکند، با حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت، گوی سبقت را از برلیانس h330 با حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت ربوده است. خرید برلیانس h330 با قیمتی حدود ۱۳۷ میلون تومان میتواند برای شما به نوعی تداعی کننده ی استفاده از خودروی محبوب بی ‌ام ‌و باشد چرا که ظاهر این خودرو شبیه شریک تجاری قدرتمند برلیانس یعنی بی ام و طراحی شده است.

خرید برلیانس h330 یا چانگان cs35

اگر قصد خرید خودرویی با حدود قیمت ۱۳۰ میلیون تومان را داشته باشید، و گزینه ی مد نظر شما خودرویی شاسی بلند باشد، یا اینکه اختلاف قیمت حدود ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومانی برای شما تعیین کننده نیست، این جاست که چانگان cs35 گزینه ی مناسب تری برای شما محسوب میشود. چرا که علاوه بر قدرت موتور بالاتر شما صاحب خودرویی شاسی بلند خواهید بود. علاوه برآن باید بدانید که برای خرید چانگان cs35 باید به نمایندگی های فروش سایپا و برای خرید برلیانس h330 باید به سراغ نمایندگی های فروش پارس خودرو مراجعه کنید. از نظر برخی مصرف کنندگان شرکت سایپا خدمات مناسبتری نسبت به پارس خودرو به مشتریان خود ارائه مینماید.

اگر قصد مسافرتهای بین شهری با خودروی خود را داشته باشید، طبیعتا چانگان cs35 راحتی بیشتری را نسبت به برلیانس h330 برای شما به ارمغان می آورد. اگر از حوزه ی ایمنی به مقایسه ی این دو خودرو بپردازیم باید گفت چانگان cs35 با تعداد کیسه های هوای بیشتر باز هم از رقیب هموطن خود برلیانس h330 پیشی گرفته است.

از مجموع مقایسه های انجام شده بین دو خودرو چنین برآورد میگردد که خرید چانگان cs35 با قیمتی حدود ۱۳۰ میلیون تومان به صرفه تر از خرید برلیانس h330 با حدود قیمت ۱۳۷ میلیون تومان میباشد. اختلاف حدود ۳۰ میلیون تومان این دو خودرو در مقایسه با تفاوت های موجود میان آنان اختلافی منطقی به نظر می رسد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *