اگر به فکر خرید هیوندا i20 کارکرده هستید به این موارد توجه کنید

یکی از گزینه ‌های ما برای خرید هاچ بک مناسب و با کیفیت رفتن به سراغ گزینه خرید هیوندا i20 کارکرده است که به نظر میرسد سایت‌ دیوار بهترین گزینه ممکن برای این انتخاب باشد. این خودروی کره‌ ای هم از لحاظ کیفیت ساخت و هم از لحاظ مصرف سوخت یکی از خودروهای بهینه در بازار محسوب می‌ شود. با این تفاسیر باید انتظار داشته باشیم که خرید و فروش هیوندا i20 در بازار رونق خوبی داشته باشد و شما به راحتی برای خود یک گزینه مناسب انتخاب کنید.

پس با ما همراه باشید تا قیمت هیوندا i20 کارکرده در شرایط مختلف را در نظر بگیریم و ببینیم که در بازار کار کرده این خودرو باید به دنبال چه گزینه ‌هایی باشیم.

هیوندا i20 هم مدل وارداتی دارد و هم مدل مونتاژ داخلی آن در بازار وجود دارد

اولین نکته ‌ای که برای شما اهمیت دارد این است که هیوندا i20 در دو مدل متفاوت در بازار ایران یافت می‌ شود. گروه اول خودروهای تولیدی بین سال ‎های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ هستند که توسط شرکت آسان موتور به ایران وارد شدند و هنوز هم نمونه‌ های مختلف آنها در بازار وجود دارد. گروه دوم خودروهایی هستند که توسط شرکت کرمان موتور و بعد از اخذ نمایندگی رسمی شرکت هیوندا تولید شدند. تولید این خودروها در سال ۹۶ و ۹۷ صورت گرفت اما در مورد عاقبت آنها در سال ۹۸ خبر خاصی وجود ندارد. پس زمانی که شما به دنبال گزینه‌ های مختلف برای خرید هیوندا i20 هستید باید این تفاوت‌ ها را در نظر بگیرید که برخی از آنها تولیدی خود شرکت خودروسازی هیوندا و وارداتی هستند و برخی از آنها در داخل ایران مونتاژ شده‌ اند و به فروش می ‌رسد.

قیمت هیوندا در شرایط مختلف

برای بررسی وضعیت قیمت هیوندا i20 در شرایط مختلف به سراغ ۳ آگهی تبلیغاتی در سایت دیوار رفتیم تا ببینیم که نظر مشتریان در مورد این خودروها به چه صورت است. این مورد آگهی مربوط به سال‎های ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ یا همان ۹۷ را انتخاب کردیم. مورد اول با فروشنده تماس گرفتیم که کارکرد خودروی او ۱۰۷ هزار کیلومتر بود و برای یک هیوندای نقره‌ ای بود. برای این خودرو امکاناتی مانند فرمان برقی و همچنین گرمکن و سردکن صندلی ذکر شده بود و قیمت پیشنهادی مشتری هم ۲۷۵ میلیون تومان بود.

گزینه دوم در قسمت خرید و فروش هیوندا i20 مربوط به خودروی سال ۲۰۱۵ بود که یک خودرو با کارکرد ۹۶۰۰۰ و با آپشن هایی مانند سانروف و آینه تاشو برقی بود. برای این خودرو پیشنهاد فروشنده مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بود که با توجه به شکل ظاهری خودرو و سالم بودن آن قابل توجیه بود. در نهایت آگهی سوم مربوط به یک خودرو تولیدی کرمان موتور بود که قیمت بسیار بالایی برای آن پیشنهاد می ‌داد. پیشنهاد شده توسط مشتری ۴۵۰ میلیون تومان بود که مشخصاً با توجه به قیمت‌ های ذکر شده در بازار این قیمت را در نظر گرفته بود.


کیفیت ساخت خودرو و تأمین قطعات برای این خودرو

مسلماً حضور در بازار خرید و فروش هیوندا i20 به صورت کارکرده می‌ تواند چالش‌ ها و مزایای خاص خود را داشته باشد. وهله اول این خودروها کیفیت ساخت خوبی دارند و شما مطمئن هستید که استفاده بلند مدت از خودرو باعث مستهلک شدن یا خراب شدن بخش‌ های مختلف آنها نمی‌ شود. یکی از بزرگترین امتیازاتی که خودروهای هیوندا در بازار ایران دارند این است که شما از مواد و تجهیزات تولید داخل مانند روغن موتور و بنزین تولید ایران هم می ‌توانید در آن‌ ها استفاده کنید.

نکته ‌ای که در بازار کارکرده این خودروها وجود دارد این است که شما می ‌توانید از لاستیک و یا سایر قطعات مشابه خودروهای دیگر هم در آن‌ ها استفاده کنید. خودروهای جدید که تولیدی شرکت کرمان موتور هستند از خدمات پس از فروش این شرکت بهره می‌ برند که این کار برای خریداران بسیار مناسب و ایده‎ آل است. البته در مورد محصولات وارد شده توسط شرکت آسان موتور اطلاعات چندانی نداریم و به همین دلیل خرید هیوندا i20 مدل ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ می‌ تواند چالش برانگیز تر از موارد دیگر باشد.

به عنوان جمع ‎بندی این مطلب اگر شما قصد خرید هیوندا i20 کارکرده را دارید باید از قبل در مورد تجهیزات در دسترس این خودرو در بازار تحقیق کنید. البته بخش خرید و فروش قطعات هیوندا i20 در سایت دیوار هم محل خوبی برای پیدا کردن قطعات مورد نیاز این خودرو است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *