نکاتی که خریداران پورشه پانامرا توربو باید بدانند

سال ۲۰۰۹ بود که کمپانی پورشه تصمیم گرفت اولین خودروی چهاردر خود را وارد بازار کند تا دل مشتریانی که به دنبال فضای راحت‌ تری داخل یک ماشین بودند، به دست بیاورد. بنابراین دست به تولید پورشه پانامرا زد که در همان ابتدای تولید توانست با استقبال خوبی مواجه شود و همانطور که دکتر گرنوت دولهر (رهبر گروه طراحی پانامرا) گفته بود این نوع از پورشه دست مشتری را باز می ‌گذارد تا خودرویی یونیک را خریداری کند. پورشه پانامرا از زمانی که تولید شده تا به امروز ۹ مدل را با نام پانامرا، پانامرا ۴، پانامرا s، پانامرا ۴s، پانامرا هیبرید، پورشه پانامرا توربو، پانامرا دیزلی، پانامرا توربو s و پانامرا GTS وارد بازار کرده که در این نوشتار به بررسی بیشتر پورشه پانامرا توربو خواهیم پرداخت.

ظاهری خشن، داخلی لوکس

طراحان پورشه پانامرا توربو تصمیم گرفتند تا با برداشتن گام‌ های جسورانه موجودی جدید را خلق کنند که ضمن حفظ مفاهیم اولیه در این اتوموبیل، امکانات بیشتری را به آن اضافه کنند. چهره پورشه پانامرا توربو، گرچه بزرگ و خشن به نظر می ‌رسد اما با دقتی بیشتر این پورشه دل ‌نشین ‌تر به نظر می ‌آید. برای طراحی داخلی کابین این پورشه بهترین مواد به کار گرفته شده است. این خودرو صفحه ‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی دارد و برای رفاه حال سرنشینانش دارای سیستم هوشمند پشت سری ‌ها برای جلوگیری از صدمات تصادف است. پورشه پانامرا توربو دارای روکش چرم، تنظیم تمام برقی، سیستم سرد کن وسیستم تنظیم برای مهره‌ های کمر با تنظیم برقی سفارشی است که حس بهتری را به مسافران این خودروی لوکس می ‌دهد. برای اجاره خودرو پورشه پانامرا  با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

برای اطلاعات بیشتر درمورد پورشه پانامرا، مطلب ” تجمیع ظاهر سدان و روحیه اسپرت در پورشه پانامرا ” را مطالعه کنید

 

ویژگی‌ های فنی ویژه برای پورشه ‌ای ویژه

سازندگان این اتوموبیل با حفظ خاطره پورشه معروف خود یعنی پورشه ۹۱۱، خودرویی اسپرت تولید کردند که مدل ۲۰۱۰-۲۰۱۶ آن با حجم پیشرانه ۴٫۸ لیتری قادر به تولید ۴۹۳ اسب بخار است. این خودرو ۱۹۷۰ کیلو گرم وزن دارد. این خودرو با شتاب اولیه ۴٫۲ ثانیه، ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. اما مدل ۲۰۱۷ این پورشه قادر است ۵۵۰ اسب بخار و ۵۷۶ نیوتن متر را تولید کند. همچنین نسخه ۲۰۱۸ این خودرو حداکثر ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۶۸٫۷ نیوتن ‌متر گشتاور تولید کرده و ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۳٫۵ ثانیه را محقق می ‌کند. با اجاره پورشه از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

قیمت پورشه پانامرا

از همان زمانی که پورشه پانامرا تولید شد انواع این خودرو به ایران هم وارد شد؛ خودرویی که البته مختص به طبقه ‌ای خاص در ایران بوده و هست و کسانی که همچنان طرفدار این خودرو هستند باید بدانند که اگر قصد خرید این خودرو را دارند باید هزینه ‌ای بیشتر از سه میلیارد و ۳۰۰ در نظر بگیرند و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم ‌های مختلف علیه ایران، هزینه‌ های جانبی انواع مدل‌ های پورشه زیاد است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *