هیوندا سنتنیال بخریم یا بی ام و سری ۵؛ رقابت قدمت و مدرنیته

اگر شما از یک کارشناس بخواهید که یک رقیب برای خرید یا اجاره هیوندا سنتنیال به شما پیشنهاد دهد، به احتمال زیاد خرید یا اجاره بی ام و سری ۵ در بین آنها قرار می ‌گیرد. خودروهای بی ام و کیفیت بالایی دارند و نیاز به تعریف ندارد. اما در طرف مقابل سنتنیال قرار گرفته که به عنوان یک خودروی جدید و قدرتمند شناخته می‌ شود. به همین دلیل است که در چند سال اخیر شاهد رونق خرید و فروش هیوندا سنتنیال در بازار بوده ‌ایم و یک گزینه محبوب محسوب می ‌شود.

نقاط قوت و ضعف هیوندا سنتنیال را نیز بخوانید

با این توضیحات مختصر به سراغ مقایسه قیمت هیوندا سنتنیال و قیمت بی ام و سری ۵ خواهیم رفت و در ادامه هر دو خودرو را به طور کامل معرفی خواهیم کرد.


قیمت هیوندا سنتنیال دربرابر قیمت بی ام و سری ۵

اگر هدف شما از خرید یک خودرو در اختیار داشتن یک خودروی لوکس و کاربردی است به نظر می ‌رسد که سنتنیال گزینه خوبی باشد. خرید و فروش هیوندا سنتنیال در بازار ایران با توجه به تعداد محدود آنها که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با تعداد محدود وارد کشور شدند از رونق خوبی برخوردار است. قیمت سنتنیال در حدود ۳۳۰۰۰ دلار است. جالب است بدانید که قیمت بی ام و سری ۵ مبلغی در حدود ۵۹۰۰۰ دلار است که یک نکته منفی در خرید بی ام و سری ۵ به شمار می‌ رود.

کلیاتی در مورد هیوندا سنتنیال

هیوندا سنتنیال از سال ۲۰۱۱ توسط آسان موتور در بازار ایران عرضه شد و تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت. به دلیل ممنوعیت وارداتی از سال ۲۰۱۳ به بعد واردات این خودروها ممنوع اعلام شد. سنتنیال یک خودروی کاملاً لوکس است که در گروه خودروهای لوکس سدان قرار می‌ گیرد.

موتور به کار رفته در هیوندا سنتنیال از یک حجم ۴٫۶ لیتری بهره می ‌برد که می‌تواند ۳۶۶ اسب بخار قدرت و ۴۳۸ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت به کمک گیربکس ۸ سرعته اتومات به چرخ‌ های عقب انتقال می ‌یابد که می‌ تواند خودرو در مدت زمانی کمتر از ۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند که با توجه به وزن بالای دو هزار کیلوگرمی آن از یک شتاب فوق ‎العاده برخوردار است. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که سنتنیال کیفیت سواری بسیار خوبی دارد و میزان صدایی که وارد کابین خودرو می ‌شود بسیار کم است. با این وجود سواری خوبی ندارد و این اتفاق بیشتر مربوط به وزن بالای آن می ‌شود. برای اجاره خودرو بی ام دبلیو 528i با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.


کلیاتی در مورد بی ام و سری ۵

یکی از قدرتمند ترین ماشین ‌های سدانی که موفق به ورود به کشور ایران شده‌ اند می ‌توان بی ام و سری ۵ را نام برد که در حال حاضر جدید ترین بی ام و معرفی شده به بازار ایران است. اگر به سراغ تجهیزات و امکانات رفاهی بی ام و سری ۵ توجه کنیم این ماشین با بی ام و سری ۷ تفاوت خیلی کمی دارد و در بخش فنی ماشین که شتاب و کشش خودرو یک حس اسپرت و هیجان انگیز بودن را برای ما به ارمغان می ‌آورد و مصرف آن تنها در حد یک هاچ بک شهری است. با اجاره بی ام و از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

موتور به کار رفته در بی ام و سری ۷ از یک حجم ۲ لیتری بهره می ‌برد که توانایی تولید ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد که در نوع خود بی نظیر است. این قدرت توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ ‌های عقب منتقل می ‌شود که می ‌تواند در کمتر از ۶٫۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد در حالی که فقط مصرف سوخت ترکیبی آن ۶ لیتر بنزین است.

از لحاظ طراحی شما در کابین خودرو همانند مدل‌ های قبلی استفاده از مجموعه ‌ای از امکانات به‌ روز و آپشن‎ های زیادی را مشاهده می ‌کنید که مهم ‌ترین آن ‌ها رادارهای ۳۶۰ درجه سیستم کمکی پارک پیشرفته که از روی ریموت کنترل قابل هدایت است می ‌توان اشاره کرد. اگر شما نیاز به تعمیر آپشن های خودرو را داشته باشید باید هزینه‌ های زیادی را متحمل شوید که از گران بودن خودرو نشأت می ‌گیرد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *