نکاتی که خریداران بی ام و قبل از خرید باید بدانند

بیش از یک قرن از راه‌ اندازی کمپانی بی ام و می‌ گذرد و حالا سال‌ ها است که تولید کنندگان این کمپانی بهترین خودرو های لوکس را وارد بازار خودرو در سرتاسر جهان می‌ کنند.

بی ام‌ و پرفروش ‌ترین سازنده خودرو های لوکس جهان

هرچند بی ام‌ و حالا دوازدهمین شرکت بزرگ تولید کننده خودرو در جهان به شمار می ‌رود اما توانسته پرفروش ‌ترین سازنده خودرو های لوکس جهان باشد و با تولید بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۸، کسانی را که قصد خرید یا اجاره بی ام و دارند، راضی نگه دارد. ایرانی‌ ها از طرفداران خشنود محصولات بی ام و هستند که هرچند نوسانات ارزی در یک سال گذشته دست و پای آن ‌ها را برای خرید این خودروها کمابیش بسته اما بازار بی ام و هم‌ چنان به یمن قشر مرفه رونق دارد و البته که اجاره بی ام و نیز بین طرفداران آن محبوبیت بالایی دارد. با اجاره بی ام و از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

بی ام و خودرو هایش را چگونه دسته بندی می ‌کند؟

سازندگان بی ام و از همان آغاز که تصمیم گرفتند بعد از تولید موتور هواپیما به سراغ تولید خودرو بروند، شاخص «سری» را برای نام‌گذاری روی انواع اتوموبیل ‌های خود انتخاب و سبد محصولات متنوعشان را در سری ‌های مختلف جای دادند. حالا بسیاری از طررفداران خودرو های بی ام و می ‌دانند که اگر می ‌خواهند بی ام و ۳۲۰i را –که از پرفروش ‌ترین ‌های بی ام و است- خریداری یا اجاره کنند، به سراغ سری ۳ محصولات این کمپانی رفته‌ اند. طبق قاعده ‌ای که تولید کنندگان این خودرو ها برای نام‌ گذاری اتوموبیل ‌هایشان در نظر گرفته ‌اند، خودرو ها ۳ عدد و یک یا دو حرف دارند که اولین عدد نشان‌ می ‌دهد آن خودرو متعلق به کدام سری است و دو عدد بعدی حجم موتور آن مدل را مشخص می‌ کنند.

همچنین حروف انگلیسی مثل i نشان دهنده این است که این مدل بی ام و بنزینی است و یا حرف c این راهنمایی را به خریداران بی ام و می‌ کند که با مدل کوپه یا کروک مواجه هستند. همچنین طرفداران این خودرو های لوکس که می‌ خواهند علاوه بر خرید یا اجاره بی ام و اطلاعات کامل ‌تری از این محصولات داشته باشند باید بدانند که شرکت بی ام و سال‌ ها است که تصمیم گرفته سری ‌های ۸ گانه برای خودرو های سواری سدان، کوپه، گرن کوپه، هاچ‎ بک و استیشن خود در نظر بگیرد و در این قالب‌ های ۸ گانه طرفدارانش را راهنمایی کند. برای اجاره خودرو بی ام دبلیو ۷۳۰Li با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

بازار میلیاردی بی ام و در ایران

هرچند بالا رفتن قیمت بی ام و صفر در ایران و مقرراتی که چند سالی است ورود بعضی از خودرو های لوکس به کشور را ممنوع می کند، توانست تا حدودی بر خرید مشتریان بی ام و تاثیر بگذارد اما همین موضوع این خریداران را به سمت خرید بی ام و های کارکرده و یا اجاره خودروی بی ام و سوق داد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *