دانستنی هایی قبلی از خرید کره ای محبوب

خودرو کیا سراتو ۲۰۱۸، به عنوان جدید ترین مدل سراتو در کشور ما، یکی از پرفروش ‌ترین محصولات کمپانی خودروساز کیا در بازار جهانی است که به دلیل طراحی با اصالت، کیفیت بالای متریال کابین، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی مناسب، قلب خیلی از ماشین بازها را تسخیر کرده است.

همانطور که می‌ دانید در این اواخر بیشتر توجه‌ ها به سمت خرید خودروهای شاسی بلند یا همان SUV ها رفته است اما هنوز هم خودروبازهای زیادی هستند که برخلاف دیگران به خودروهایی با ارتفاع کمتر، ساده و ایمن علاقه ‌مند است. برخی از این خودروها که هنوز طرفداران زیادی دارند، خودروهای کره ای به ویژه محصولات کمپانی خودروساز کیا است. یکی از جدید ترین خودروهایی که توسط این کمپانی خودروساز روانه بازار جهانی شده و بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده است، خودرو کیا سراتو ۲۰۱۸ است. این خودرو در دو گونه سدان و هاچ بک روانه بازارهای جهانی شده است البته این خودرو با نام‌ های کیا فورته و اسپکترا نیز شناخته می‌ شود. اگر شما هم به این خودرو علاقه‌ مند هستید و قصد خریداری آن را دارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید تا شما را با نکاتی که قبل از خرید کیا سراتو ۲۰۱۸ باید بدانید آشنا کنیم.

خودرو کیا سراتو یکی از محبوب ‌ترین و پرفروش ‌ترین محصولات شرکت خودروساز کیا است ( دلایل محبوبیت کیا سراتو را بخوانید ) که دومین شرکت خودروساز بزرگ در کشور کره است. کیا سراتو برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ میلادی روانه خط تولید و بازارهای جهانی شد اکنون نیز نسل سوم این خودرو در خط تولید قرار گرفته است. مدل ۲۰۱۸ این خودرو، فیس لیفت جدیدی است که خریداران زیادی دارد. اما اگر قصد خریداری این خودرو را داشته باشیم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

طراحی ظاهری کیا سراتو

اولین چیزی که قبل از خرید هر خودرویی شاهد آن هستید، طراحی ظاهری آن است. بنابراین اولین مسئله ‌ای که قبل از خرید کیا سراتو ۲۰۱۸ باید برای شما حائز اهمیت باشد نوع طراحی ظاهری آن باشد.

تنها با یک نگاه به خودرو کیا سراتو ۲۰۱۸ می ‌توانید اصالت طراحی خودروهای این کلاس را در این خودرو ببینید چراکه در طراحی ظاهری این خودرو نیز مانند مدل ‌های قبل شاهد استفاده از چراغ ‌های کشیده در جلو و عقب این خودرو و همچنین یک جلوپنجره بزرگ در جلوی این خودرو هستیم. ورودی ‌های هوا نیز به صورت عمودی در دو بخش کناری سپر جلویی قرار گرفته ‌اند. البته لازم است اشاره کنیم که در بخش پایینی سپر این خودرو از چراغ‌ های مه‌ شکن لوزی شکل استفاده شده که ظاهر اسپرت‌ تر و جذاب ‌تری را نسبت به مدل قبلی این خودرو به آن داده است.

بنابراین خیالتان از نظر طراحی ظاهری در این خودرو راحت باشد چراکه کیا سراتو با طراحی جذاب و اسپرتی که نسبت به مدل‌ های قبلی خود دارد شما را به خودش جذب کند. از این‌رو می ‌توان گفت یکی از دلایلی که نرخ بالای فروش کیا سراتو ۲۰۱۸ بالاست، طراحی جذاب آن است. با اجاره کیا از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

طراحی داخل کابین کیا سراتو

و اما دومین مسئله حائز اهمیت قبل از خرید کیا سراتو ۲۰۱۸، میزان کیفیت متریال استفاده شده در داخل کابین خودرو است. خوشبختانه جدا از اینکه طراحی داخلی این خودرو با طراحی خارجی آن کاملا هماهنگ است، متریالی که برای ساخت اجزا، المان ‌ها، تجهیزات و امکانات در این خودرو استفاده شده است از کیفیت خوبی برخوردار است.

طراحی داخل کابین این خودرو در عین ساده بودن، احساس لوکس بودن را به شما منتقل می ‌کند. صندلی ‌های این خودرو با چرم و پارچه باکیفیت پوشانده شده ‌اند، علاوه ‌بر این طراحی صندلی ‌ها در این خودرو به گونه ‌ای است که احساس آرامش خاصی را به سرنشینان منتقل می ‌کند.
یکی دیگر از دلایلی که موجب می ‌شود برای خرید کیا سراتو ۲۰۱۸ مصمم ‌تر از قبل شوید، طراحی داخل کابین و استفاده از متریال سطح بالا و باکیفیت است.

مشخصات فنی کیا سراتو

پس از توجه به نوع طراحی ظاهری، طراحی داخل کابین و به ویژه کیفیت متریالی که در آن به کار برده شده است نوبت به مشخصات فنی است که مسئله بسیار حائز اهمیتی است.

یکی از مهم‌ ترین مشخصات فنی، نوع موتوری است که در خودرو استفاده شده است. برای کیا سراتو ۲۰۱۸، سه موتور مختلف در نظر گرفته شده است که شامل: موتور ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری برای تیپ ۱، موتور ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری برای تیپ ۲ و موتور ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری توربو است.

موتور ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری در تیپ ‌های LX و S استفاده شده است که قادر به تولید نیرویی برابر با ۱۴۷اسب بخار و حداکثر ۱۷۹ نیوتن متر است. دومین موتور ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری نیز قادر به تولید ۱۶۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۰۴ نیوتن متر است و اما موتور ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری توربو نیز قادر به تولید ۲۰۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۶۴ نیوتن متر گشتاور است.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *