نقاط مثبت و منفی هوندا HRV را بشناسید

خرید هوندا hr-v تحت تأثیر فاکتور های مختلفی قرار دارد که مهم ‌ترین آن ‌ها در نظر گرفتن نقاط مثبت و منفی خودرو است. این نقاط مثبت و منفی به ما به عنوان خریدار کمک می ‌کند که شناخت بهتری نسبت به ضعف و قوت خودرو داشته باشیم و راحت ‌تر آن را در ترازوی مقایسه با سایر خودرو ها قرار دهیم. حتی در این بررسی‌ ها قیمت هوندا hr-v هم می‌ تواند به عنوان یک فاکتور تعیین کننده در نظر گرفته شود و بر انتخاب نهایی ما تأثیر گذار باشد.

با این توضیحات اولیه با ما همراه باشید تا در این مطلب به بررسی خرید و فروش هوندا hr-v بپردازیم و برخی از نقاط مثبت و منفی آن را معرفی کنیم.


نقاط مثبت خرید هوندا HRV

طراحی مناسب بدنه هوندا HRV

هوندا hr-v یکی از خودرو هایی است که شما می ‌توانید آن را در رده‌ های مختلف قرار دهید. خودرو در برخی قسمت‌ ها هم مانند یک شاسی بلند سایز کوچک و در برخی قسمت ‌ها هم مانند یک کراس ‎اور کامپکت است. در ضمن طراحی قسمت عقب خودرو همانند خودرو های هاچ بک بوده و به همین دلیل الگوی خاص و جذاب در بین محصولات هوندا محسوب می ‌شود. جالب است بدانید که در این خودروی هوندا از زبان طراحی جدید محصولات این شرکت استفاده شده و به عنوان یک خودروی اصیل شناخته می‌ شود.

 

مصرف سوخت پایین و اقتصادی هوندا HRV

بخش فنی یکی از مهمترین فاکتور ها در خرید هوندا hr-v است که باعث محبوبیت بالای این خودرو شده است. پیشرانه این خودرو تنها ۱۴۹۷ حجم دارد و به همین دلیل مصرف سوخت آن در حدود ۵٫۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این پیشرانه به صورت چهار سیلندر با آرایش خطی بوده و در آن ۱۶ سوپاپ به کار گرفته شده است. طرف دیگر تولید حداکثر قدرت ۱۲۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۵ نیوتون متر گشتاور باعث شده که خودرو کشش بالایی داشته باشد و در مسیر های سربالایی دچار مشکل نشود.


سواری لذت بخش هوندا HRV

به چند دلیل سواری هوندا hr-v بسیار مطلوب و لذت‌ بخش است. در وهله اول در این محصول هوندا از یک سیستم فرمان برقی حساس به سرعت استفاده شده است که قدرت هندلینگ خودرو را بسیار افزایش داده است. در ضمن کمک گرفتن از کمک فنر های گازی در کنار سیستم تعلیق مک فرسون باعث شده که سواری آن بسیار نرم و جذاب باشد. در نهایت برخورداری از سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز کمک می ‌کند که ایمنی خودرو بالا و قابل توجه باشد.

 
کابین جادار هوندا HRV

با وجود این که هوندا hr-v به عنوان یک خودروی سایز متوسط یا کراس ‎اور کوچک محسوب می ‌شود اما طراحی کابین آن به شکلی است که سرنشینان و راننده احساس تنگ بودن فضای آن را ندارند. طراحی بخش داخلی خودرو کاملاً ارگونومیک و منعطف است که صندلی ‌های آن به طور کامل بدن سرنشینان را می‌ پوشاند. گرفتن دکمه ‌های کاربردی بر روی فرمان و همچنین دسترسی آسان به برخی آپشن ‎ها از جمله مزایای دیگر تأثیر گذار بر خرید و فروش هوندا hr-v هستند.

 

نقاط منفی هوندا HRV

محدود بودن تعداد آپشن هوندا HRV

اگر همین الان سری به بازار بزنید متوجه می ‌شوید که قیمت هوندا hr-v مدل ۲۰۱۷ در حدود ۱۹,۴۸۷ دلار است و طبیعی است که سطح انتظار شما از این خودرو بالا باشد. از طرف دیگر تولید این خودرو در سال ۲۰۱۷ یعنی شما باید انتظار امکانات خوب و کاملی را داشته باشید. اگر چه امکاناتی مانند سنسور باران و کروز کنترل و دوربین دید عقب در اختیار شما هستند اما باید قبول کنیم که امکانات و آپشن‎ های این خودرو برای تولیدی سال ۲۰۱۷ کم است.


کیفیت محدود برخی متریال داخلی هوندا HRV

یکی دیگر از ایراداتی که به هوندا hr-v وارد است و بیشتر برای افراد حساس می ‌تواند ناراحت ‎کننده باشد استفاده از مواد و متریال‎ های بی کیفیت در برخی قسمت‎ های داخلی خودرو است. بیشتر بخش داخلی این خودرو و همچنین صندلی‌ ها دارای روکش چرم با کیفیت هستند اما در قسمت ‌هایی مانند داشبورد شاهد استفاده از پلاستیک خشک هستیم که در سرعت‌ های بالا امکان سر و صدا دارند و از طرف دیگر استفاده زیاد از آنها باعث ایجاد خط و خش و ظاهر نامناسب به بخش داخلی خودرو می ‌شود.

با وجود این توضیحات نباید از واقعیت ذاتی این خودرو چشم‌ پوشی کنیم که به عنوان یک کراس ‎اور سایز کوچک و برای مسیر های شهری طراحی شده است که امکان استفاده از آن در مسیر های آفرود و مسیر های خاکی وجود ندارد و استهلاک آن را بالا می ‌برد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *