به این دلایل خودروی تندر ۹۰ به محبوبیت بالایی رسید

با توجه به اینکه بیشتر علاقه جامعه به خودروهای فانتزی و با طراحی زیباست در ابتدا انتظار فروش بالایی برای خودروی تندر ۹۰ نمی ‌رفت. اما با گذشت زمان مشخص شد که این خودروی فرانسوی می‌ تواند گزینه محبوبی در سطح بازار باشد و حتی به یکی از خودروهای گران بازار تبدیل شود. طبیعتاً باید دلایل متعددی برای بالا رفتن آمار خرید تندر ۹۰ وجود داشته باشد که هم بحث بدنه و هم بحث پیشرانه خودرو را شامل می‌ شود.

ما هم با توجه به این موضوع به بررسی نقاط قوت خودروی رنو تندر ۹۰ خواهیم پرداخت تا ببینیم که چرا این خودرو به سطح محبوبیت بالایی در بین ایرانی ‌ها رسید.

خودروی تندر ۹۰ زیبا نیست، اما ساده است

بدون شک نمی‌ توانیم زیبایی را به عنوان یک عامل در انتخاب خودروی رنو تندر ۹۰ معرفی کنیم و شرکت رنو در طراحی این خودرو نهایت سادگی را به کار برده است. اگرچه در بخش ‌های مختلف این خودرو زبان طراحی شرکت رنو کاملاً قابل تشخیص است و حتی می ‌توان آن را یک خودروی اختصاصی و خاص معرفی کرد، اما بیش از حد ساده و معمولی است. این خودرو نزدیک به ۱۵ سال است که در ایران تولید می ‌شود و در این مدت تغییراتی از لحاظ امکانات و آپشن به خود دیده است. اما شکل کلی بدنه آن ساده بوده و به همین دلیل برخی از خریداران معتقدند که این سادگی باعث جذابیت و سهولت در استفاده از خودرو شده است.

پیشرانه خودرو با ویژگی ‌های آن هماهنگ است

برخلاف بند قبلی، با قطعیت می ‌توان گفت که توانایی پیشرانه تأثیر مهمی در رونق خرید و فروش رنو تندر ۹۰ داشته است. برای این خودرو یک پیشرانه حجم ۱۶۰۰ سی ‌سی در نظر گرفته شده است. این پیشرانه دارای چهار سیلندر با آرایش خطی و ۱۶ سوپاپ بوده که از سیستم تنفس طبیعی بهره می ‌برد. از لحاظ فنی توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر باعث شده که این خودرو شتابی در حدود ۱۰٫۲ ثانیه به ثبت برساند. با توجه به حجمی که بدنه خودرو دارند و همچنین وزن ۱۱۰۰ کیلوگرمی آن، به جرات می‌ توان ادعا کرد که این خودرو در مسیرهای مختلف و در سربالایی ‌ها دچار عدم کشش نمی ‌شود و راننده می‌ تواند تجربه خوبی در حمل مسافر با این خودرو داشته باشد.

تندر ال ۹۰ مصرف سوخت پایینی دارد

یکی دیگر از نکات جالبی که شما را به سمت خودروی رنو تندر ۹۰ می ‌برد و به طور مستقیم با عملکرد پیشرانه آن در ارتباط است، مصرف سوخت پایین و اقتصادی این خودرو است. این وضعیت باعث می ‌شود که راننده در مسافت ‌های طولانی هیچ نگرانی بابت پیدا کردن پمپ بنزین و سوختگیری نداشته باشد. طبق بررسی‌ های صورت گرفته مشخص شده که مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در حدود ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و بر روی خودرو هم یک مخزن سوخت ۵۰ لیتری به کار گرفته شده است. حالا اگر خود شما محاسبات ۷ لیتر را با توجه به حجم باک انجام دهید مطمئناً برای سفر به بسیاری از استان‎ های ایران نیاز به سوختگیری مجدد ندارید.

استحکام بالای بدنه و سطح ایمنی قابل قبول تندر ال ۹۰

بدنه خودروی رنو تندر ۹۰ زیبا نیست و هیچ گونه طراحی فانتزی برای آن استفاده نشده است. در حقیقت علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت در طراحی و ساخت بدنه خودرو و همچنین بهره بردن از فولاد آلیاژی، استفاده از چند سیستم تقویتی در جاهای مختلف باعث شده که بدنه خودرو بسیار مستحکم باشد و نقش مهمی در تصادفات بر عهده بگیرد. در کنار آن از سیستم ترمز ضد قفل دیسکی و ایربگ برای این خودرو استفاده شده که به عنوان ایمنی غیر فعال شناخته می شوند و در زمان تصادف خود را به خوبی نشان می ‌دهند. به همین دلیل می ‌توان ایمنی این خودرو را مناسب و قابل قبول دانست.

وضعیت قطعات و هزینه نگهداری رنو تندر ۹۰ را مطالعه کنید

قیمت خودرو تندر ال ۹۰  نسبت به رقبا

به عنوان بخش انتهایی به سراغ بررسی قیمت رنو تندر ۹۰ در بازار می ‌رویم که در حال حاضر با قیمتی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می ‌شود. این یک واقعیت تلخ است که نسل اولیه این خودروها به عنوان یک محصول ارزان از طرف شرکت رنو وارد شد و قرار بود به عنوان یک خودروی ارزان در اختیار قشر کم درآمد قرار گیرد. اگرچه این قیمت برای یک خودروی تولید داخل زیاد است، اما در مقایسه با رقبای خودرو مانند پژو پارس و پژو ۲۰۶ صندوقدار می ‌توانیم نسبت به قیمت آن هم اظهار رضایت کنیم.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *