معرفی فورد فلکس؛ با قد بلند خواص آمریکایی آشنا شوید

با توجه به اینکه بازار ایران مملو از خودرو های چینی و کره ‌ای شده شاید دیدن خودروی به شکل ظاهری فورد فلکس کمی شما را متعجب کند و از آن به عنوان یک خودروی خاص یاد کنید. حقیقت ماجرا هم همین است و شما با یک خودرو با ظاهر متفاوت مواجه هستید که حتی روند خرید و فروش فورد فلکس را هم تحت تأثیر خود قرار داده است. اما در هر صورت می ‌توان آن را یک خودروی خوب و با کیفیت در بازار معرفی کرد که ارزش خرید بالایی دارد.

حالا اگر شما تصمیم دارید که قیمت فورد فلکس را بپردازید بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتر و کامل ‌تری از این خودرو ها را در اختیار شما قرار دهیم.


در فورد فلکس با چه موتوری مواجه هستیم

خودروی فورد فلکس به عنوان یک خودروی مینی ون با طراحی خاص بدنه شناخته می ‌شود که ما در این مطلب مدل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در این خودرو شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۳ و نیم لیتر هستیم که نیروی آن به چهار چرخ خودرو انتقال داده می‌ شود و از یک گیربکس ۶ دنده دستی و گیربکس ۶ دنده اتوماتیک برای کنترل آن استفاده می ‌شود. این پیشرانه امکان تولید حداکثر قدرت ۲۶۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۳۶ نیوتن متر گشتاور را به خودرو می ‌دهد. این ویژگی ‌های فنی باعث شده که راننده برای رساندن سرعت خودرو از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز به زمانی در حدود ۱۰ ثانیه داشته باشد و مصرف سوخت ترکیبی آن هم بین ۱۲ تا ۱۳ لیتر متغیر باشد. توجه به اینکه وزن فورد فلکس بیش از دو تن است باید قبول کنیم که این شتاب و مصرف سوخت برای خودرو مناسب است.

امکانات و آپشن های فورد فلکس برای تسهیل در رانندگی

یکی از مهمترین مواردی که شما را به خرید فورد فلکس امیدوار می ‌کند در نظر گرفتن امکانات و آپشن‎ های خودرو است که تجربه رانندگی شما را بهبود می ‌بخشند. این امکانات هم در بخش امکانات رفاهی و هم در بخش امکانات ایمنی خودرو خلاصه می ‌شوند. جهت ایمنی در این خودرو از ترمز دیسکی ضد قفل همراه با سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز استفاده شده است و فرمان خودرو هم دارای کمکی هیدرولیکی است تا رانندگی و هندلینگ خودرو راحت باشد. ضمن این که در کنار این امکانات آپشن ‎هایی مانند دوربین دید عقب، نمایشگر ۷ اینچی، سنسور پارک، امکان تنظیم برقی صندلی و همچنین امکان تنظیم برقی آینه ‌ها در نظر گرفته شده است. قرار گرفتن این امکانات و آپشن ‎ها در کنار یکدیگر به راننده کمک می ‌کند که از داشتن فورد فلکس رضایت کامل داشته باشند و تجربه رانندگی خاص و منحصر به فردی را داشته باشد.


مشخصات ظاهری بدنه فورد فلکس و نمای کلی آن

آخرین بخشی که در خرید و فروش فورد فلکس تأثیرگذار است در نظر گرفتن مشخصات ظاهری خودرو و نمای کلی بدنه آن است. درصد بالایی از کاربران و خریداران معتقدند که طراحی بدنه این خودرو خاص و منحصر به فرد است اما نمی‌ توان آن را یک خودروی زیبا نام ‎گذاری کرد. در حقیقت شرکت فورد برای طراحی بدنه این خودرو از همان الگوی مینی ون استفاده کرده است که به صورت یک بدنه عضلانی و مستحکم است. طراحی کاپوت و طراحی ورودی هوای جلوی رادیاتور کاملاً معمولی بوده و در مرکز آنها لوگوی شرکت فورد قرار داده شده است.

یکی از مهمترین مواردی که شما را از پرداخت قیمت فورد فلکس راضی نگه می‌ دارد مسئله طراحی داخلی کابین خودرو است. طراحی فضای داخلی این خودرو کاملاً ارگونومیک و جادار است که هم راننده و هم سرنشینان با یک فضای باز و دلنشین مواجه هستند. استفاده از امکانات و آپشن های فراوان و همچنین مواد باکیفیت برای ساخت آنها باعث شده که سرنشینان در این خودرو احساس راحتی داشته باشند. با وجود اینکه این خودرو یک خودروی مدرن و تولیدی سال ۲۰۱۲ محسوب می‌ شود اما طراحی صفحه کیلومتر شمار آن کاملاً کلاسیک است و نوعی جذابیت خاص به آن بخشیده است. ترکیب کردن پوشش چرمی و استفاده از چوب برای قسمت داشبورد این خودرو باعث ایجاد نوعی سبک ترکیبی بین خودرو های کلاسیک و مدرن شده که به طور مستقیم در جذابیت فورد فلکس نقش دارد.

خرید فورد فلکس ما را صاحب یک خودروی مستحکم و قوی می‌ کند اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که خدمات پس از فروش آن ‌ها ضعیف است و نمایندگی در ایران ندارند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *