تویوتا پریوس اسپرت ژاپنی

اولین نسل از تویوتا پریوس در سال ۱۹۹۷ تولید شد و نسل دوم این خودرو سال ۲۰۰۳ تولید و به بازار ژاپن عرضه شد که در نهایت نزدیک به ۱.۲ میلیون خودرو در بازار جهانی به فروش رساند. نسل سوم تویوتا پریوس بین سال‎ های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ تولید شد و در سال ۲۰۱۵ نسل چهارم این خودرو به بازار جهانی معرفی شد و در عین حال به بازار ایران هم راه پیدا کرد.

طراحی داخلی تویوتا پریوس

کابین تویوتا پریوس با پیروی از جمله “تفکری رو به آینده” طراحی شده است؛ مواد استفاده شده در ساخت قسمت بالای داشبورد پلاستیک نرم و در قسمت پایین و سایر نقاط پلاستیک سخت است که کیفیت بسیار خوبی دارند. صفحه پشت فرمان شامل: سرعت، موقعیت باتری ‎ها، کیلومتر سنج، میانگین مصرف سوخت و موارد دیگری به شکل دیجیتال می‎ شود که بالای داشبورد و در وسط قرار گرفته است که مزیت آن دید بیشتر راننده، تنوع و زیبایی خاص آن است. نمایشگر ۷ اینچی لمسی که کار کردن با آن بسیار آسان است در وسط کنسول تعبیه شده است. یکی از مهم‎ ترین تغییرات مربوط به صندلی‎ های این خودرو است که صندلی راننده امکان تنظیم در ۶ جهت و برای کمک راننده در ۴ جهت، گرمکن صندلی ‎ها و تنظیم گودی کمر است. فرمان این خودرو بسیار خوش دست است و آپشن‎ هایی مانند قدرت کمکی برقی، فرمان تلسکوپی بشکن و دکمه ‎های چندکاره روی فرمان دارد. برای اجاره خودرو تویوتا پریوس با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

موتور خودرو تویوتا پریوس

تویوتا پریوس یک موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ خطی دارد که حجم آن ۱.۷۹۸ لیتر است و حداکثر ۱۲۱ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه قدرت و حداکثر ۱۴۲ نیوتن متر در ۳۶۰۰ دور در دقیقه گشتاور تولید می کند. این موتور دیفرانسیل جلو بوده و به کمک جعبه دنده e-cvt نیرو را به چرخ ‎های جلو منتقل می‎ کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو در ۱۰.۶ ثانیه به دست آمده و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر در ساعت بوده در حالی که وزن آن ۱۴۵۰ کیلوگرم است. ترکیب موتور بنزینی و الکتریکی باعث کاهش اتلاف انرژی شده و این خودرو را قادر ساخته است تا با حجم باک ۴۳ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی ۳.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، یک خودروی فوق ‎العاده از نظر مصرف سوخت باشد

مطلب “با گران ‌قیمت های تویوتا آشنا شوید” را به شما پیشنهاد میکنیم

امکانات رفاهی تویوتا پریوس

آپشن‎ های خودرو تویوتا پریوس در نمای ظاهری شامل: چراغ عقب با طرح سه بعدی، آنتن کوسه‎ ای، درب صندوق عقب با قفل برقی، سیستم روشناییDRL ، شیشه‎ های ضدUV ، اسپویلر عقب، رینگ ‎های ۱۵ اینچی و رینگ ‎های ۱۷ اینچی قابل سفارش هستند. از آپشن‎ های رفاهی این خودرو در نمای داخلی می توان به: تهویه مطبوع خودکار، کروز کنترل، فرمان برقی به همراه تنظیم دستی به صورت تلسکوپی، شارژ بدون سیم تلفن همراه، ورود و خروج بدون کلید با دکمه استارت، سیستم تشخیص نقاط کور (BSM)، دوربین عقب، سنسور پارک در عقب، سیستم صوتی و چند رسانه ‎ای ساخت JBL با نمایشگر لمسی ۴.۲ اینچی و ۱۰ عدد اسپیکر، بلوتوث و صندوق عقب با حجم ۵۰۲ لیتر اشاره کرد. با اجاره خودرو تویوتا از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

تویوتا پریوس از نظر ظاهری به دلیل ظاهر جذاب و خاص خود به سختی می‏تواند رقیب داشته باشد و حتی از نظر داخلی و امکانات فنی آن هم رقیب خاصی برای این خودرو هنگام ورود به بازار گزارش نشد. اما شبیه ‏ترین خودرو ها به آن خودرو هایی مانند: هیوندای سوناتا هیبرید ۲۰۱۷، تویوتا کمری هیبرید ۲۰۱۶، رنو‌ تالیسمان، هیوندا النترا ۲۰۱۷ و لکسوس h۲۰۰ct هستند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *