بررسی رقبای وانت تندر

اگرچه در نگاه اول معرفی یک نسخه عجیب مانند وانت تندر چندان موفق به نظر نمی‌ رسید اما امروزه می ‌بینیم که به عنوان یک وانت در خیابان‌ ها تردد دارد. برای این خودروی عجیب و غریب رقبایی هم در بازار وجود دارد که از لحاظ عرف پذیرفته‎ تر هستند و نمونه‌ های آنها در خیابان‌ ها تردد می‌ کند. این بهانه خوبی بود تا ما هم به بررسی رقبای خودروی وانت تندر بپردازیم تا ببینیم که قرار است با چه خودروهایی رقابت کند.

اطلاعات کامل درمورد ارزش خرید وانت تندر را هم مطالعه کنید

پس در اینجا سعی می‌کنیم که با در نظر گرفتن قیمت وانت تندر به سه مورد از رقبای آن در بازار بپردازیم و ویژگی ‌های مختلف آنها را معرفی کنیم.

وانت آریسان

وانت آریسان یکی از محصولات شرکت ایران خودرو است که به دلیل ظاهر خاص خود و همچنین طراحی شبیه به خودروهای شرق آسیا به محبوبیت بالایی نرسید. البته این خودرو از لحاظ وضعیت پیشرانه در سطح خوبی قرار دارد و تنها در بخش عقب آن ضعف‌ هایی مانند حمل بار پایین و کیفیت نامطلوب بدنه خودرو دیده می ‌شود. با این وجود طراحی و کیفیت این خودرو نشان می‌ دهد که می‌ تواند به عنوان یک رقیب برای خودروی وانت تندر در نظر گرفته شود.

در خودروی وانت آریسان ما شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۱۷۰۰ سی ‎سی هستیم که ۴ سیلندر خطی و ۸ سوپاپ دارد که از سیستم تنفس طبیعی بهره می ‌برد. توانایی تولید حداکثر قدرت ۸۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر از ویژگی‌ های فنی این خودرو است که نیروی آن به دیفرانسیل عقب انتقال داده می‌ شود و از یک گیربکس ۵ دنده دستی بهره می ‌برد.

وانت پادرا

خودروی وانت پادرا یکی از محصولاتی است که در سال ۱۳۹۶ توسط شرکت سایپا به تولید رسید. این خودرو تقریباً همان نیسان آبی رنگ معروف است که در رنگ‌ های متنوع ‌تری به بازار عرضه شده و در نمای قسمت جلویی آن تغییراتی به وجود آمده است. اگرچه این تغییرات ظاهری خودرو را مناسب کرده اما هنوز هم می‌ توان همان الگوهای قدیمی و همان سطح ایمنی پایین را در خودروی تولیدی شرکت سایپا دید.

در وانت پادرا یک موتور با حجم ۲۴۰۰ سی ‌سی استفاده شده که چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد و حداکثر قدرت تولیدی آن ۹۶ اسب بخار است. در این پیشرانه حداکثر گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر است که به دیفرانسیل عقب انتقال می‌ یابد و یک گیربکس ۶ دنده دستی دارد. نکته‌ ای که در اینجا وجود دارد این است که ما به هیچ وجه نمی ‌توانیم این خودرو را به عنوان یک خودروی بهینه در نظر بگیریم و عملکرد آن نسبت به خودروی وانت تندر کمتر و نا مناسب تر است.

وانت مزدا

وانت مزدا به عنوان یکی از خودروهای قدیمی موجود در بازار ایران شناخته می ‌شود که حتی در مورد سال طراحی و ساخت آن اطلاعات دقیقی وجود ندارد. این خودرو ظاهر نسبتاً جذاب و دوست داشتنی‌ تری نسبت به مدل‌ های دیگر دارد و در دو گروه تک کابین و دو کابین تولید شده است. حجم بار در این خودروها به مانند خودروهای دیگر نیست و به همین دلیل معمولاً برای حمل بارهای کوچک در مسافت ‌های داخل شهر و در خیابان ‌ها از آن استفاده می ‌شود.

در خودروی وانت مزدا یک موتور با حجم ۲۰۰۰ سی‎ سی به کار گرفته شده است. این موتور ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ دارد که حداکثر قدرت ۹۵ اسب بخار تولید می ‌کند. متاسفانه این خودرو را هم علیرغم ظاهر زیبای خودرو نمی ‌توانیم به عنوان یک خودروی بهینه معرفی کنیم به همین دلیل معمولاً با استقبال زیادی مواجه نمی ‌شود.تندر بسیار نزدیک است.

با توجه به مواردی که گفته شد خرید وانت تندر ما را صاحب یک خودرو با توانایی حمل باری در حدود ۸۰۰ کیلوگرم می ‌کند که طراحی آن چندان جذاب نیست اما نسبت به رقبای خود در سطح بهتر و بالاتری قرار دارد. اگرچه قیمت گفته شده برای این خودرو نسبت به رقبای موجود در بازار بیشتر است اما باید قبول کنیم که از لحاظ عملکرد دسته بسیار بهتر و مناسب ‌تری قرار گیرد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *