نیسان وانت خودرویی با کاربری های مختلف

خیابان‌ های ایران امروزه شاهد تنوع زیادی از وانت ‌بارها هستند و ما دیگر فقط یک یا دو نوع وانت نمی‌ بینیم. بسیاری از مردم درآمد خود را در کار با نیسان انتخاب کرده‌ اند. اگر شما هم از این دسته هستید و قصد دارید با کارکرده با نیسان کسب درآمد کنید، باید به فکر خرید یک خودرو نیسان مناسب برای خود باشید. قبل از خرید خودرو باید کاری که قرار است انجام دهید را مشخص کنید. چرا که برای کاربری‌ های مختلف شما نیاز به خرید وسیله متفاوتی خواهید داشت.

یکی از مناسب ‌ترین گزینه ‌های خرید وانت برای شروع کار انتخاب نیسان زامیاد است. وانت زامیاد از دیرباز برای حمل ‌و نقل‌ های شهری و بین ‌شهری در ایران به کار گرفته می‌ شد. حدود ۵۰ سال از حضور نیسان آبی در ایران می ‌گذرد و هم‌ چنان این خودرو توسط شرکت زامیاد که وابسته به سایپا است تولید می‌ گردد.

توان بارگیری بالای این مدل از نیسان وانت ازجمله مهم ‌ترین ویژگی‌ هایی است که مشتریان را به سمت این خودروی قدیمی سوق می ‌دهد. زامیاد این خودرو را در سه مدل بنزینی، گازسوز و گازسوز آپشنال تولید کرده است.

طراحی نیسان وانت 

طراحی این خودرو بسیار ساده و یکپارچه بوده است که خود نشان از قدیمی بودن آن دارد. البته این طراحی در زمان خود جزو طراحی‌ های جذاب و جالب به شمار می ‌رفت. در داخل کابین نیز استفاده از خطوط مستقیم و صاف نشان از قدیمی بودن طراحی می ‌دهد. صندلی نیسان نیز به میزان بسیار کمی زاویه می‌ گیرد و راننده و سرنشینان مجبور هستند کمر خود را کاملاً صاف نگه ‌دارند که این امر نشان از راحت نبودن کابین و صندلی‌ ها دارد. کمک‌ فنرهای سفت و محکم باعث می ‌شود که نیسان وانت در زمانیکه خالی از بار است رانندگی خشکی داشته باشد و لرزش زیادی در کابین احساس شود. این لرزش زمانی که مقدار معقولی بار بر روی وانت باشد کمتر خواهد شد. زامیاد ۲۴ که نام دیگر وانت زامیاد است از یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری بهره می ‌برد. این پیشرانه می‌ تواند قدرتی در حدود ۱۰۰ اسب بخار تولید کرده و با گیربکس ۴ سرعته دنده ‌ای این قدرت را به چرخ‌ ها منتقل کند.

به هرحال هنوز نیسان وانت یکی از مناسب‌ ترین گزینه‌ ها برای مشاغل مختلف می‌ باشد. زامیاد خودروهای نیسان خود را برای کاربری‌ های متفاوتی سفارشی‌ سازی کرده است. کاربری‌ هایی همچون حمل بار، حمل نخاله و زباله، حمل مواد غذایی و … .

با مطالعه مقاله ی ” مقایسه ۲ نمونه از محبوب ترین مدل های نیسان پیکاپ؛ کدام پیکاپ را بخریم؟ ” با  دو مدل نیسان پیکاپ محبوب آشنا شوید

در این مطلب به‌ صورت مختصر راجع به انواع کاربری ‌های نیسان و مدل خودروی مناسب با آن کاربری را بررسی کرده ‌ایم.

نیسان زامیاد معمولی

ساده‌ ترین و رایج ‌ترین کاربری یک نیسان حمل بار است. بارهایی مانند اسباب و اثاثیه منزل، کارتن و … . برای چنین نوع کاربری نیسان زامیاد ساده که متداول ‌ترین نوع نیسان نیز هست مناسب ‌ترین انتخاب است. ظرفیت استاندارد بار مجاز این خودرو چیزی حدود ۲۱۰۰ کیلوگرم است اما این مقدار گاهی به نزدیک به ۳۰۰۰ کیلوگرم نیز می ‌رسد.

نیسان وانت کمپرسی

حمل و تخلیه زباله‌ های شهری و نخاله ‌های ساختمانی یکی دیگر از روش ‌های درآمد زایی با وانت است. به ‌دلیل اینکه فرآیند تخلیه زباله‌ ها و نخاله ‌ها فرآیند سخت و زمان‌ بری است، اغلب برای این کار از نیسان وانت‌ های کمپرسی استفاده می ‌شود. قسمت بار این وانت‌ ها به‌ وسیله یک کمپرسور به حالت شیب ‌دار درآمده و محتویات آن به‌ راحتی خالی می ‌شود.

نیسان وانت یخچال ‌دار

یکی از کارهای که می ‌شود با وانت انجام داد، پخش مواد غذایی زود مصرف است. از آنجایی ‌که بسیاری از این مواد غذایی فاسد شدنی هستند، باید برای حمل آن ها از یخچال استفاده کرد. پس بهترین گزینه برای این منظور خرید نیسادیون وانت یخچال دار است.

نیسان تانکر

یکی دیگر از کاربری ‌های نیسان، حمل مایعات است. برای اینکه بتوانید از نیسان به‌ عنوان وسیله‌ ای برای حمل مایعاتی همچون آب یا نفت استفاده کنید بایستی یک تانکر به آن متصل کنید. البته زامیاد برای این منظور نیز محصول وانت نیسان تانکر را تولید کرده است.

نیسان جرثقیل و یدک ‌کش

حمل و یدک‌ کشی خودروها نیز از دیگر کاربری ‌های نیسان آبی است. توان و قدرت بالای این خودرو باعث شده است تا بتواند تقریباً تمامی خودروهای سواری را یدک ‌کشی یا به ‌اصطلاح بکسل کند. از طرفی عده‌ ای از نیسان برای بلند کردن اجسام استفاده می‌ کنند (البته تا ارتفاعی نه‌ چندان زیاد).

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *