اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو در کیش

یکی از قطب‌های گردشگری ایران، جزیره زیبای کیش است که طبیعت و امکانات مدرن آن، همیشه زبانزد گردشگران است. ویژگی تفریحات و جاذبه‌های گردشگری کیش در این است که منحصر به فرد هستند؛ به این معنی که تنها در کیش وجود دارند و در دیگر استان‌های دیگر یا وجود ندارند یا به ندرت پیدا می‌شوند، از همین رو سفر و گردشگری در کیش از موقعیت خوبی برخوردار بوده و اجاره خودرو در کیش طرفداران زیادی دارد.

جزیره زیبای کیش جز مناطق آزاد محسوب می‌شود و به همین دلیل امکانات رفاهی خاص خود را نیز دارد؛ برای مثال خودروهایی که در این منطقه گردشگری وجود دارند، وارداتی هستند و تنها در جزیره کیش وجود دارند. خودروهای لوکسی که در جزیره کیش وجود دارند در دیگر مناطق ایران نمی‌توان غالبا در دسترس نیستند‌‌‌، به همین دلیل بسیاری از گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند بسیار علاقه‌مند به رانندگی با این ماشین‌های لوکس هستند. در ادامه مطلب اجاره کردن ماشین در کیش و شرایط آن را بررسی می‌کنیم.

قیمت اجاره ماشین در کیش

قیمت اجاره ماشین در کیش غالبا ثابت نیست و به متغیرهای زیادی بستگی دارد. برای مثال اجاره خودرو ایرانی در کیش از لحاظ قیمت تفاوت زیادی با اجاره خودروهای خارجی لوکس دارد. فاصله مبدا تا مقصد، جاده و راهی که باید از آن گذر کنید و هم‌چنین اجاره خودرو با راننده یا بدون آن بسیار تفاوت دارد. علاوه بر این‌ها قیمت خودرویی که اجاره می‌کنید به رنت خودرویی که انتخاب می‌کنید نیز بستگی دارد.

علاوه بر موارد بالا فصلی که در آن به کیش سفر می‌کنید نیز در تعیین قیمت اجاره خودرو در کیش بسیار موثر است و در فصول سرد سال که رانندگی کمی پر خطرتر است، قیمت اجاره خودرو نیز بالاتر است. شاید در نگاه اول قیمت اجاره خودروهای لوکس گران به نظر بیاید، اما باید در نظر گرفت که برای دیدن جاذبه‌های گردشگری فراوان کیش نیاز به یک ماشین خوب و باکیفیت دارید که پاسخگوی نیاز شما برای یک مسافرت باکیفیت باشد.

تنوع خودروهای اجاره‌ای در کیش

کیش به دلیل تعداد بالای گردشگری که هر ساله جذب می‌کند در زمینه امکانات رفاهی نیز بسیار تنوع و گستردگی دارد، مطابق نیاز گردشگران و بودجه‌های متفاوت آن‌ها، ماشین‌های ایرانی و خارجی از قبیل، ماشین کروک، فورد، لندکروز و شاسی بلند وجود دارد. هم‌چنین در میان ماشین‎‌های ایرانی که قیمت‌های مناسب‌تری دارند، اجاره 206 در کیش، ون و حتی تاکسی نیز امکان‌پذیر است.

تنوع خودروهای اجاره‌ای در کیش

به طور کلی ماشین‌هایی که در کیش اجاره داده می‌شوند معمولا به پنج دسته تقسیم می‌شوند:

  • ماشین‌های اقتصادی که قیمت به صرفه‌تر و مناسب‌تری دارند
  • ماشین‌های اسپرت که به ماشین‌هایی با سرعت بالا و غالبا روباز گفته می‌شود که تعداد کمی از آن‌ها در بازار وجود دارد.
  • ماشین‌های شاسی بلند که برای طی کردن مسیرهای بیابانی و ناهموار گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.
  • ماشین‌های لوکس
  • ماشین‌های ون که در غالب رنت‌ها تنها به صورت ساعتی اجاره داده می‌شوند.

اگر با اعضای خانواده یا تور مسافرتی به کیش سفر کرده باشید، و تصمیم داشته باشید که همگی با هم با یک خودرو به مکان‌های دیدنی کیش بروید می‌توانید ماشین‌هایی مانند ون را اجاره کنید. هم‌چنین اجاره ماشین 7 نفره در کیش هم یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای لذت بردن در کنار خانواده یا دوستان‌تان استفاده از آن را تجربه کنید. این نکته را در نظر داشته باشیذد که اجاره خودرو ایرانی در کیش معمولا قیمت مناسب‌تر و اقتصادی‌تری نسبت به ماشین‌های خارجی دارد.

همان‌طور که در قسمت اول مقاله اشاره شد، به دلیل استقبال زیاد گردشگران از کیش و جاذبه‌های آن، امکانات رفاهی آن بسیار زیاد است؛ در زمینه اجاره کردن ماشین در کیش، به دلیل استقبال زیاد از خودروهای اجاره‌ای، رنت خودرو در کیش بسیار زیاد است.

در نقاط مختلف کیش می‌توانید رنت ماشین پیدا کنید. حتی در فرودگاه‌های کیش نیز رنت خودرو وجود دارد تا مسافران از بدو ورود به کیش بتوانند خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند، به این ترتیب در وقت و انرژی گردشگران نیز صرفه‌جویی شده و مسافران نیاز به جستجوی زیاد برای پیدا کردن رنت ندارند.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در کیش

برای اجاره خودرو در کیش نیاز به مدارکی دارید که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • اصل گواهینامه که دارای اعتبار نیز باشد.
  • اصل کارت ملی
  • چک یا پول نقد برای ضمانت
  • امانت گذاشتن مبلغی برای ضمانت خلافی خودرو. (در صورتی که در مدت زمانی که ماشین در اختیار شماست، مرتکب خلاف نشوید این مبلغ به شما پس داده می‌شود.)
  • پرداخت اجاره یک روزه ماشین مورد نظر

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در کیش

اجاره خودرو با راننده در کیش

یکی از جالب‌ترین اقداماتی که رنت‌های خودرو برای رفاه بیشتر مشتریان خود در نظر گرفته‌اند، اجاره دادن خودرو با راننده شخصی به گردشگران است. اجاره ماشین همراه با راننده مزایایی دارد که مهم‌ترین این مزایا این است که خیال شما بابت امنیت راحت است زیرا یک راننده حرفه‌ای برای شما رانندگی می‌کند، علاوه بر این شما بیشتر فرصت لذت بردن از زیبایی‌های این سفر را دارید و خستگی کم‌تری را در طول سفر تجربه می‌کنید.

علاوه بر این اگر در مسیر رفتن به مقصد دچار حادثه شوید یا جریمه شوید، پرداخت آن به عهده شما نخواهد بود و راننده پاسخگوی این مشکل خواهد بود. هم‌چنین داشتن یک راننده شخصی آگاه به مسیرها، با رانندگی حرفه‌ای و ظاهر آراسته سفر شما را خاطره‌انگیزتز و به یاد ماندنی‌تر خواهد کرد.

چند نکته برای اجاره خودرو در کیش

نکات زیر در رابطه با اجاره ماشین در کیش اهمیت بالایی دارند:

  • در حال حاضر بسیاری از رنت کاران کیش سایت دارند و واگذاری ماشین‌ها را به صورت اینترنتی و چند روز پیش از ورود شما به کیش نیز انجام می‌دهند. بهتر است پیش از ورود به کیش ماشین مورد نظرتان را به صورت آنلاین رزرو کنید تا در ابتدای ورود به کیش به شما تحویل داده شود.
  • توجه کنید که خودروی خود را حتما از رنت کاران معتبر که عضو انجمن رنت کاران هستند اجاره کنید و مطمئن شوید که مجوز رسمی فعالیت در منطقه آزاد کیش را دارند. در صورتی که خودروی خود را از رنت کاران معتبر اجاره کنید، در صورت وجود هر گونه مشکلی می‌توانید از طریق قانونی پیگیر حقوق خود باشید.
  • در کیش افرادی هستند که در خیابان برای اجاره ماشین فعالیت و تبلیغات می‌کنند و دفتر معتبری ندارند، به این افراد اعتماد نکنید و خودرو خود را از دفاتر معتبر رنت ماشین تهیه کنید.
  • بعد از تحویل گرفتن خودرو خود توجه کنید که حتما قرارداد رسمی اجاره خودرو، و دفترچه رنت کار به شما تحویل داده شود تا دست‌تان برای اقدامات قانونی باز باشد.
  • در کیش سرعت بالاتر از حد مجاز(50 کیلومتر در ساعت)، سوار کردن سرنشین بیشتر از ظرفیت خودرو، ریختن زباله از داخل خودرو به معابر، بردن ماشین به ساحل، رانندگی کردن با نور بالا در شب و بوق زدن بی‌دلیل ممنوع است و جریمه‌های زیادی در پی دارد.

اجاره خودرو با پرارین

برای اجاره خودرو در منطقه زیبای کیش و بسیاری از شهرهای دیگر کشود، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما، پرارین خودرو است. قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه برای اجاره کردن ماشین در کیش، تنوع بسیار بالای خودروهای پرارین، اجاره خودرو با راننده ، اجاره خودرو بدون راننده، استفاده از خودروهای بسیار سالم و کم کارکرد، و اجاره دادن ماشین با شرایط آسان و تخفیفات ویژه برای مشتریان ثابت، پرارین خودرو را به بهترین رنت کار کیش تبدیل کرده است.

هم‌چنین برای استفاده از خدمات مربوط به اجاره ماشین‌ عروسی و گل‌آرایی ماشین عروس نیز می‌توانید به تیم پرارین خودرو اعتماد کنید. پرارین خودرو در زمینه‌ی اجاره خودروهای متنوع، توانسته است رضایت 99 درصدی مشتریان را کسب کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *