رنو تندر ۹۰ را با توجه به نقاط مثبت و منفی آن بررسی کنید

خرید خودروی رنو تندر ۹۰ به عنوان یکی از ارزانترین محصولات شرکت رنو برای اولین بار به منظور پاسخگویی به نیاز اقشار کم درآمد وارد بازار شد. این خودروی فرانسوی به عنوان یک گزینه دو قطبی در بازار معرفی شد که برخی به شدت به آن علاقه دارند و برخی به شدت نسبت به آن موضع می ‌گیرند. قیمت رنو تندر ۹۰ نسبت به محاسبات اولیه بالاتر است اما استقبال خوبی از آن شد.

طبیعتاً در این موضوع نقاط مثبت و منفی خودرو نقش مهمی دارند و به همین دلیل ما هم در این مطلب تلاش می ‌کنیم که نقاط مثبت و منفی آن را به خوبی معرفی کنیم.

دلایل محبوبیت رنو تندر ۹۰ در ایران را هم مطالعه نمایید

نقاط مثبت رنو تندر ال ۹۰

طراحی ساده رنو تندر ال ۹۰

بسیاری از کارشناسان ساده بودن و قدیمی بودن بدنه خودروی رنو تندر ۹۰ را به عنوان یک ایراد برای آن در نظر می ‌گیرند. ما هم با این گروه موافقیم، اما برخی از خریداران معتقدند که سادگی فضای داخل کابین باعث نوعی جذابیت و راحتی راننده و سرنشین می ‌شود. در حقیقت شما در این خودرو امکانات و آپشن ‎های زیادی در اختیار ندارید و فضای آن بیش از حد شلوغ نیست. همین سادگی برای بسیاری از خریداران به عنوان یک نقطه قوت شناخته می ‌شود.

کیفیت ساخت بدنه رنو تندر ال ۹۰

علیرغم شکل ظاهری که طبیعتاً تأثیر منفی خود را بر بازار خرید و فروش رنو تندر ۹۰ گذاشته، کیفیت ساخت بدنه آن بسیار مطلوب است. بدنه این خودرو به شکلی طراحی شده که بالاترین مقاومت را در برابر ضربه‌ های احتمالی از خود نشان می ‌دهد و راننده و سرنشینان آن در ایمنی بالایی قرار می ‌گیرند. از طرف دیگر شرایط بدنه خودرو به شکلی است که میزان استهلاک بخش ‌های ظاهری و قطعات بدنه بسیار کم است و این هزینه تعمیر و نگهداری خودرو را پایین می آورد.

مصرف سوخت پایین رنو تندر ال ۹۰

یکی دیگر از ویژگی ‌های جالبی که باعث شده تندر ۹۰ بیش از ۱۰ سال در بازار ایران مداومت داشته باشد مصرف سوخت پایین این خودرو است. در این خودرو اگرچه از یک پیشرانه با حجم ۱۶۰۰ سی سی و چهار سیلندر خطی استفاده شده اما مصرف سوخت ترکیبی آن در حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این حجم از مصرف سوخت با توجه به طراحی بدنه و همچنین وزن بدنه بسیار کم و ناچیز به نظر می ‌رسد و می‌ توان آن را از جمله خودروهای اقتصادی در بازار ایران معرفی کرد.

استهلاک پایین رنو تندر ال ۹۰

استهلاک خودروی رنو تندر ۹۰ را از چند جهت می‌ توان بررسی کرد. کیفیت موتور استفاده شده در این خودرو بسیار بالاست و در صورتی که راننده مهارت خوبی داشته باشد می‌ تواند به صورت مادام العمر از این موتور استفاده کند. متریال استفاده شده در بدنه خودرو کیفیت خوبی دارد و نشان می ‌دهد که میزان استهلاک آن پایین است. اما در بخش داخلی کابین خودروی تندر ۹۰ ما با استفاده بیش از حد از پلاستیک خوش مواجه هستیم که علی رغم داشتن کیفیت خوب، تأثیر خود را بر روی ظاهر بخش داخلی گذاشته و به عنوان یک نکته منفی برای آن محسوب می‌ شود.

نقاط منفی رنو تندر ۹۰

راحت نبودن صندلی‌ ها و سواریرنو تندر ال ۹۰

دو نکته آزار دهنده در استفاده از خودروی رنو تندر ۹۰ وجود دارد که اولین آنها راحت نبودن صندلی ‌ها و سواری خودرو است. این خودرو سیستم تعلیق خوبی دارد و دفع ضربه آن هم مناسب است، اما این سیستم تعلیق کمی خشک به نظر می ‌رسد که با طراحی نامناسب صندلی ‌ها همراه شده و فضای آن را برای سرنشینان آزاردهنده می ‌کند. به همین دلیل معمولاً راننده و به طور ویژه سرنشینان عقب در مسافرت‌ های طولانی دچار خستگی می ‌شوند و باید هر چند صد کیلومتری یک بار از خودرو پیاده شوند.

استفاده از یک طراحی قدیمی و معمولی در رنو تندر ال ۹۰

طراحی در نظر گرفته شده برای بدنه خودروی رنو تندر ۹۰ حقیقتاً قدیمی و معمولی است. اگرچه خودروهای تولیدی شرکت رنو از لحاظ طراحی بدنه در سطح خوبی قرار می‌ گیرند، اما در این خودرو نوعی عدم تناسب وجود دارد و طراحی بخش داخلی و خارجی آن بیش از حد ساده به نظر می ‌رسد. این طراحی ساده باعث شده که خودرو برای خانم ‎ها و برای جوانان جذابیت چندانی نداشته باشد و بیشتر به عنوان یک خودروی رسمی و برای افراد بزرگسال به کار گرفته شود.

شرکت اجاره خودرولاکچری پرارین انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به اجاره خودرو و تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *