امن ترین خودرو های مرسدس بنز در ایران

مرسدس بنز به ساخت خودرو های راحت، زیبا و قرار دادن انواع و اقسام امکانات جانبی در خودرو های خود شهرت دارد. اما ایمنی نیز نکته مهمی است که در خودرو های این شرکت خوش ‌نام آلمانی مورد توجه قرارگرفته است. از دهه نود میلادی پروژه‌ های نوآورانه زیادی در شرکت مرسدس بنز با موفقیت به ثمر نشسته ‌اند و ایمنی خودرو های این شرکت را ارتقا بخشیده ‌اند. درحال‌ حاضر نیز غول آلمانی اشتوتگارت در حال طراحی سیستم‌ های امنیتی نوینی است که در آینده نزدیک به همراه خودرو های این شرکت به بازار عرضه می ‌شود. به ‌طورکلی خرید مرسدس بنز می ‌تواند خیال شما را از داشتن یک خودرو امن راحت کند.

اگر نگاهی به کارنامه این شرکت در موسسه تست امنیت خودرو یورو انکپ یا uncap داشته باشیم متوجه خواهیم شد که خودرو های تولیدی این شرکت از سال ۲۰۰۲ به بعد موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی برای حفظ جان سرنشینان شده ‌اند و در این زمینه کاملاً موفق عمل ‌کرده ‌است. به همین دلیل می ‌خواهیم نگاهی به امن ‌ترین خودرو های این شرکت که در ایران نیز حضور دارند داشته باشیم. دقت کنید این لیست بر اساس امتیاز امنیت برای حفظ جان افراد بزرگ ‌سال و راننده تنظیم ‌شده است.

 

مرسدس بنز کلاس B : b200 استیشن کوچک آلمانی در ایران

یکی از امن ‌ترین خودرو های مرسدس بنز در ایران، مرسدس بنز B200 است. این استیشن کوچک از سال ۲۰۰۶ در ایران حضور دارد توانسته است در تست uncap 5 ستاره امنیت کسب کند. در جزئیات این تست آمده است که b200 با کسب امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ برای حفظ امنیت و جان سرنشینان بزرگ ‌سال امن ‌ترین خودرو مرسدس بنز در جهان است. همچنین این خودرو برای امنیت خردسالان امتیاز ۸۱ و عابران پیاده امتیاز ۵۶ را دریافت کرده است.  با اجاره بنز از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

 

مرسدس بنز کلاس GLA: GLA 250 کراس اوور کوچک ژرمن ها

مرسدس بنز GLA 250 یکی از کراس اوور های کوچک مرسدس بنز است که چند نمونه از مدل ۲۰۱۵ آن در ایران حضور دارند. این خودرو یکی دیگر از خودرو های امن مرسدس بنز در ایران و جهان است که ازلحاظ ایمنی فاصله بسیار زیاد با خودرو های موجود در ایران دارد. این خودرو توانسته است امتیاز عالی ۹۶ از ۱۰۰ را برای حفظ جان راننده و سرنشینان بزرگ ‌سال به دست آورد. در بخش عابر پیاده با امتیاز ۶۷ و برای حفظ کودکان با امتیاز ۸۸ عملکرد این خودرو از مرسدس سری B نیز بهتر بوده است.  لازم به ذکر است برای اجاره بنز میتوانید به لینک های زیر مراجعه فرمائید.

 

مرسدس بنز کلاس E : E250 کلاس پر جمعیت در ایران

از مرسدس بنز e250 تعداد زیادی وارد ایران شده است. اما تست امنیت مدنظر ما روی مرسدس بنز E250 مدل ۲۰۱۶ انجام‌ شده که خوشبختانه از این مدل نیز تعدادی در ایران موجود است. بر اساس نتایج به‌ دست‌ آمده از تست امنیت این خودرو در اروپا، مرسدس بنز کلاس E250 توانسته است برای حفظ جان سرنشینان بزرگ ‌سال و راننده خودرو امتیاز ۹۵ را از ۱۰۰ امتیاز ممکن کسب کند. نکته جالب‌ توجه این است که این خودرو با کسب امتیاز ۹۰ برای حفظ جان افراد خردسال در لیست ما امن‌ ترین خودرو برای کودکان است. همچنین با کسب امتیاز ۷۷ برای حفظ جان عابر پیاده می ‌توان این خودرو را یکی از امن ‌ترین خودرو های موجود در ایران دانست.

 

مرسدس بنز کلاس C: C200 خودرو خانوادگی و محبوب مرسدس در ایران

تعداد مرسدس بنز C200 و به‌ طورکلی کلاس C در ایران زیاد است و خوشبختانه این خودرو خانوادگی و ایمن در اختیار ایرانیان نیز قرارگرفته است. محبوبیت این خانواده به دلیل قیمت مناسب‌ تر نسبت به سایر کلاس ‌ها و امکانات مناسب و خانوادگی خودرو های آن است. در ایران نیز به همین دلیل توانسته ‌اند جایگاه ویژه ‌ای در بین خریداران خودروی لاکچری باز کنند. بر اساس تست UNCAP که بر روی مرسدس بنز C200 در سال ۲۰۱۴ صورت گرفته است این خودرو با امتیاز ۹۲ برای حفظ جان سرنشینان بزرگسال و راننده یکی از امن‌ ترین خودرو های مرسدس بنز محسوب می ‌شود. در ادامه این خودرو توانسته است امتیاز ۸۴ برای حفظ جان خرد سالان و امتیاز ۷۷ را برای حفظ جان عابران پیاده کسب کند که هردوی این امتیازات از بالا ترین امتیازات امنیتی کسب‌ شده در UNCAP محسوب می ‌شود. برای تجربه ی سواری با مرسدس بنز C200 میتوانید بجای خرید آن را اجاره کنید.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *