کم مصرف ترین محصول هاوال

شرکت ‌های چینی در حال حاضر یکی از قطب ‌های اصلی صنعت در جهان هستند. صنعت چین در همه بخش‌ ها به سرعت در حال رشد است و هر روز توانایی‌ های مهندسان چینی افزایش پیدا می‌ کند. صنعت خودروسازی نیز یکی از مهمترین حوزه‌ های سرمایه‎ گذاری در چین است. کشوری که جمعیتی در حدود یک پنجم کل کره زمین را در خود جای داده است نیاز به تعداد بالایی خودرو در سال دارد و تعداد زیادی شرکت خودرو سازی برای بهره بردن از این شرایط در چین احداث شده و در حال رقابت شدیدی هستند. در میان تعداد زیادی نام مختلف، گریت ‎وال با سابقه ‌ای طولانی، برای بسیاری از مردم چین شناخته شده است. هاوال یکی از زیر مجموعه ‌های این شرکت بزرگ چینی است که تولید شاسی بلند های گریت وال را بر عهده دارد.

خودرو های کمپانی هاوال پرفروش‌ ترین شاسی ‎بلند های بازار چین هستند و به همین دلیل جزو پرفروش ‌ترین شاسی ‎بلند های جهان نیز محسوب می ‌شوند. هاوال برای ایجاد تفاوت با سایر شرکت ‌های چینی در مسیری گام برداشته است تا محصولاتی با کیفیت جهانی تولید کند. این موضوع را می ‌توان به خوبی در کیفیت ساخت، تکنولوژی‌ های به کار رفته در خودرو و طراحی‌ های بعضاً جذاب هاوال مشاهده کرد. در این میان مصرف سوخت به خصوص با افزایش قیمت سوخت در اکثر کشور ها، به یک موضوع بسیار مهم تبدیل شده است. هاوال نیز برای این که بتواند به محصولات خود قابلیت صادرات را بدهد سعی کرده است این موضوع را بسیار جدی بگیرد. با همراه باشید تا با کم ‎مصرف‌ ترین خودرو هاوال در ایران آشنا شویم.


هاوال h2؛ نگاهی به مصرف سوخت شاسی بلند کوچک هاوال در ایران

هاوال h2 کوچک ‌ترین عضو خانواده هاوال در ایران است. این شاسی بلند که در کلاس شاسی بلند های جمع و جور قرار دارد با شرایط سختی سر از بازار ایران در آورد اما برای اکثر افراد شناخته شده است و طرفداران زیادی نیز دارد. فروش هاوال h2 در ایران به صورت کوتاه در سال ۱۳۹۴ شروع شد و بعد از آن تا سال ۱۳۹۷ و مونتاژ آن در گروه بهمن دیگر خبری از این خودرو محبوب در ایران نبود. به این ترتیب بازار خرید و فروش هاوال h2 در ایران چندان شلوغ نیست و گزینه ‌های بسیار کمی از این خودرو در بازار موجود است. با این حال ویژگی ‌های مثبت زیاد هاوال h2 سبب شده است تا خرید هاوال h2 برای بسیاری از افراد یک انتخاب رؤیایی باشد. یکی از ویژگی‌ های مثبت این خودرو مصرف سوخت پایین آن است که آن را تبدیل به کم مصرف ‌ترین هاوال ایران و یکی از کم مصرف‌ ترین شاسی بلند های چینی بازار کرده است. با ما همراه باشید تا با ویژگی ‌های این خودرو بیشتر آشنا شویم.

 

مشخصات فنی و مصرف سوخت هاوال h2

هاوال h2 با موتور ۱۴۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۰۲ نیوتن متری وارد بازار شده است. این موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر به لطف استفاده از توربو شارژ به یکی از قوی ‌ترین موتور های ۱٫۵ لیتری در ایران تبدیل شده است. نکته مثبت این خودرو گیربکس ۶ دنده اتومات با حالت برفی است که به خوبی با موتور خودرو هماهنگ است. خبری از محور جفت دیفرانسیل نیز در این خودرو نیست و نیروی تولید شده توسط این خودرو به چرخ ‌های جلو منتقل می ‌شود. این ترکیب فنی خوب سبب شده است تا مصرف سوخت هاوال h2 به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

مصرف سوخت ترکیبی هاوال h2 در صد کیلومتر تنها ۷ لیتر است که در بین شاسی بلند های ایران رقبای زیادی با این مصرف سوخت برای این خودرو دیده نمی شود. مصرف سوخت شهری کمتر از ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است و مصرف جاده‌ ای نیز به زیر ۵ لیتر می ‌رسد. به این ترتیب اگر به دنبال یک شاسی ‎بلند کم ‎مصرف هستید، خرید هاوال h2 انتخاب خیلی خوبی برای شما خواهد بود.

قیمت هاوال h2

در حال حاضر آگهی‌ های فروش هاوال h2 تعداد زیادی ندارند و اکثر طرفداران این خودرو منتظر از سر گیری تولید آن در ایران هستند. با این حال هنوز هم می‌ توان در سایت دیوار از بین آگهی ‌های محدود موجود برای خرید هاوال h2 اقدام کرد. در مجموع قیمت هاوال h2 مانند بسیاری از خودرو های دیگر رشد نجومی داشته است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *