برای خرید جذاب ‌ترین مدل ‌های کروک بی ام و چقدر باید هزینه کنید؟

اگر بخواهیم از میان برند های لوکس موجود در ایران پرطرفدارترین آن را نام ببریم قطعاً بی ام و اولین نامی است که به میان می ‌آید. حال اگر بخواهیم در میان مدل ‌های مختلف این برند مشهور و محبوب آلمانی محبوب‌ ترین آن ‌ها را مثال بزنیم باید به سراغ مدل ‌های کروک آن برویم. علاقه شدید ایرانیان به خودرو های روباز باعث شده تا خرید و فروش و اجاره بی ام و کروک از مدل های دیگر آن در کشورمان بیشتر شود. البته نمی ‌توان محبوبیت مدل‌ های کروک بی ام و را تنها مختص ایران دانست. زیرا ترکیب استایل جذاب کروک یا کانورتیبل با طرح‌ های اصیل و لوکس بی ام و، یک ترکیب کمیاب و دوست ‌داشتنی را رقم می ‌زند که نمونه آن حتی در بازار جهانی نیز کمتر دیده می ‌شود. به همین دلیل با قاطعیت می‌ توان گفت مدل‌ های بی ام و کروک جزو جذاب ‌ترین خودرو های تاریخ هستند که هر کسی آرزوی داشتن آن را در ذهن می ‌پروراند.

با توجه به قیمت بالای این خودروها در ایران، اگر توانایی مالی خرید یا اجاره بی ام و کروک را داشته باشید، باید به شما تبریک گفت. زیرا شما به ‌راحتی می ‌توانید صاحب آرزوی میلیون ‌ها نفر در دنیا باشید! حال اگر قصد خرید یا اجاره بی ام و کروک را دارید در این مطلب ما به شما خواهیم گفت که با چه مبلغی می ‌توانید صاحب یکی از مدل ‌های جذاب این دسته از خودرو های بی ام و شوید.

اگر به بی ام و کروک علاقه دارید، مطالعه مطلب ” بی ام و کروک برای روح‌ های سرکش و آزاد ” برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میشود

بی ام و ۴۲۸i کروک

بی ام و ۴۲۸i کروک که متعلق به سری ۴ بی ام و است در ایران لقب گران ‌قیمت‌ ترین بی ام و کروک را به خود اختصاص داده است. هر چند سری ۴ بی ام و لوکس‌ ترین خانواده بی ام و نیست اما در ایران طرفداران بسیاری دارد. یکی از دلایل محبوبیت و میزان بالای فروش و اجاره بی ام و ۴۲۸i در ایران واردات این خودرو به تعداد زیاد است که باعث شده علاقه ‌مندان به مدل‌ های بی ام و کروک بیشتر به بی ام و ۴۲۸i دسترسی داشته باشند. البته تجمل ‌گرایی ایرانیان در خرید خودرو نیز کاملاً قابل ‌مشاهده است. زیرا اکثر اگر به آگهی ‌های فروش و اجاره بی ام و ۴۲۸i در سایت های آنلاین سری بزنید خواهید دید که اکثر مدل‌ های موجود از این خودرو فول آپشن هستند و تمامی امکانات بی ام و را دارند. این خودرو هم ‌اکنون با مدل‌ های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ خود در ایران موجود است. قیمت بی ام و ۴۲۸i کروک ۲۰۱۶ برای مدل‌ های فاقد پکیج M SPORT بی ام و حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ تا ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. مدل ‌هایی که این پکیج را دارند نیز با قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ تا ۱ میلیارد و ۹۰۰ به فروش می‌ رسند.

بی ام و ۲۲۰i 2017

بی ام و سری ۲ در ایران تنها با مدل ‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ موجود است. به همین دلیل نیز مدل ‌های به‌ روز این خودرو قیمت بالاتری نسبت به سری ۴ و یا ۶ که از امکانات بیشتری برخوردار است، دارد. با اینکه این خودرو در لیست گران‌ ترین مدل‌ های بی ام و کروک در ایران در جایگاه دوم قرار می ‌گیرد اما به‌اندازه سری ‌های ۴ و ۶ طرفدار ندارد و به همین دلیل نیز تعداد محدودی آگهی مربوط به فروش بی ام و ۲۲۰i در میان آگهی‌ های فروش بی ام و خواهید دید.

قیمت بی ام و ۲۲۰i 2017 صفر در حال حاضر حدود ۱ میلیارد و ۱۰۰ تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. با توجه به این قیمت برای سری ۲ که مدل‌ های ۲۰۱۷ آن نیز از ۲۰۱۶ سری ۴ امکانات کمتری دارند، خریداران ایرانی ترجیح می‌ دهند با افزایش این مبلغ به ‌جای خرید بی م و ۲۲۰i به سراغ خرید بی ام و ۴۲۸i بروند.

بی ام و سری ۶۳۰i کروک (۲۰۰۶-۲۰۱۰)

پس از بی ام و سری ۷، بی ام و سری ۶ را می ‌توان لوکس ‌ترین خانواده بی ام و نام برد. اما متأسفانه خودرو های بی ام و سری۶ تنها در مدل ‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ آن در ایران موجود هستند. نسلی که از طراحی اسطوره‌ ای کریس بنگل بهره می ‌برد. شاید بتوان گفت یکی از دلایل محبوبیت نسل قدیم سری ۶ بی ام و در ایران همین طراحی متفاوت و منحصر به‌ فرد بوده است. چراغ‌ های مشهور به چشم فرشته در بی ام و ۶۳۰i فریبنده‌ ترین چهره تاریخ را به این خودرو داده بود. به همین دلیل نیز خرید و فروش بی ام و ۶۳۰i دست‌ دوم هنوز هم در ایران ادامه دارد. قیمت بی ام و ۶۳۰i سال ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ در حال حاضر حدود ۱ میلیارد و ۳۵۰ تا ۹۶۵۰ میلیون تومان است.

بی ام و سری ۳ (۲۰۰۸-۲۰۱۰)

آخرین جایگاه این لیست متعلق به بی ام و سری ۳ کروک است از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ در ایران حضور داشته است. بی ام و سری ۳ کروک با مدل ‌های مختلف خود یعنی ۳۳۰i، ۳۲۰i، ۳۲۵i و ۳۳۵i در بازار موجود است. این خودرو نیز در سال ‌های اولیه حضور خود جزو خودرو های پرطرفدار بازار ایران بود که نسل بعدی آن را می‌ توان در سری ۴ دید. چرا که در سال ۲۰۱۳ بی ام و تصمیم گرفت خودرو های کروک و کوپه بی ام و سری ۳ را از این خانواده جدا کند به سری ۴ منتقل کند. از این ‌رو در سال ۲۰۱۵ با ورود سری ۴ طرفداران سری ۳ به سمت آن جذب شدند. قیمت بی ام و سری ۳ کروک در حال حاضر حدود ۴۲۰ میلیون تا ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *