سریع ‌ترین خودروهای میتسوبیشی؛ از جنگجوی نیزه دار تا سریع و خشمگین

میتسوبیشی یکی از کمپانی‌ های مطرح ژاپنی است که در ایران و سراسر جهان طرفداران وفادار زیادی دارد. محصولات این شرکت به داشتن کیفیت ساخت فوق العاده و دوام عالی مشهور شده ‌اند. اما میتسوبیشی علاوه بر توانایی بالایی که در ساخت خودروهای قدرتمند و با کیفیت دارد، در ساخت خودروهای سریع هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. تعدادی از محصولات این شرکت مخصوص افرادی طراحی شده‌ اند که تشنه سرعت بالا هستند و میتسوبیشی نیز توانسته است به خوبی به این نیاز مشتریان خود پاسخ دهد. در این جا ما به سریع ‌ترین خودروهایی که تا به حال توسط میتسوبیشی ساخته شده‌ اند اشاره خواهیم کرد.

میتسوبیشی لنسر

میتسوبیشی لنسر یک سری خاطره انگیز و یکی از افسانه ‌های زنده خودرویی جهان است. نام این خودرو به معنای نیزه دار است که اشاره به سربازان شوگان ژاپن دارد. فروش میتسوبیشی لنسر به دلیل ویژگی‌ های مثبت زیادی که این خودرو دارد همواره آمار بسیار خوبی را در جهان ثبت کرده است و در تمام مدت زمان عرضه این خودرو به بازار شاهد استقبال بسیار گرم از آن بوده ‌ایم. علاوه بر این که لنسر به صورت پایه یک خودرو خانوادگی محبوب است که تمام ویژگی‌ های یک سدان خانوادگی را دارد، درتریم های اسپرت تبدیل به یکی از محبوب ‌ترین خودروها در نزد جوانان سراسر جهان می ‌شود. خرید میتسوبیشی لنسر evo شما را صاحب یکی از سریع‌ ترین خودروهای جهان می ‌کند در حالی که قیمت آن در مقابل خودروهای سریع دیگر بازار بسیار ناچیز است.

سریع ‌ترین لنسر تولید شده بدون هیچ تقویت و دستکاری می ‌تواند صفر تا صد را در مدت زمان ۳٫۹ ثانیه طی کند. علاوه بر این نهایت سرعت این خودرو نیز به راحتی از ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت عبور می ‌کند. رانندگی نرم، تعلیق اسپرت، وجود باله عقب و پدال شیفتر روی این خودرو نشان می ‌دهد که هر گاه دوست داشته باشید می‌ توانید سری به پیست بزنید و آدرنالین خالص را از طریق نشستن پشت فرمان این خودرو به خود تزریق کنید. خوشبختانه نمونه ‌های مختلفی از نسخه‌ های پایه میتسوبیشی لنسر وارد بازار ایران شده ‌اند. البته بازار خرید و فروش میتسوبیشی لنسر در ایران همچنان بسیار محدود است و افزایش شدید قیمت میتسوبیشی لنسر در ایران آن را از دسترس بسیاری از افراد خارج کرده است.

اگر قصد خرید این خودرو را دارید پیشنهاد میکنیم مطلب دانستنی هایی قبل از خرید میتسوبیشی لنسررا مطالعه کنید

میتسوبیشی ۳۰۰۰ اسپایدر

میتسوبیشی ۳۰۰۰ یکی دیگر از معدود خودروهای میتسوبیشی است که برای تجربه سرعت بالا ساخته شده است. این خودرو در سال ۱۹۹۵ با موتور توربو شارژ خود یکی از خودروهای سریع آن دوران محسوب می ‌شد که می ‌توانست ۰ تا ۱۰۰ را زیر ۵ ثانیه طی کند. میستوبیشی برای سریع ‌تر کردن اسپایدر از یک گیربکس ۶ سرعته بسیار قدرتمند به همراه سیستم ۴ چهار چرخ فعال در این خودرو استفاده کرده بود که باعث شده است تا اسپایدر به یکی از سریع ‌ترین دست ساخته ‌های میتسوبیشی تا به امروز تبدیل شود. در همان نگاه اول ظاهر این خودرو نشان می ‌دهد که با یک خودرو سریع رو به رو هستید. اگر مدرک بیشتری برای اثبات این موضوع می ‌خواهید کافی است تا نگاهی به موتور سه لیتری v6 با خروجی ۳۲۴ اسب بخاری این خودرو بیاندازید. حداکثر سرعت این خودرو با این موتور قدرتمند به ۲۶۹ کیلومتر در ساعت می ‌رسید. قیمت پایین میتسوبیشی ۳۰۰۰ خودرو مانند لنسر یکی از ویژگی ‌ها مثبت آن بود که سبب شده تا جوانان عشق سرعت به سراغ آن بروند و هنوز هم طرفدارن خاص خود را در بازار دارد. متاسفانه این خودرو افسانه ‌ای دهه ۹۰ هیچ گاه وارد ایران نشد.

میتسوبیشی Eclipse

Eclipse ها یک دسته از خودروهای اسپرت بسیار محبوب هستند که تنها در چند مدل بین سال‌ های ۱۹۸۹ تا ۲۰۱۱ وارد بازار شده‌ اند. این خودرو اسپرت جمع جور به خصوص در مدل سال ۱۹۹۵ آن قدر عملکرد درخشانی داشت که حتی در فیلم اول از سری محبوب سریع و خشن نیز به عنوان یکی از خودروهای اصلی به کار گرفته شد. نسل سوم Eclipse توانست رکورد سریع ‌ترین ۴ سیلندر جهان را در پیست بشکند و رکورد سرعت ۳۵۸ کیلومتری که هنوز هم جاودانه مانده است را ثبت کند. البته این مدل از Eclipse دچار تغییراتی شده بود و روی موتور آن تقویت شده بود.

با این حال ثبت این رکورد توجه ‌های زیادی را به خرید میتسوبیشی Eclipse کوچک جلب کرد. این موضوع به همراه حضور این خودرو در سری فیلم‌ های سریع و خشن سبب شد میتسوبیشی Eclipse به محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران خودروهای اسپرت دست پیدا کند. قابلیت این خودرو برای تقویت شدن بسیار زیاد است و به همین دلیل نمونه ‌های زیادی از این خودرو به صورت تیونینگ شده در بازار به فروش می ‌رسند.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *