برای خرید بی ام و نیازی نیست حتما ثروتمند باشید؛ با ۲۰۰ میلیون صاحب بی ام و شوید

بی ام و یکی از برند های لوکس و پر فروش ایران است که در تمام طول این سال‌ های حضور خود در ایران توانسته با شرایط سخت و نفس‌ گیر بازار ایران دوام بیاورد. دلیل این ایستادگی نیز علاقه شدید خریداران ایرانی به خودرو های لوکس این کمپانی آلمانی اصیل است. اما با توجه به شرایط فعلی بازار ایران شاید این سؤال به نظر کمی عجیب باشد. زیرا بحران‌ های اقتصادی امسال به کلی بازار خودرو ایران را متحول کرد و خودرو های لوکس وارد فاز جدیدی از قیمت‌ های نجومی شدند. به ‌هر حال همه ما می ‌دانیم که بی ام و یکی از برند های لوکس و پرطرفدار موجود در ایران است و همواره افزایش قیمت‌ ها در بازار بیشترین تأثیر را بر قیمت خودرو های این برند در ایران می‌ گذارد.

به همین دلیل نمی‌ توان انتظار داشت که با این قیمت گزینه‌ های فراوانی روی میز داشته باشیم. از این لحاظ شاید در نگاه اول به این سؤال و نگاهی به بازار آشفته ایران گزینه ‌ای برای معرفی وجود نداشته باشد. اما با نگاهی عمیق‌ تر و جستجو دقیق ‌تر متوجه حضور چند مدل از خودرو های بی ام و که هنوز با این قیمت در بازار کنونی ایران نیز ارزش خرید دارند خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید تا این مدل‌ های نادر را به شما معرفی کنیم.

بی ام و ۵۳۰i 2005

بی ام و ۵۳۰i متعلق به خانواده سری ۵ بی ام و است. این خانواده پس از بی ام و سری ۳ پر فروش‌ ترین سدان‌ های بی ام و را در میان اعضای خود دارد. در میان اعضای خانواده بی ام و سری ۵، بی ام و ۵۳۰i جزو رتبه‌ های اول تا سوم پر فروش‌ ترین مدل‌ ها قرار دارد. میزان بالای خرید و فروش بی ام و ۵۳۰i را می‌ توان به قیمت میانه و نیز قدرت موتور نسبتاً خوب آن نسبت داد. زیرا همواره خودرو هایی که از نظر قیمت و عملکرد در رده خودرو های میانه رو قرار دارند طرفداران بیشتری دارند. این قانون برای تمام خودرو های موجود در بازار صدق می ‌کند. برای اجاره خودرو بی ام دبلیو 528i  با کارشناسان ما در پرارین خودرو تماس حاصل فرمائید.
موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر این خودرو توانایی تولید ۲۵۵ اسب بخار نیرو و ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. قدرت موتور این خودرو هم چنان نیز توانایی رقابت با سدان‌ های جدید موجود در بازار را دارد. علاوه بر این هرچند بیش از ۱۰ سال از تولید این خودرو می ‌گذرد اما امکانات داخل کابین آن نیز هنوز هم از بسیاری از سدان ‌های چینی موجود در بازار بیشتر است. خرید بی ام و ۵۳۰i در بازار فعلی ایران با قیمت کمتر از ۶۵۰ میلیون تومان امکان‎ پذیر است.

اگر طرفدار بی ام و هستید مطالعه مطلب ” بهترین خودرو های اسپرت بی ام و از گذشته تا به امروز ” را به شما پیشنهاد میکنیم

بی ام و ۳۳۰i 2005

بی ام و ۳۳۰i با ۳ مدل کوپه، کروک و سدان خود در بازار ایران موجود است. اما اگر بخواهید با بودجه ۶۰۰ میلیونی برای خرید بی ام و ۳۳۰i اقدام کنید، تنها از میان مدل ‌های سدان این خودرو حق انتخاب دارید. البته لازم به ذکر است که امکانات موجود در بی ام و ۳۳۰i در هر ۳ مدل آن تفاوتی با هم ندارند و تنها ظاهر سقف آن‌ ها در مدل‌ های کوپه و کروک تغییر می ‌کند. این خودرو که متعلق به نسل پنجم سری ۳ است از یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر بهره می ‌برد که توانایی تولید ۲۵۵ اسب بخار نیرو و ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. تنها مشکل خودرو های قدیمی بی ام و مصرف سوخت بالای آن‌ هاست که در این خودرو به ۸ لیتر در سیکل ترکیبی می ‌رسد. قیمت بی ام و ۳۳۰i سال ۲۰۰۵ حدود ۴۲۰ میلیون تومان است. بنابراین با بودجه ۴۰۰ میلیون تومانی خرید بی ام و ۳۳۰i نیز انتخاب مناسبی است. با اجاره  بی ام و از پرارین خودرو تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه نمائید.

بی ام و ۳۲۵i 2005

به‌ طور کلی با این بودجه کم اگر بخواهید برای خرید بی ام و اقدام کنید مدل ‌های نسل پنجم سری ۳ گزینه‌ های بسیار مناسبی هستند چرا که هم از امکانات خوبی برخور دارند و هم موتور قدرتمندی دارند که می ‌تواند نیاز های شما برای یک رانندگی اسپرت را نیز بر طرف کند. از این‌ رو مدل دیگری سری ۳ بی ام و، یعنی بی ام و ۳۲۵i نیز یکی دیگر گزینه ‌هایی است که می ‌توانید انتخاب کنید. تنها تفاوت این مدل با مدل قبلی در قدرت موتور آن است. این مدل نیز در زیر کاپوت خود یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر دارد که توانای تولید ۲۱۵ اسب بخار نیرو و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. دیگر ویژگی ‌های این خودرو با اعضای دیگر خانواده سری ۳ بی ام و تفاوتی ندارد. از این ‌رو قیمت بی ام و ۳۲۵i نیز در رنج ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان قرار می ‌گیرد.

شرکت اجاره خودرو لاکچری پرارین خودرو انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با اجاره خودرو لاکچری پرارین لذت رانندگی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *