معرفی فورد اج؛ زیبای تخم مرغی آمریکایی

خودروی فورد اج یکی از خودرو های خاص و منحصر به فرد در بازار است که شما با هر لقبی می ‌توانید آن را نام گذاری کنید. در حقیقت این خودرو هم زیباست، هم زشت است و هم کیفیت ساخت خوبی دارد. با مراجعه به سایت های آنلاین شما به خوبی متوجه می ‌شوید که آمار خرید و فروش فورد اج در بازار ایران چندان زیاد نیست که دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. اما در هر صورت می‌ توان آن را یک خودروی خاص و با کیفیت معرفی کرد. این خودرو از سال ۲۰۰۶ در کانادا تولید شده است و هم اکنون تولید آن ادامه دارد.

با در نظر گرفتن این مشخصات به سراغ بررسی گزینه خرید فورد اج خواهیم رفت تا ببینیم که این خودرو چه ویژگی ‌ها و مشخصاتی دارد و چه امتیازی به ما می ‌رساند.


نگاهی کلی به بدنه و مشخصات ظاهری فورد اج

در طراحی خودروی فورد اج ما با یک طراحی زیبا و منحصر به فرد رو به رو هستیم که در یک نگاه کلی می ‌توان به چراغ‌ های جلو و عقب زیبا، خطوط سیال در تمام اطراف این خودرو، و همچنین اسپویلر سقفی کابین عقب اشاره کرد. از زاویه جلو با یک خودروی خاص و منحصر به فرد رو به رو هستیم که در روی کاپوت آن یک قفل ایجاد شده است که گویی پنجره جلوی آن است. چراغ‌ های شبیه به چشم انسان در نمای جلوی این خودرو خودنمایی می‌ کند. بر روی سپر جلوی آن دو فرو رفتگی استوانه ‌ای ایجاد شده است که آن را از سایر خودرو های دیگر متمایز می ‌کند. در نمای بغل خودرو در هر دو طرف فرورفتگی ‌ها و برجستگی ‌هایی دیده می ‌شود که به عضلانی نشان دادن هر چه بیشتر خودرو کمک کرده است.

ظبا ورود به قسمت کابین خودرو با روکش چرمی تمامی قسمت ‌های صندلی مواجه می‌ شویم که به راحتی سرنشینان و جذابیت خودرو می‌ افزاید. از یک نمایشگر ۷ اینچی نیز در روی داشبورد خودرو استفاده شده است که بر مدرن بودن خودرو کمک می ‌کند. بر روی فرمان فورد اچ دکمه ‌هایی تعبیه شده است که باعث دسترسی راحت راننده به تمامی قسمت های خودرو می‌ شود. همچنین این خودرو از یک اکسل اگزوز دوگانه بهره می‌ برد که به شکل ذوزنقه طراحی شده ‌اند که به خودرو یک نمای اسپرت و زیبا را هدیه می ‌دهد.

مشخصات فنی و موتور فورد اج

خودروی فورد اج از یک موتور ۳٫۵ لیتری بهره می ‌برد که می تواند ۲۸۵ اسب بخار قدرت ۳۴۳ و نیوتن ‌متر گشتاور را تولید کند. قدرت تولید شده توسط موتور به وسیله یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به هر چهار چرخ انتقال پیدا می ‌کند. حداکثر سرعت تعریف شده برای این خودرو ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است و همچنین مصرف سوخت ترکیبی خودرو در حدود ۱۰ تا ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. که با توجه به وزن خودرو در حدود دو تن، مصرف سوخت معقولانه ‌ای به شمار می ‌رود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو با توجه به وزن زیاد خودرو در حدود ۷٫۳ ثانیه است که یک شتاب فوق العاده محسوب می‌ شود.


امکانات و آپشن های فورد اج

خرید و فروش خودروی فورد اج به دلیل امکانات و آپشن ‎های بسیاری که دارد در بازار های مختلف جهانی به راحتی صورت می ‌گیرد. از امکانات رفاهی و آپشن های مختلف این خودرو می ‌توان به سیستم کروز کنترل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سنسور دنده عقب و برف پاک کن عقب، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم صوتی روی فرمان، دوربین دید عقب، ترمز ضد قفل، و همچنین تنظیم برقی آینه‌ ها و تمامی صندلی ‌ها و شش عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو اشاره کرد.

 

قیمت فورد اج در بازار ایران به صورت نو و کارکرده

جالب است بدانید که در حال حاضر اکثر خودرو های برند فورد در بازار ایران به صورت کارکرده هستند و به همین دلیل ما بیشتر می ‌توانیم به آنها استناد کنیم. مسلماً انتخاب نسل‌ های قبلی این خودرو ها می‌ تواند شما را به گزینه‌ های ارزان ‌تر در بازار برساند.

خرید خودروی فورد اج یکی از گزینه هاییست که شما را به یک خودرو با استحکام بالا و با کیفیت ساخت مناسب می رساند که از جهات مختلف می تواند انتخابی خوب و مناسب باشد. البته ملاحظاتی در مورد خدمات پس از فروش و همچنین تامین قطعات خودرو وجود دارد که ملزم به رعایت آنها هستید.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *