همه رقبای بیسو را بشناسید

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]

بیسو خودروی تازه ‌واردی است. آنقدر تازه‌ وارد که سال گذشته دومین باری بود که خودروهای خود را پیش ‌فروش کرد. بنابراین اگر شما هم با این خودروی چینی آشنا نیستید خیلی عجیب نیست.

با قرار داشتن در زمانه ‌ای که وارد کننده ‌های خودرو رفیق نیمه راه می‌ شوند و به خاطر تحریم ‌ها نمایندگی‌ شان را از کشور ما به سرعت جمع می‌ کنند، شناختن نمایندگی بیسو اولین قدم برای اعتماد کردن به این برند تازه ‌وارد است. سیف خودرو همان شرکتی است که چند سال قبل سوبارو لگاسی را از ژاپن وارد کشور می ‌کرد.

قدرت موتور بیسو

کسی که دنبال خرید بهترین محصول بیسو باشد به t5 فکر می‌ کند. اگرچه این خودرو یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری دارد اما با همین موتور کوچک ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته دستی به چرخ‌ های جلو منتقل می ‌کند. راننده ‌های قدیمی احتمالا تحمل شنیدن اینکه خودرویشان یک پیشرانه کوچک کمتر از دولیتری داشته باشد را ندارند اما واقعیت این است که به مرور زمان همه خودروساز ها تلاش داشته ‌اند تا از حجم موتورشان کم و به قدرتشان اضافه کنند.

توان بالای بیسو

علت توان بالای بیسو هم به توربوشارژ آن برمی‌ گردد اما با این حال هنوز از نظر شتاب در مقایسه با رقبای ژاپنی یا کره ‌ای، اروپایی و آمریکایی که موتور های مشابهی دارند رقابت را می‌ بازد. مثلا فورد ST با سه سیلندر توان تولید ۱۹۷ اسب بخار را دارد. با این وجود اگر واقع ‌بین باشیم خواهیم دید که قدرت تولید شده در بیسو T5 در مقایسه با خودرو های مشابه داخلی بسیار شگفت ‌انگیز هم هست. برای مثال جک S3 با همین حجم موتور تنها ۱۱۲ اسب بخار تولید می ‌کند و گشتاور آن به ۱۴۶ نیوتن متر می‌ رسد. بیسو t3 برخلاف t5 ابعاد کوچک ‌تری دارد ولی ابعاد بزرگ ‌تر و قیمت مناسب t5 باعث شده که این خودرو ارزان ‌ترین هفت ‌نفره بازار باشد.

مطالعه مطلب ” رقابت بین اوپل و بیسو ” نیز به شما پیشنهاد میشود

بی وا دی s7 و تیگو ۷ رقیب بیسو

در حال حاضر بی وا دی s7، تیگو ۷ دو رقیب مهم خودرو های هفت نفره برای بیسو هستند. در این دسته ‌بندی اگرچه سانتافه و کیا موهاوی و میتسوبیشی پاجرو هم قرار می‌ گیرند اما اگر کسی که برای مثال به تویوتا لندکروزر فکر کند احتمالا از کنار اسم بیسو هم گذر نخواهد کرد.
با اینکه بیسو از نظر شتاب و به خصوص ظاهر چند پله بهتر از تیگو است اما تیگو ۷ ۳۲۰ میلیون قیمت دارد. هر دو در مقایسه با اینکه از چین به ایران آمده ‌اند اما گران ‌قیمت ‌های این بازار هستند. اولین تفاوتشان این است که بیسو جعبه دنده هشت و تیگو شش سرعته دارد. در نتیجه به خاطر هشت سرعته بودن فشار کمتری به پیشرانه در بیسو وارد می ‌شود. تفاوت دیگری که وزنه ترازو را به نفع چری خم می ‌کند این است که به خاطر ۲۰۰ کیلوگرم تفاوت وزن چری و بیسو، تیگو می ‌تواند شتاب بیشتری را به سرنشینان هدیه دهد. با این حال بیسو ظرافت بیشتری در طراحی خودرو داشته و ظاهر آن بیشتر از خودروی لوکس چری می ‌تواند دل‌ ببرد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

[/et_pb_text][/et_pb_column] [/et_pb_row] [/et_pb_section]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *