کیا اسپورتیج بخریم یا رنو کولیوس؛ جدال کره ‌ای زیبا با فرانسوی دوست ‌داشتنی

همیشه در ذهن علاقه‌ مندان و دوست‌ داران خودرو به ویژه خودرو های خارجی این پرسش مطرح است که آیا خودرو کیا اسپورتیج بهتر است و یا خودرو رنو کولیوس؟ همانطور که می ‌دانید هر خودرویی دارای ویژگی‌ هایی در طراحی، امکانات و تجهیزات رفاهی است که اگر در مقایسه دو خودرو با یکدیگر ویژگی‌ های مثبت یک خودرو نسبت به دیگری بیشتر باشد، آن خودرو ارزش خرید بالاتری پیدا خواهد کرد. در ادامه بیشتر با خرید و فروش کیا اسپورتیج و رنو کولیوس آشنا خواهیم شد تا با توجه به طراحی، تجهیزات و امکانات رفاهی آن‌ ها به این نتیجه برسیم که کدام‌ یک از این خودرو ها از ارزش خرید بیشتری برخوردار هستند.


کیا اسپورتیج

قبل از اینکه به طراحی ظاهری و داخلی خودرو کیا اسپورتیج بپردازیم لازم است اشاره‌ کنیم که خرید کیا اسپورتیج حرف اول را در اولویت‌ های خریداران خودرو می ‌زند. چرا که هم دارای طراحی فوق ‌العاده جذاب و لوکسی است و هم اینکه مشخصات فنی قابل قبولی را به خریداران خود ارائه می ‌دهد. در ضمن یکی از خودرو هایی که ایرانی ‌ها عاشق آن هستند همین خودرو کیا اسپورتیج است به‌ گونه ‌ای که هم ‌اکنون میزان خرید و فروش کیا اسپورتیج در کشور ما رتبه قابل قبولی دارد. برای اجاره خودرو کیا اسپورتیج با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

کیا اسپورتیج که از سال ۲۰۱۱ وارد کشور ما شد توانست با طراحی ظاهری زیبا ازجمله چراغ ‌های کشیده در جلو و عقب، طراحی جدید و زیبای رینگ ‌ها قلب مردم ما را تسخیر کند.طراحی داخل کابین این خودرو نیز سبک اروپایی دارد به‌ گونه‌ ای که سرنشینان این خودرو نیز متناسب با متریالی که در این خودرو استفاده شده می ‌توانند نهایت حس آرامش و لذت را تجربه کنند.

خودرو کیا اسپورتیج دارای یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم ۲۴۰۰ سی‌ سی است که می‌ تواند ۱۷۷ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۲۷ نیوتن متر را تولید میکند . با اجاره کیا از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

اطلاعات کامل درمورد خودروی کیا اسپورتیج را در مطلب اسپورتیج، کراس ‎اور اسپرت کیا را بهتر بشناسید بخوانید


رنو کولیوس

یکی از خودرو های کراس اوور با کیفیت فرانسوی که برای اولین بار توسط کمپانی خودروساز پارس‌ خودرو روانه بازار شد و اکنون نیز توسط کمپانی خودروساز نگین خودرو روانه بازار ایران می‌ شود، خودرو رنو کولیوس است. البته این خودرو که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی بزرگ رنو طراحی و تولید شد نتوانست، خواسته‌ های این کمپانی را برآورده سازد.

مدل‌ های مختلف خودرو رنو کولیوس از یک زبان طراحی واحد پیروی می‌ کنند. به‌گونه‌ ای که طراحی ظاهری آن فوق ‌العاده جذاب، لوکس و درعین ‌حال خشن است و همین زبان طراحی منحصربه ‌فرد موجب شده تا فروش رنو کولیوس، روز های خوبی را پشت سر بگذارد.

زمانی که به طراحی ظاهری و داخل کابین این خودرو نگاه می ‌کنید می ‌توانید اوج هماهنگی را ببینید هرچند که کیا اسپورتیج در طراحی بهتر است رنو کولیوس عمل کرده است. به ‌هرحال استفاده از متریال با کیفیت در طراحی کابین این خودرو و هماهنگی خاصی که بین اجزای آن وجود دارد موجب شده تا این خودرو بتواند رضایت مشتریانش را جلب کند؛ و احساس لذت و آرامش به آن ‌ها بدهد.

همه‌ چیز در طراحی کابین این خودرو جذاب و زیبا به نظر می ‌رسد، تنها با یک نگاه می ‌توانید استفاده از متریال با کیفیت در کابین آن را احساس کنید. با توجه به اینکه تجهیزات و امکانات داخل کابین این خودرو می ‌تواند تمامی نیاز های سرنشینان را برآورده سازد و از طراحی کاملاً زیبایی برخوردار است اما در مقایسه با خودرو کیا اسپورتیج باید گفت که کمپانی رنو کمی ضعیف عمل کرده است. ازاین‌ رو خرید و فروش رنو کولیوس ۲۰۱۵ نسبت به رقیب آن در بازار جهانی کمی کمتر است.

خودرو رنو کولیوس دارای یک پیشرانه چهار سیلندر خطی با حجم ۲۴۸۸ سی‌ سی است که قادر به تولید ۱۷۰ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۲۶ نیوتن متر در دور موتور ۴۴۰۰ دور دقیقه است.

همانطور که در مقایسه دو خودرو کیا اسپورتیج و رنو کولیوس مشاهده کردید، خودرو کیا اسپورتیج ازنظر طراحی ظاهری و داخلی حرف بیشتری برای گفتن دارد البته خودرو رنو کولیوس نیز از طراحی بسیار خوبی به ویژه در کابین خود برخوردار است اما در مقایسه با کیا اسپورتیج کمی ضعیف‌ تر است. از طرفی تجهیزات و امکانات رفاهی که در کابین خودرو کیا اسپورتیج استفاده شده نسبت به تجهیزات و امکانات رفاهی کابین رنو کولیوس کامل‌ تر است. ازاین ‌رو ارزش خرید کیا اسپورتیج نسبت به خرید رنو کولیوس ۲۰۱۵ بیشتر است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *