مقایسه مشخصات فنی هیوندا سنتنیال با بی ام و سری ۷

اگر بخواهیم یکی از اصلی ‌ترین رقبای شرکت بی ام و در دنیا را معرفی کنیم بدون شک باید از هیوندا نام ببریم و خرید و اجاره هیوندا سنتنیال یکی از بهترین گزینه‌ های آنهاست. این خودرو در برخی شرایط فانتزی است، در برخی شرایط یک خودروی قدرتمند است و در برخی شرایط به عنوان یک خودروی لوکس شناخته می ‌شود. این یعنی بالا بودن قیمت هیوندا سنتنیال چندان مشکل سختی نیست و اغلب ایرانی ‌ها با این موضوع کنار آمده ‌اند.

با در نظر گرفتن خرید و فروش هیوندا سنتنیال و خرید و فروش و اجاره خودرو بی ام دبلیو 730li در این مطلب به سراغ مقایسه آن‌ها خواهیم رفت تا ببینیم که کدام یک از آنها شرایط بهتری دارد.

بررسی دقیق تر هیوندا سنتنیال را هم بخوانید

مقایسه مشخصات فنی هیوندا سنتنیال با بی ام و سری ۷

هیوندا سنتنیال کیفیت سواری بسیار خوبی دارد و میزان صدای ورودی به کابین بسیار پایین است که این موضوع نشان دهنده سیستم تعلیق عالی آن نیز هست. با وجود سواری بسیار نرم سنتنیال از سیستم حمل خوبی برخوردار نیست و این اتفاق بیشتر مربوط به وزن بالای آن می ‌شود. این خودرو از یک پیشرانه ۴٫۶ لیتری بهره می ‌برد که در آن از ۸ سیلندر و ۳۲ سوپاپ استفاده شده است به گونه ‌ای که قادر به تولید ۳۶۶ اسب بخار قدرت و ۴۳۸ نیوتن متر گشتاور نیز است. قدرت تولیدی توسط این خودرو به وسیله یک جعبه دنده ۸ سرعته تیپ ترونیک به چرخ‌ های عقب خودرو منتقل می ‌شود.

بی ام و سری ۷ با وجود افزایش ایمنی بدنه کاهش وزن محسوسی را تجربه کرده که باعث شده است سیستم تعلیق ماشین عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. در بخش پیشرانه و جعبه دنده هم بی ام و سری ۷ ماشین پیشرفته و فوق‎العاده‎ ای است. این خودرو از یک موتور دو لیتری بهره می ‌برد که به ۴ سیلندر توربو و ۱۶ سوپاپ مجهز شده است و توانایی تولید ۲۵۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. با اجاره بی ام و از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.


مقایسه طراحی هیوندا سنتنیال با بی ام و سری ۷

در قسمت بیرونی خودرو سنتنیال شما با یک خودروی تزیین شده و زیبا رو به رو هستید. رینگ چرخ‌ های استاندارد این خود را ۱۹ اینچ آلیاژی و در قسمت طراحی چراغ ‌ها با یک نمای گیرا و جذاب روبرو هستید. افزون بر این‎ ها، استفاده درست از خطوط برجسته در نمای جلو، ظاهری خشن و قدرتمند به هیوندای سنتنیال بخشیده است که می ‌تواند شما را خرید هیوندا سنتنیال راضی نگه دارد. در قسمت عقب خودرو نیز از دو اگزوز استفاده شده است که موجب زیبایی هر چه بیشتر نمای خارجی این خودرو شده است. با اجاره هبوندای از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

بی ام و سری ۷ نخستین بار در نسل چهارم خود وارد بازار ایران شد و به دلیل ظاهر گیرا و جذاب در کنار موتورهای قدرتمند، محبوبیت بالایی را از خود نشان داد. بی ام و سری ۷ را باید یک خودروی تمام عیار در کلاس خودروهای لوکس قرار داد. جالب است بدانید که طراحی این خودروی بی نقص را یک شخص ایرانی انجام داده است. نمای ظاهری خودرو وجود خطوط شکسته بر روی بدنه، رینگ‌ های جذاب، خروجی های دوگانه اگزوز، و در بخش تحتانی سپر یک قالب از نوارهای کرمی دیده می‌ شود که جذابیت ‌های خود را دو چندان کرده است.

مقایسه آپشن های هیوندا سنتنیال با بی ام و سری ۷

ذات هیوندا سنتنیال بر این است که بیشترین امکانات را برای سرنشینان عقب خود فراهم کند چرا که دارنده خودرو بیشتر در صندلی ‌های عقب نشسته و برای هدایت خود را از یک راننده استفاده می ‌کنند. سنتنیال در دو مدل ۴ و ۵ نفره تولید می‌ شود که همه صندلی ‌ها مجهز به گرمکن و سردکن هستند. همچنین صندلی‌ های عقب از ماساژور هم بهره می ‌برند علاوه‎ بر اینکه برای هر سرنشین از یک نمایشگر ۹٫۲ اینچی نیز استفاده شده است. سایر تجهیزات رفاهی ۹ عدد کیسه هوا، سیستم صوتی مجهز به ۱۶ بلندگو، تنظیم ارتفاع خودرو به صورت دستی و اتوماتیک، سیستم کمکی پارک، و دوربین نقطه کور جلو و عقب هستند که در خرید فروش هیوندا سنتنیال نقش دارند.

از امکانات و آپشن ‎های بی ام و سری ۷ می ‌توان به پکیج کامل از تجهیزات رفاهی اشاره کرد که شما در بدو ورود به داخل کابین آن متوجه آنها خواهید شد. کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین و طراحی گیرا، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌ کند و شما با نشستن بر روی صندلی راننده به خوبی به آن پی خواهید برد. علاوه بر همه امکانات رفاهی که برای خودروهای خارجی می ‌توان برشمرد دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی درمرکز داشبورد و رادارهای فعال فراوان هستند. امکانات دیگر که ما از بر شمردن آنها در این مطلب معذوریم.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *