فراخوان های جالب مرسدس بنز

مرسدس بنز فراخوان های مختلفی اعلام کرده است که طیف وسیعی از خودروهای این شرکت (نزدیک به یک میلیون دستگاه) را به دلیل نقص فنی جمع آوری می کند. این فراخوان ها متفاوت بوده و از قفل درب خودرو، چراغ های جلو تا سیستم استارت را در بر می گیرند.

در مجله اتوموتیو نیوز (Automative News) گزارشی منتشر شد که بیان می کند شرکت مرسدس بنز ۵۱ گزارش مربوط به آتش سوزی خودروها دریافت کرده است. برخی از مدل های این فراخوان عبارتند از مرسدس بنز GLA، CLA، E-class، C-class و GLC این خودروها در طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ تولید و به بازار عرضه شده اند.

مرسدس اعلام کرده است که مدل ‌های فراخوان شده یک محدود کننده جریان معیوب دارند که در صورت استارت زدن چند باره خودرو، می تواند درجه حرارت استارت را بالا ببرد. در چنین شرایطی گرمای بیش از حد باعث ذوب شدن قطعات مجاور و آتش سوزی می شود.

طبق گزارش اتوموتیو نیوز، در سال ۱۳۹۶، ۳۰۷ دستگاه از این خودروها در آمریکا قرار دارند و بقیه در دیگر نقاط جهان پخش هستند. ۳۰ مورد از آتش سوزی های اتفاق افتاده در آمریکا به تایید رسیده بودند.

مرسدس برای حل این مشکل، از فیوز های جدید استفاده کرد و در خط تولیدات بعدی نیز همین رویه را در پیش گرفت.

در فراخوانی دیگر مرسدس بنز نزدیک به ۸۷۰۰ دستگاه از مدل های GLS، GLE، کلاس S که شامل مدل های AMG و مایباخ ۶۰۰S هستند را اعلام کرده است. این خودرو ها در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تولید و به بازار عرضه شده اند.

مرسدس بنز اعلام کرده است که این خودروها به دلیل مشکلی در زبانه قفل درب سمت چپ فراخوان شده‌اند. گزارش های مبنی بر اینکه درب سمت چپ عقب به طور صحیح قفل نمی شود به این شرکت ارسال شده است. هر یک از خودروها توسط متخصصان این برند آلمانی بررسی خواهد شد و در صورت نیاز مکانیزم این قفل ها تغییر خواهد کرد.

فراخوان دیگر مرسدس بنز شامل ۸۱۳۴ دستگاه از مدل GLC می شود که چراغ های جلوی آن ها از تنظیم خارج شده است.

فراخون بنز  ۵۵۰G

در فراخوان دیگری ۴۳۲ دستگاه از شاسی بلندهای ۵۵۰G به سبب احتمال عملکرد صحیح ترمز های برقی فراخوان شدند. همچنین ۱۰ دستگاه از خودروی سوپر اسپرت AMG GT باید به نمایندگی ها مراجعه کنند تا نرم افزار کیسه هوای سرنشین جلو به روز شود. این خودرو مجهز به صندلی های سفارشی پرفورمنس است و پشتی صندلی به طور کامل باید تعویض گردد.

فراخون بنز مدل ۶۵G سال ۲۰۱۷

همچنین فراخوان جالبی شامل ۲۰ دستگاه مدل ۶۵G تولید شده در سال ۲۰۱۷ بود. کارشناسان این شرکت علت آن را غیر استاندارد بودن بیشترین سرعت مجاز این خودرو ها اعلام کردند. این بیشینه سرعت مربوط به دنده عقب است و در طی حرکت در سرعت بالا این دنده می‌تواند به دلیل مرکز ثقل بالایی که کلاس G بنز دارد، مشکل ساز شود. از طرف دیگر موتور ۱۲ سیلندر توربو بنز ۶۵G، با کوچکترین فشار راننده روی پدال گاز واکنش شدیدی نشان می دهد که می تواند حادثه آفرین شود.

فراخون بنز مدل های CLA و کلاس B

در فراخوانی دیگر مرسدس مدل های CLA و کلاس B را به دلیل نقص در سیستم تشخیص سرنشین اتوماتیک در صندلی جلو فراخوان کرده است. اگر خودروی دارای این نقص دچار تصادف شود و در صندلی جلو یک صندلی کودک وجود داشته باشد، ممکن است کیسه هوا به طور خودکار خاموش نشود. این مشکل خطر آتش گرفتن کیسه هوا را به وجود می‌آورد. از این مدل در سال ۲۰۱۸ تعداد ۷۸ دستگاه فروخته شده و به سرعت فراخوان شدند.

شرکت اجاره خودرو پرارین انواع خودروهای سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند. شما می توانید هر یک از خودروهای بنز ۲۰۰C، ۲۵۰E، ۵۰۰S و CLS پرارین خودرو را کرایه کنید.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *