پورشه ۹۱۱ کاررا؛ پلی از گذشته به آینده

یکی از معروف ‌ترین مدل ‌های پورشه، مدل ۹۱۱ بوده که از سال ۱۹۶۳ تا به امروز تولید شده است. پورشه ۹۱۱ کاررا از مدل‌ های این خودرو است که آغاز ساخت آن به سال ۱۹۷۳ برمیگردد. اولین خودرو های کاررا با پسوند RS تولید می ‌شدند که مخفف اسپرت مسابقه ‌ای (race sport) هستند. در ادامه به بررسی ویژگی ‌های این خودرو می ‌پردازیم.

نامی برگرفته از پیروزی

نام کاررا از مدل ۳۵۶ پورشه گرفته شده که خود آن هم به افتخار پیروزی پورشه در مسابقه کاررا پانامریکانای مکزیک در سال ۱۹۵۰ به این اسم نامگذاری شده بود. اولین کاررای RS بسیار قدرتمند تر از پورشه ۹۱۱ استاندارد بود. ظاهر کاررای اولیه شباهت زیادی به پورشه ۹۱۱ استاندارد داشت اما پیشرفت‌ های قابل‌ ملاحظه ‌ای هم در طراحی آن صورت گرفته بود. کاررا های امروزی هم همچنان حس و حال پورشه ‌های سابق را حفظ کرده ‌اند. چراغ‌ های گرد روی برآمدگی‌ های بلند کنار کاپوت و باله عقبی که با مهندسی فوق ‌العاده به چسبندگی و فرمان‌ پذیری خودرو کمک می‌ کند. قدرت موتور پورشه ۹۱۱ کاررا در سال‌ های نخست تولید ۲۱۰ اسب‌ بخار بود اما به تدریج این قدرت افزایش چشمگیری پیدا کرد. برای اجاره پورشه با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

ادغام اسپرت بودن و راحتی

شعار سازندگان پورشه ۹۱۱ همیشه این بوده: «بازتابی از گذشته و نگاهی به آینده.» ظاهر منحصر به فرد، طراحی فراتر از زمان خود، فن آوری که از پیروزی‌ های بسیار در مسابقه‌ های بزرگ الهام گرفته و خودرویی که همیشه یک قدم جلوتر از رقبا است. پورشه ۹۱۱ کاررا در حال حاضر در دو مدل کاررا S و کاررا ۴S تولید می‌ شود. پورشه ۹۱۱ کاررا کروک هم در هر دو این مدل‌ ها ساخته می ‌شود. موتور کاررا S ۴۵۰ اسب ‌بخار قدرت دارد و سرعت آن در ۳.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ثانیه می‌ رسد. نهایت سرعت آن هم ۳۰۸ کیلومتر در ساعت است. موتور کاررا ۴S هم ۴۵۰ اسب ‌بخار قدرت دارد اما سرعت رسیدن آن به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت یک دهم ثانیه از مدل S کمتر اما سرعت نهایی آن ۳۰۶ کیلومتر در ساعت است. داخل خودرو هم به نحوی طراحی شده که بتواند امکانات دیجیتال امروزی را با ارگونومی اتومبیل ‌های کلاسیک ورزشی هم ‌خوان کند. زبان طراحی این خودرو و خطوط برجسته ظاهریش در درون و بیرونش به گونه ای است در عین بدیع و جدید بودن همزمان آشنا هم به نظر برسند. در واقع طراحان تلاش می‌ کنند که ظاهر پورشه ۹۱۱ بی ‌زمان باقی بماند اما در عین‌ حال معاصر هم باشد. پورشه می‌ گوید تلاش کرده که عملکرد اسپرت و راحتی را با هم ادغام کند.


رانندگی میلیاردی با پورشه محبوب

در یک پورشه ۹۱۱ مقصد خود جاده است و شما نیازی ندارید برای رسیدن به مقصد عجله داشته باشید. راندن این خودروی بی ‌نظیر و مدرن بسیار لذت ‌بخش است. پورشه ۹۱۱ از آن نوع خودرو هایی است که در همه جای جهان چشم ‌ها را به خود خیره می ‌کند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *