همه چیز درباره فروش بی ام و

در این نوشته نگاهی انداخته‌ ایم به دلایل فروش خودرو های بی ام و از سوی مالکان و خودرو های پرفروشی که بازارشان بیشتر گرم است.

تاریخچه بی ام و

۱۰۳ سال پیش یعنی در سال ۱۹۱۶ بود که کمپانی آلمانی بی ام و که مخففی بر جمله صنایع موتوری باواریا بود، فعالیتش را در تولید موتور هواپیما آغاز کرد اما هنوز دو سالی از آغاز فعالیتش نگدشته بود که جنگ جهانی اول تمام شد و این کارخانه مجبور شد دست به تعطیلی تولیداتش بزند. اما بعد رو به تولید موتور سیکلت آورد و سرانجام در سال ۱۹۲۸ توانست به خودروسازی مشغول شود و بی ام و حالا بعد از یک قرن تجربه در صنعت خودروسازی، سری میان خودروسازان لوکس جهان دارد. هرچند که خودرو های بی ام و سال ‌ها است که علاوه بر دیگر کشورهای جهان در ایران هم مورد استقبال بوده است اما خرید اتوموبیل لوکس چیزی نیست که هر فردی از پس آن بربیاید و حتی مخارج بعدی گریبانگیرشان می ‌شود. با اجاره بی ام و از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

از گرانی لوازم جانبی بی ام و تا رونق فروش

این موضوع واضح است که بعد از نوسانات ارزی و به هم ریختگی اوضاع اقتصاد ایران، خریداران خودروهای لوکس کمی در تصمیمشان برای خرید تامل کردند و گران شدن لوازم جانبی ماشین‌ هایی مثل بی ام و هم تبدیل به یکی از دلایل فروش بی ام و شد. به دلیل همین افزایش قیمت لوازم جانبی هم است که بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو به خریداران ماشین ‌های لوکس، خودرو های کم خرج تویوتا را معرفی می‌ کنند نه بی ام و را. هرچند به نظر این توصیه ‌ها چندان کارساز نبوده و اگر سری به آگهی ‌های فروش بی ام و بزنید می ‌بینید که افزایش قیمت تاثیر چندانی هم بر خرید بی ام و نگذاشته است. این درحالی است که بعضی از کارشناسان حوزه خودرو معتقدند بی ام و هم مانند بعضی دیگر از برندهای خودرو که بعد از اعمال تحریم ‌های بین المللی علیه ایران، راهشان را کشیدند و از کشور رفتند، احتمالا به زودی از ایران خارج می ‌شود؛ احتمالی که هنوز رنگ واقعیت نگرفته است.

در مطلب ” بی ام و X3 محبوب آلمانی در بازار خودرو ایران ” با بی ام و x3 بیشتر آشنا میشوید

محبوبان بی ام و در ایران

اگر شما به دنبال خرید یک خودروی کاربردی با کلاس جهانی هستید احتمال اینکه بی ‌ام ‌و های سری ۳ شما را ناامید کند، بسیار کم است. اگر بخوا‌هیم از نسل ‌های گذشته این نسل فاصله گرفته و به پرفروش‌ های این نسل ‌ها در جهان و ایران بپردازیم باید از نسل پنجم این سری شروع کنیم. خودرو های این نسل از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ ساخته شدند و مدل ‌های مختلف بی ‌ام‌ و ۳۲۰ و ۳۳۵i از پرفروش ‌ترین ‌های این نسل ‌ها در ایران محسوب می ‌شوند. اما فقط خودرو های سری ۳ از بین محصولات مختلف بی ام و نیستند که محبوبیت دارند؛ اعضای سری X یا همان کراس اوور های بی ام و هم از محصولاتی هستند که سال‌ ها است در بین طرفداران خودرو های لوکس در ایران جای خود را باز کرده‌ اند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *