مروری بر X6؛ آخرین شاسی بلند بی ام و

بی ام و سری X جزو خودروهای شاسی بلند این کمپانی آلمانی است که تا الان توانسته‌ لاکچری ‌ترین شاسی‌ بلند های دنیا را تولید کند. از محصولات مدل ایکس بی ام و تا به امروز X1، X3، X4، X5 و X6 به بازار عرضه شده و البته به تازگی X7 نیز رونمایی گردیده است.

سازنده بی ام و ایکس ۶ کیست؟

ایکس ۶ که در حال حاضر آخرین فرزند با افتخار شاسی ‌بلند های بی‌ ام و است، ساخت دست طراح نسل قبل یعنی ایکس ۵ بود؛ مردی به نام پیر لکلرک. پس سازنده بی ام و ایکس ۶ کاملا به زیر و بم این خودرو آشنا بوده و به قول خودش می‌ خواسته X6 را اسپرت ‌تر، جذاب‌ تر و خاص ‌تر کند که البته در این کار موفق بود. از سال ۲۰۰۷ تاکنون در سراسر دنیا انواع و اقسام این خودرو در تعداد بسیار بالایی به فروش رفته و چند مدل از آن نیز به ایران تحت پوشش نمایندگی رسمی ‌اش یعنی پرشیا خودرو راه یافت: ۳۵ آی و ۵۰ آی که در ادامه از این دو بیشتر خواهید خواند. با اجاره بی ام و از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

BMW X6 35i

ایکس ۶ ۳۵ آی از سال ۲۰۰۶ تولید شد و نمونه مورد بررسی ما، نسخه ۲۰۱۰ آن است که توانست اقیانوس‌ ها را بپیماید و با کمک پرشیا خودرو وارد کشور شود. این خودروی ۶ سیلندری ۲۴ سوپاپه ۲۹۷۹ سی سی حجم دارد و نحوه انتقال نیرو در آن دو دیفرانسیل است. بنابراین با خودرویی فوق ‌العاده قوی روبرو هستیم. حداکثر قدرت تولیدی از آن ۳۰۶ اسب بخار و حداکثر سرعت این خودرو ۲۴۰ کیلومتر در ساعت است. جعبه دنده نیز از نوع ۸ دنده خودکار استپ ترونیک عنوان شده که در هر صد کیلومتر ۱۰ لیتر بنزین می‌ سوزاند. برای اجاره خودرو بی ام دبلیو X6 با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.

bmw x6 35i جزو معدود خودرو های بازار ایران است که علاوه بر سرنشینان جلو برای سرنشینان عقب هم کیسه هوا دارد. سنسور نور، نشان‌دهنده باد چرخ‌ ها، تنظیم صندلی ‌های جلو به صورت برقی در ۱۰ جهت، سنسور پارک جلو و عقب خودرو، کامپیوتر سفری و … تنها چند آپشن از ده ‌ها آپشن هیجان ‌انگیز ۳۵i است.

برای آشنایی بیشتر با بی ام و x6 مطلب ” معرفی بی ام X6 ” را نیز مطالعه نمایید


بی ام و x50i

سال تولد بی ام و ایکس ۵۰ آی نیز به ۲۰۰۸ باز می ‌گردد و در جهت اینکه تبعیضی در معرفی نداشته باشیم، این بار هم مدل ۲۰۱۰ این خودرو را برای بررسی انتخاب کردیم. ایکس ۶ ۵۰ آی ۲۰۱۰ یک موتور ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپه دارد با حجمی باورنکردنی: ۴۳۹۵ سی سی. ۴۰۸ اسب بخار و ۲۵۰ کیلومتر در ساعت، حداکثر قدرت و سرعت تولیدی از این موتور است. جعبه دنده x50i مشابه x35i است با این تفاوت که ۱۲٫۵ لیتر در هر صدکیلومتر سوخت می ‌خواهد. این وسیله نقلیه در آپشن ‌ها با x35i شباهت‌ های فراوانی دارد. اما همانطور که ملاحظه کردید از نظر قدرت و مشخصات فنی، بسیار تنومند و استثنایی است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *