با شاسی بلند های قدیمی ‌و محبوب نیسان در ایران آشنا شوید

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″ global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.10.7″ _module_preset=”default”][et_pb_column _builder_version=”4.10.7″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”4.10.7″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

در میان مدل ‌های متنوع برند نیسان برخی از مدل ‌ها چه قدیمی ‌و چه جدید از محبوبیت ویژه‌ ای در بین افراد جامعه برخوردار هستند. شاسی بلند های نیسان در میان انواع ماشین ‌های برند نیسان توجه قشر بیشتری از افراد را به خود جلب کرده است. در میان شاسی بلند های محبوب نیسان مدل‌ های قدیمی ‌نیز به چشم می‌ خورد که با وجود گذشت سال ‌ها از تولید آن هنوز هم در بازار ایران خرید و فروش می‌ شود. این ماشین‌ ها در عین کلاسیک بودن هنوز کارایی های فراوانی دارند که افراد علاقه‌ مند به ماشین‌ های آفرود را به خودشان جذب کرده ‌اند. در ادامه پرارین خودرو به بررسی چند نمونه از محبوب‌ ترین مدل‌ های نیسان شاسی بلند قدیمی ‌و ویژگی‌ های آن‌ ها را بازگو خواهیم کرد.

نیسان پاترول

این ماشین تقریبا قدیمی ‌‌ترین نیسان شاسی بلند است که هنوز در ایران بخشی از بازار معاملات را به خود اختصاص داده است. این ماشین با وجود قدیمی‌ بودن هنوز سرحال و قابل استفاده است و بسیاری از افراد برای سفرهای آفرود خود از آن استفاده می ‌کنند. این خودرو ۲ مدل دو در و ۴ در دارد که هر دو آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

نیسان پاترول دو در دارای یک موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپ دارد که حجم آن ۲٫۴ لیتر است. حداکثر توان موتور در این مدل ۱۰۳ اسب بخار است. این ویژگی‌ ها انتظارات مشتریان را برای مصارف خاص برآورده می ‌کند. مدل ۴ در آن ظرفیت بیشتری برای سرنشینان دارد. این مدل از نیسان پاترول دارای موتور ۶ سیلندر است و ۱۲ سوپاپ دارد که حجم آن ۴ لیتر می ‌باشد. حداکثر توان موتور ۱۴۵ اسب بخار می‌ باشد. نیسان پاترول بیشتر برای سفر های آفرود و طبیعت گردی استفاده می ‌شود. متریال استفاده شده برای تولید اتاق و بدنه نیسان پاترول بسیار با دوام است. همین ویژگی نیز این ماشین را به یک ماشین قوی و محبوب تبدیل کرده است.

نیسان سرانزا

این خودرو با اتاق بزرگی که دارد یکی از گزینه ‌های مناسب برای سفرهای آفرود خانوادگی است. نیسان سرانزا نیز از سال ۱۳۸۰ در ایران حضور داشته و خرید و فروش می ‌شود. هم ‌اکنون نیز برای بسیاری از افراد علاقه مند به شاسی بلندهای قدیمی ‌نیسان سرانزا یکی از گزینه‌ های اولیه برای انتخاب است. موتور به‌ کار رفته در این ماشین ۴ سیلندر می ‌باشد و حجم موتور ۲٫۴ لیتر است. گشتاور این خودرو ۱۹۷ نیوتون متر و حداکثر قدرت موتور آن ۱۳۳ اسب بخار است. این مشخصات، نیسان سرانزا را برای یک سفر آفرود در مسیرهای دشوار بسیار قدرتمند جلوه می ‌دهد. کابین یا اتاق نیسان سرانزا ۷ سرنشین را به ‌راحتی در خود جای می‌ دهد. به همین دلیل به یک مینی ون خانوادگی نیز برای سفرهای طولانی مدت تبدیل شده است. با توجه به قیمت آن برای این منظور انتخاب مقرون به صرفه ‌ای نیز هست.

نیسان رونیز

نیسان رونیز در بین مدل‌ های نیسان شاسی بلند از محبوبیت بسیار زیادی در بین قشر جوان جامعه برخوردار است. این خودرو با کابین ۵ نفره در سال ۲۰۰۰ میلادی به بازار عرضه شد. موتور این خودرو ۲٫۴ لیتر حجم دارد و ۴ سیلندر است. بیشینه قدرت موتور نیسان رونیز ۱۵۰ اسب بخار است که نسبت به مدل‌ های قبلی که معرفی کردیم بیشتر است. این ویژگی نشان می ‌دهد که توان تحمل این ماشین در مسیرهای کوهستانی و صعب العبور بسیار بیشتر از هم‌ رده‌ های خودش است. علاوه بر این امکانات رفاهی که در فضای داخلی و خارجی نیسان رونیز تعبیه شده است به ترجیح افراد برای خرید یک شاسی بلند مقرون به صرفه و با قدرت تبدیل شده است.

nissan-roniz

صندلی ‌های عقب نیسان رونیز تاشو هستند. این موضوع به کنترل فضای داخل ماشین بسیار کمک می ‌کند. علاوه بر این، نیسان رونیز یک بار بند بالای سقف خود دارد که تحمل بار بیشتری را به ماشین داده است. همه این ویژگی ‌ها باعث شده این ماشین پس گذر تمام سال هایی که از ورود آن به بازار می ‌گذرد هنوز هم طرفدارهای خاص خود را داشته باشد.

نیسان قشقایی

بعد از نیسان رونیز، نیسان قشقایی با ورود به بازار توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این خودرو در سال ۲۰۰۸ وارد بازار ایران شد. نیسان قشقایی با ۲ نوع موتور دیزلی و بنزینی تولید شد. حجم هر دوی این موتور ها ۲ لیتر است. بیشینه قدرت موتور در نیسان قشقایی ۱۴۲ اسب بخار است. این ماشین با موتور بنزینی در ۲ تیپ SE و LE در ایران موجود است. تیپ SE تک دیفرانسیل است و مصرف سوخت ترکیبی آن ۸ لیتر است. در حالت LE ماشین ۲ دیفرانسیل است و میزان سوخت ترکیبی مصرفی آن ۸٫۳ لیتر می ‌باشد.

قبل از خرید نیسان قشقایی نکاتی وجود دارد که حتما باید مطالعه بفرمایید

علاوه بر مشخصات فنی برجسته این ماشین، نیسان قشقایی در طراحی بدنه و اتاق نیز یک ماشین قوی محسوب می ‌شود. این خودروی ۵ نفره امکانات زیادی را برای حفاظت از سرنشینان بزرگسال و خردسال دارد. همین ویژگی نیز باعث شد تا با ورود این ماشین به بازار افراد علاقه مند به مدل های نیسان شاسی بلند که با فرزندان خردسال خود بیشتر سر و کار دارند، نیسان قشقایی را در اولویت های خود برای خرید ماشین قرار دهند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *