پورشه، بلند پرواز زمینی

«خودروی اسپرتِ آرزوهای خودم را پیدا نکردم، پس خودم آن را ساختم.» این جمله ‌ای از فردیناند پورشه موسس شرکت آلمانی پورشه است؛ شرکتی که هم اکنون ۸۸ سال قدمت دارد و بخش بزرگی از بازار خودروهای لوکس و اسپرت را به خود اختصاص داده است. بلند پروازی‌ های پورشه تمامی ندارد و حالا این شرکت گام‌ های بزرگی هم در زمینه تاکسی ‌های پرنده، خودروهای برقی و شبکه ایستگاه ‌های شارژ سریع خودروهای برقی برداشته است. شاید تا عملیاتی شدن خودرو های پرنده پورشه زمان زیادی لازم باشد اما خودروهای برقی پورشه که با نام E-Performance و برگرفته از ساختار پورشه پانامرا E هیبرید است آماده است تا رقیبی سرسخت برای خودروی برقی تِسلا باشد.

پورشه، در گذر زمان

اولین خودروی پورشه که به تولید انبوه رسید ۳۵۶ نام داشت و آنچه بلند پروازی پورشه را عیان کرد شاهکاری افسانه‌ ای به نام پورشه ۹۱۱ بود که شالوده طراحی ‌ها و تولیدات بعدی پورشه قرار گرفت و هم اکنون نیز مدل جدید ۹۱۱ در کنار محصولات جدید این شرکت قرار دارد. پورشه هم اکنون خودروهایش را در شش سری اصلی شامل ۷۱۸، ۹۱۱، سدان پانامرا، کراس اور ماکان، شاسی بلند کاین و خودروهای برقی سری E تولید می ‌کند. برای اجاره خودرو پورشه ماکان با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات کامل درمورد پورشه ماکان را در مقاله “ماکان، هیولای دوست‌ داشتنی پورشه” بخوانید

پورشه در ایران

سال ۸۸ را می توان سال شروع ورود پورشه به صورت چشمگیر به خیابان ‌های ایران دانست. هرچند اسفندماه سال ۹۲ و با تصویب ممنوعیت واردات خودروی با حجم بالاتر از ۲۵۰۰ سی سی، پایانی بر اهداف ذکر شده توسط مدیران این شرکت در جهت صادرات بیشتر به بازار ایران بود اما جذابیت ‌های پورشه برای طرفداران خودروهای لوکس آنقدر زیاد بود که طی همین ۵ سال، ایران به بزرگترین واردکننده پورشه در خاورمیانه تبدیل شد و حتی واردات پورشه از بی ام و سبقت گرفت. برای اجاره خودرو پورشه پانامرا با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات بیشتر در مورد پورشه باکستر را در مقاله “باکستر ۲۰۱۸، جسارت به روایت پورشه” بخوانید

واردات پورشه

واردات پورشه در آن سال ‌ها بارها با گره خوردن با نام بعضی موسسات خبرساز شد و ژانر پورشه سواری در صدر اخبار آن روزها قرار گرفت. اما هم اکنون پورشه راه سختی پشت دروازه گمرک دارد و بعید به نظر می‌ رسد با افزایش نرخ دلار و قیمت‌ ها، شاهد سر و صدای پورشه‌ های صفر کیلومتر زیادی در ایران باشیم. سری پورشه ۷۱۸ در ایران بیشتر با مدل کروک باکستر شناخته می‌ شود و مدل کوپه کیمن ۷۱۸ استقبال بسیار کمتری داشته است. پورشه باکستر هم اکنون بین ۱ تا دو و نیم میلیارد تومان قیمت دارد. پورشه سری ۹۱۱ نیز با مدل کررا بیشترین حضور را در ایران دارد و مدل های GT و توربو حضور کمرنگی را برابر هم خانواده خود دارند. با اجاره پورشه از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.
پورشه پانامرا هم به عنوان اولین سدان با مدل‌ های ۴، ۴S و توربو در رنج قیمت سه تا چهار میلیارد تومان در حال حاضر خرید و فروش می‌ شوند. پورشه ماکان، کراس اور خوش نقش و نگاری که از گران ‌ترین خودرهای بازار خودروی ایران است هم اکنون از شش تا نزدیک به هفت میلیارد تومان در آگهی ‌های متنوع قیمت ‌گذاری شده ‌اند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *