پرفروش ‌ترین خودروی هوندا در ایران و جهان را بشناسید

باید قبول کنیم که بازار خودرو ایران همزمان با بازار خودرو دنیا حرکت می‌ کند و بیشتر انتخاب‌ های آنها شباهت دارد. به همین دلیل ما هم روند خرید و فروش خودروی هوندا در ایران و جهان را در منابع مختلف بررسی کردیم تا ببینیم که پرفروش ‌ترین آنها کدام خودرو ها هستند. خرید خودروی هوندا یعنی صاحب یک خودروی با کیفیت میشوید که هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ کیفیت ساخت می ‌تواند شما را برای چند سال طولانی تضمین کند.

با وجود اینکه در برخی مدل ‌ها قیمت خودروی هوندا نسبت به سطح درآمد ایرانی ‎ها یک رقم شگفت‌ انگیز محسوب می ‌شود اما باید قبول کنیم که ایرانی‌ ها برای خرید سه مورد زیر موارد زیادی را نادیده می ‌گیرند.


هوندا آکورد ۲۰۱۵

 

دلایل مختلفی برای رونق بازار خرید و فروش هوندا آکورد مدل ۲۰۱۵ وجود دارد که مشخصات ظاهری، مشخصات فنی فوق ‎العاده و امکانات رفاهی کامل از آنها هستند. هوندا آکورد به عنوان یک خودروی زیبا و جدید با طراحی روز دنیا شناخته می ‌شود که مصرف سوخت مناسبی دارد و امکانات رفاهی و ایمنی آن بسیار کامل و قابل توجه هستند. پیشرانه استفاده شده در این خودرو کاملاً قوی و هماهنگ با گیربکس بوده که برای مسیر های مختلف فوق العاده مناسب است.

جالب است بدانید که در هوندا آکورد مدل ۲۰۱۵ از یک موتور با حجم ۲۳۵۶ سی ‌سی استفاده شده است که به صورت همزمان دارای یک گیربکس پیشرفته CVT است. این پیشرانه قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۸۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر است و امکان کشش خودرو در شرایط مختلف را فراهم می ‌کند. سیستم ترمز فوق ‎العاده و امکانات جانبی مانند سیستم مصرف بهینه سوخت و کروز کنترل از دیگر عوامل ترغیب ما برای پرداخت قیمت هوندا آکورد ۲۰۱۵ هستند.

درمورد نقاط مثبت و منفی هوندا آکورد بیشتر بدانید


هوندا سیویک ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴

از آن جایی که معیار بسیاری از خریداران در انتخاب خودرو های خارجی توجه به قیمت آنهاست، قیمت هوندا سیویک مدل ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ باعث شده که این محصول از جمله پرفروش ‌ترین خودروی هوندا در بازار باشد. هوندا سیویک به عنوان یک سدان سایز کوچک شناخته می ‌شود که فرمان‎ پذیری و هندلینگ بسیار خوبی دارد و میزان استهلاک آن پایین است. در ضمن ایمنی این خودرو همانند سایر خودرو های هوندا بالا و قابل توجه بوده و از یک کابین جا دار بهره می‌ برد.

برای کسانی که به فکر خرید و فروش هوندا سیویک مدل ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ هستند لازم به ذکر است که در این خودرو از یک پیشرانه با حجم ۱۸۰۰ سی ‌سی استفاده شده است که ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ در آن استفاده شده و حداکثر قدرت ۱۴۰ نیوتن متر تولید می ‌کند. قدرت تولید شده در پیشرانه هوندا سیویک به چرخ‌ های جلو انتقال داده می ‌شود و یکی گیربکس پنج دنده اتوماتیک وظیفه هدایت آن را بر عهده دارد. امکانات و آپشن‎ های این خودرو می ‌توان به دوربین دید عقب و همچنین سیستم مدیریت هوشمند مصرف سوخت اشاره کرد که برای یک خودروی مدل ۲۰۱۳ بسیار خوب و قابل توجه هستند.

اطلاعات بیشتری درمورد نقاط مثبت و منفی هوندا سیویک داشته باشید


هوندا CR-V

یکی دیگر از خودرو هایی که در بین گزینه‌ های پرفروش ‌ترین خودروی هوندا قرار می ‌گیرد هوندا cr-v است که هم از لحاظ کیفیت ساخت و هم از لحاظ شرایط فنی خودرو می ‌توان آن را یکی از مدرن ‌ترین و بهترین محصولات این شرکت معرفی کرد. این خودرو یک کراس ‎اور سایز متوسط کامپکت محسوب می ‌شود که طراحی آن شباهت زیادی به خودرو ها که شاسی بلند دارد و از یک طراحی تهاجمی و عضلانی بهره می‌ برد. این را می ‌توان به عنوان یکی از دلایل فروش بالای این خودرو معرفی کرد.

یکی دیگر از دلایل مهم خرید هوندا CRV در بازار ایران و جهان توجه به مشخصات فنی و موتور خودرو است. حجم موتور این خودرو ۲۳۵۶ سی ‌سی است که دارای چهار سیلندر با آرایش خطی و ۱۶ سوپاپ بوده و نیروی آن به کمک دو دیفرانسیل به چهار چرخ خودرو انتقال داده می‌ شود. همچنین امکانات و آپشن ‎هایی مانند کروز کنترل، سنسور پارک عقب و سیستم مدیریت هوشمند مصرف سوخت در این خودرو استفاده شده است و امکان تنظیم برقی صندلی و آینه‌ ها برای آن فراهم است.

اطلاعات بیشتری درمورد دلایل محبوبیت هوندا crv داشته باشید

با توجه به توضیحات داده شده می‌ توان هوندا آکورد را به عنوان محبوب ترین خودروی هوندا در جهان معرفی کرد و در کنار آن هوندا سیویک قیمت ارزان ‌تری دارد و در عوض هوندا cr-v به عنوان یک محصول زیبا و گران قیمت شناخته می ‌شود.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *