نیسان جوک در کشورهای دیگر چقدر می ارزد؟

با ما همراه باشید تا ببینیم خودروی نیسان جوک در دیگر کشورهای دنیا از چه ارزشی برخوردار است.

تولید خودروی نیسان جوک با نام مستعار Infiniti ESQ، از سال‌ ۲۰۱۰ میلادی آغاز شد. در همان ابتدای فروش نیسان جوک، استقبال گسترده از این خودرو در بازارهای جهانی سبب شد تا کمپانی ‌های بزرگ خودروسازی برای از بین بازار موفق نیسان دست به کار شوند. این خودرو در ۳ مدل با نام ‌های اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت از طریق مناطق آزاد وارد بازار ایران شد و هم اکنون در کشورمان به یکی از محبوب ‌ترین و البته پرفروش‌ ترین خودروها تبدیل شده است. 

قدرت موتور نیسان جوک 

در ۲ مدل اسکای پک و پلاتینیوم، با در نظر گرفتن پیشرانه‌ ۴ سیلندر با حجمی معادل ۱۵۹۸ سی‌سی، شاهد ۱۱۷ اسب بخار هستیم. این میزان اسب بخار می‌ تواند نیسان جوک را به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برساند. در مدل اسپرت شاهد پیشرانه ‌ای با حجمی معادل ۱۶۱۸ سی‌سی به همراه سیستم توربوشارژ هستیم که این پیشرانه توربوشارژ توانایی تولید ۱۹۰ اسب بخار را دارا است و می ‌تواند حداکثر سرعت مدل اسپرت را به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت ارتقا دهد. حجم باک این ۳ مدل ۴۶ لیتر اعلام شده و مصرف سوخت مدل‌ های اسکای پک و پلاتینیوم ۶٫۳ لیتر در هر صد کیلومتر و مدل اسپرت ۶٫۵ لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده ‌است. از امکانات و ویژگی ‌های مثبت خودروی نیسان جوک می‌ توان به ترمز ضد قفل ABS، تقسیم‌ کننده‌ نیروی ترمز، کیسه‌ های اصلی در جلو و پرده‌ ای در عقب، هشدار فشار باد لاستیک ‌ها، چراغ روشنایی روز و تغییر ارتفاع نور چراغ جلو اشاره کرد.

اگر قصد خرید نیسان جوک را دارید، مطالعه مطلب “قبل از خرید نیسان جوک اسکای پک با این ویژگی ها آشنا شوید” را پیشنهاد میدهیم

به نظر شما خودروی محبوب نیسان جوک در کشورهای دور و نزدیک با چه قیمتی خرید و فروش می ‌شود؟ در ادامه به بررسی این موضوع در کشورهای امارات متحده عربی و ایالات متحده آمریکا و مقایسه ارزش آن‌ ها با توجه به آگهی‌ های خرید نیسان جوک در سایت دیوار خواهیم پرداخت.

در کشور ایران بهای در نظر گرفته شده برای خرید هر یک از مدل ‌های نیسان جوک بدین گونه است:

  • نیسان جوک مدل اسکای پک: حدود ۱۸۶۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان
  • نیسان جوک مدل پلاتینیوم: حدود ۱۹۷۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان
  • نیسان جوک مدل اسپرت: حدود ۲۴۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان

 نیسان جوک در امارات متحده عربی

این خودرو در هر ۳ مدل اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت در کشور امارات متحده عربی خرید و فروش می ‌شود که بهای در نظرگرفته شده برای هر مدل از این خودرو به شرح زیر می ‌باشد:

  1. نیسان جوک مدل اسکای پک: ۶۴۰۰۰ درهم معادل ۷۴۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان
  2. نیسان جوک مدل پلاتینیوم: ۷۴۰۰۰ درهم معادل ۸۵۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان
  3. نیسان جوک مدل اسپرت: ۸۳۷۵۰ درهم معادل ۹۶۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان

با مقایسه ارقام فوق به راحتی می ‌توان متوجه اختلاف قیمت بسیار زیادی که البته در کشور ما امری طبیعی است، شد. این امر نشان دهنده آن است که وارد کننده محصولات این کمپانی، بهایی حتی فراتر از گمرک و مالیات سنگین از خریداران دریافت می‌ کند. اگر به قسمت خرید نیسان جوک در بخش خودروی سواری سایت دیوار رجوع کنید، می ‌توانید خودروهای صفر یا کارکرده در مدل‌ های مختلف را با همان قیمت ‌های مصوب و یا حتی پایین ‌تر از آن مشاهده کنید. به طور مثال در سایت دیوار قیمت نیسان جوک مدل سال ۲۰۱۴ با ۴۶۰۰۰ هزار کارکرد، نزدیک به ۱۱۰ میلیون تومان آگهی شده است.

 نیسان جوک در آمریکا

بسیاری از کارشناسان مطرح معتقدند، موفقیت نیسان جوک در آمریکا به پایان راه خود نزدیک شده است. آمار و ارقام‌ های منتشر شده نشان از استقبال کم خریداران از این خودرو در آمریکا در مقایسه با کشورهای اروپایی دارد. با این وجود، کمپانی بزرگ نیسان قصد ترک بازار پر رونق آمریکا را ندارد و در حال آماده ‌سازی زمینه‌ ای برای جایگزینی جوک با مدل جدیدی به نام نیسان کیکس است. این اقدام می‌ تواند خرید نیسان را در بازارهای آمریکا هم‌ چنان پا برجا و قوی نگه دارد. در ایالات متحده آمریکا، خرید نیسان جوک فقط به مدل اسپرت آن محدود می‌ شود. این مدل در آمریکا در یکی از وب‌ سایت‌ هایی که مانند سایت دیوار عمل می‌ کند، ۲۱۷۶۵ دلار قیمت ‌گذاری شده است؛ که اگر قیمت معادل آن را با دلار ۱۰ هزار تومانی این روزها محاسبه کنیم مبلغی در حدود ۲۱۸ میلیون تومان می ‌شود. در میان آگهی ‌های خرید نیسان جوک در بخش خودروی سواری سایت دیوار به راحتی می ‌توانید مدل مورد نظر خود را با توجه با سال ساخت با قیمتی مناسب پیدا کرده و اقدام به خرید آن نمایید.

شرکت اجاره لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند. در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *