خودرو هایی که درسال ۲۰۱۹ توسط مرسدس بنز تولید خواهند شد

همان‌ طور که میدانید، بنز نام شرکت خوش‌ نام آلمانی ‌ای می ‌باشد که به تولید و ارائه خدمات مختلف مربوط به خودرو می ‌پردازد. این شرکت پیشینه‌ ای قدیمی داشته و در زمینه‌ ی طراحی و تولید انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و همچنین تعمیرات خودرو فعالیت خود را انجام می ‌دهد که متأسفانه در بازار ایران بنا به دلایل مختلف شاهد حضور تمامی کلاس ‌های تولیدی این شرکت نیستیم و البته قیمت بالای خودرو های وارداتی سبب شده است خرید و فروش مرسدس بنز در ایران به‌ صورت محدود انجام شود اما برای لذت بردن از سواری با بنز میتوانید آن را اجاره کنید. خودرو های تولید شده توسط این شرکت از کیفیت و محبوبیت بسیار بالایی در سراسر جهان برخوردار بوده و نه ‌تنها توانسته ‌اند به خوبی از پس تست‌ های متعدد در زمینه‌ های گوناگون برآیند، بلکه شرکت مرسدس بنز، بار ها گام‌ های خود را فراتر نهاده و از پیشروان این صنعت به‌ حساب می ‌آید. در این مقاله قصد داریم به بررسی لیستی از خودرو های تولید شده بنز در سال ۲۰۱۹ بپردازیم که به‌ تازگی به‌ صورت رسمی منتشر شده‌ اند.

Mercedes-Benz c 63

خودروی جدید مرسدس بنز که کاملاً با نسل‌ های قبلی تفاوت خواهد داشت، خودرویی قدرتمند با کارایی بالقوه از کلاس C بوده و قرار است که با نام تجاری Mercedes-Benz c 63 به بازار تزریق شود. موتور دو توربوئه این خودرو نیز توانایی تولید قدرت بالای ۴۶۹ اسب بخار را خواهد داشت، ظاهراً نمونه‌ ی دیگری نیز از این خودرو با نام C 63 S تولید خواهد شد که قدرتمند تر بوده و ۵۰۳ اسب بخار را به ارمغان خواهد آورد. هردوی این مدل ‌ها مجهز به سیستم انقلابی و جدید انتقال سرعت MCtT-9 AMG، سیستم فنربندی متغیر با حالت رانندگی و سیستم تشخیص لغزندگی، کلید های میانبر لمسی روی فرمان و ۶ حالت رانندگی شامل: حالت خواب‌ آلودگی، حالت آسایش، اسپرت، مسابقه، اسپرت پلاس و همین ‌طور حالت شخصی ‌سازی‌شده خواهند بود. برای خرید مرسدس بنز c 63 باید تا انتهای سال ۲۰۱۹ صبر کرد.

 لازم به ذکر است برای اجاره بنز میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمائید.

مرسدس بنز AMG C 43 سدان

آمار فروش مرسدس بنز C43 ای ‌ام جی نشان ‌دهنده محبوبیت بالای این خودرو است. برای سال‌ های متعدد این خودرو بیشتری فروش را در سری خودرو های مرسدس ای­ ام ­جی شرکت بنز داشته است. اینبار به گفته‌ ی شرکت بنز در مدل ۲۰۱۹ این خودرو شاهد تغییر تمامی قسمت ‌های خودرو ازجمله ظاهر اسپرت و طراحی داخلی بسیار لوکس خواهیم بود. موتور ۳ لیتری دو توربوئه این خودرو توان تولید ۳۸۵ اسب بخار را خواهد داشت و از امکانات ذکرشده ‌ی این خودرو می ‌توان به سیستم انتقال سرعت TCT-9، فنربندی قابل‌ کنترل حتی در حالت اسپرت و سیستم هوشمند دستیار کمکی اشاره کرد. با اجاره بنز از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

Mercedes-AMG GT چهار در کوپه

GT چهار در کوپه بر روی پلتفرم GT کوپه توسعه یافته است و ساختار عضله ‌ای، ارتفاع کم از سطح زمین و زبان طراحی آیرودینامیکی از ویژگی‌ های این خودرو می ‌باشد. سری خودرو های قدرتمند GT چهار در کوپه مجهز به سه موتور قدرتمند می‌ باشند. دو نسخه­ اول یعنی GT 63 و GT 63 S از موتوری کاملاً دست‌ ساز بهتری می ‌برند و برای نسخه‌ ی GT 53 از موتور دو توربوئه بهینه‌ سازی شده ۳ لیتری ای­ ام ­جی همراه با تکنولوژی EQ Boost استفاده شده است. قدرتمند ترین نسخه ‌ی این خودرو مدل GT 63S خواهد بود، این نسخه مقدار رقم ۶۳۰ اسب بخار را تولید می ‌کند که تضمینی بر رسیدن خودرو از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر، تنها در ۳٫۱ ثانیه می‌ باشد.

Mercedes-AMG G63

از دیگر خودرو هایی که قرار است در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت مرسدس بنز تولید و روانه بازار شوند می توان به مرسدس ای ام جی ۶۳ اشاره کرد. برخلاف طراحی و دیزاین کلاسیک و سنتی این خودرو، به ‌گفته ی شرکت بنز، جی ۳ هوشمند ترین و قدرتمند ترین نسخه ی جی ۶۳ تولید شده ی تا به امروز می باشد. موتور ۴ لیتری V8 این خودرو دست ساز بوده و توان تولید ۵۷۷ اسب بخار و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ۴٫۴ ثانیه را دارد. از ویژگی های این مدل می توان به سیستم فنربندی قابل کنترل، سیستم تقسیم گشتاور جدید با توان ایجاد بالا ترین نسبت کشش درطی سرعت گیری و چراغ های LED پرنور جلو و عقب خودرو اشاره کرد.

Mercedes-Benz EQC 2020

مرسدس بنز همین‌ طور از برنامه‌ های تولیدی خودرو های خود در سال ۲۰۲۰ نیز خبر داده است. مرسدس بنز ای­ کیو سی ۲۰۲۰ محصولی تمام الکترونیک خواهد بود که حاصل ترکیبی مؤثر از رفاه، تکنولوژی، کارایی و سبک و سیاق مخصوص بنز می‌ باشد. از قابلیت ‌های این خودرو می‌ توان توان به سیستم رانشی الکترونیکی جدید اشاره کرد که نیرو را جداگانه به هر یک از محور ها انتقال خواهد داد و با دارا بودن ویژگی‌ های اسپرت­ گونه، توان خروجی ترکیبی ۴۰۲ اسب بخار را خواهد داشت. همچنین این خودرو از سیستم رسانه ‌ای جدید هوشمندی بهره خواهد برد که با استفاده از هوش مصنوعی، اصطلاحاً “دست‌فرمان” راننده را فرا گرفته و در مدیریت قسمت ‌های مختلف به وی کمک خواهد کرد.

Mercedes-Benz GLE SUV 2020

از دیگر برنامه های تولیدی شرکت بنز در سال ۲۰۲۰ می توان به خودروی اس یو وی جدید GLE اشاره کرد که تلفیقی از نوآوری و کارایی خواهد بود. سیستم هوشمند و جدید بنز که MBUX نام دارد، وظیفه ی یادگیری حالات ترجیحی راننده، پاسخ به فرمان های داده شده از طریق سیستم کنترل صوتی هوشمند و تنظیمات مهم خودرو را عهده دار خواهد بود. برای موتور Mercedes-Benz GLE SUV 2020 یک موتور ۳ لیتری V6 بکارخواهد رفت که ۳۶۷ اسب بخار را تولید می کند. نمایشگر دیجیتالی ۱۲٫۳ اینچی با وظیفه جمع آوری اسناد دیجیتال، صفحه ۱۲٫۳ اینچی لمسی جهت سرگرمی و استفاده کاربری، و چراغ های LED جلو و عقب خودرو نیز قرار است در این خودرو به خدمت گرفته شوند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *