ایمن ‌ترین خودروهای میتسوبیشی، امنیت در آغوش جنگجویان ژاپنی!

زمانی که نام محصولات ژاپنی در میان باشد می ‌توانید از کیفیت ساخت و دوام بالای محصول مد نظر مطمئن بود. میتسوبیشی و محصولات این برند خودرو سازی ژاپنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سال‌ ها است که میتسوبیشی با محصولات مقاوم و محبوب خود در ایران طرفداران وفادار زیادی دارد و تقریباً همه مردم ایران محصولات این شرکت را بسیار قابل اعتماد می ‌دانند. با این حال در حال حاضر امنیت تنها در مقاوم بودن بدنه خودرو و کیفیت ساخت بالای آن خلاصه نمی ‌شود و تکنولوژی ‌های پیش گیرنده نیز اهمیت ویژه ‌ای دارند.

خوشبختانه میتسوبیشی از این لحاظ هم یکی از بهترین خودرو سازان جهان است و تعداد زیادی از محصولات این شرکت توانسته‌ اند تست ‌ها و گواهی نامه‌ های ایمنی زیادی مانند یورو انکپ را با موفقیت پشت سر بگذارند. با ما در پرارین خودرو همراه باشید تا در ادامه با ایمن‌ ترین خودروهای ساخته شده در این کارخانه ژاپنی آشنا شویم.

میتسوبیشی Eclipse کراس

این شاسی بلند کوچک ژاپنی مدتی است که وارد بازار رقابتی شاسی بلندهای کوچک شده است. در تست انجام شده توسط یورو انکپ به عنوان یکی از معتبرترین تست‌ های ایمنی جهان، میتسوبیشی Eclipse کراس توانسته است ۵ ستاره ایمنی را کسب کند. این خودرو امتیاز ۹۷ درصد را برای حفاظت از سر نشینان بزرگسال، ۷۸ درصد برای سرنشینان خردسال، ۸۰ درصد برای عابرین پیاده و ۷۱ درصد برای سیستم ‌های امنیتی کمکی خودرو دریافت کرده است. در این امتیاز گیری وجود ۸ ایربگ به همراه سیستم جلوگیری از تصادف جلو تأثیر به سزایی داشته ‌اند. ضمن این که مقاوت بالای بدنه و شاسی خودرو از ورود آسیب‌ های جدی به سرنشینان خودرو جلوگیری می ‌کند و میتسوبیشی Eclipse کراس را به یکی از ایمن ‌ترین خودروهای میتسوبیشی و جهان تبدیل کرده است.

میتسوبیشی اوتلندر

شاسی بلند محبوب میتسوبیشی که در ایران نیز حضور فعالی دارد نیز در تست ‌های ایمنی اروپا توانسته است ۵ ستاره ایمنی را دریافت کند. میتسوبیشی اوتلندر برای کسب ۵ ستاره ایمنی شایستگی‌ های زیادی از خود نشان داده است و در تست یورو انکپ نشان داده است که چرا خرید میتسوبیشی اوتلندر شما را صاحب یکی از خودروهای امن جهان می‌ کند. اوتلندر توانسته است در تست انجام شده در سال ۲۰۱۲، ۹۴ درصد از امتیاز مربوط به محافظت از سرنشینان بزرگسال به همراه ۸۳ درصد از امتیاز محافظت از سرنشینان خردسال را کسب کند. اما این شاسی بلند لوکس به دلیل داشتن امکانات امنیتی زیاد همچون سیستم کمکی در سرعت‌ های بالا، کنترل پایداری به صورت الکترونیکی و هشدار دهنده تغییر لاین به همراه سایر امکانات در بخش سیستم‌ های کمکی ایمنی ۱۰۰ درصد امتیاز را کسب کند.

البته نبود سیستم هشدار تصادف از جلو در آن زمان سبب شد تا اوتلندر تنها ۶۴ درصد از امتیاز محافظت از عابرین پیاده را کسب کند. به هر ترتیب ایمنی بالای یکی از مهمترین دلایل بالا رفتن فروش میتسوبیشی اوتلندر در بازارهای هدف است. هر چند در ایران به دلیل افزایش شدید قیمت میتسوبیشی اوتلندر وضعیت بازار این خودرو چندان خوب نیست و اکثر مردم از خرید این خودرو خوب و ایمن محروم شده ‌اند.

میتسوبیشی Asx

میتسوبیشی Asx یکی دیگر از شاسی بلندهای کوچک میتسوبیشی در ایران است که طرفداران زیادی نیز دارد. با این که قیمت میتسوبیشی Asx نسبت به رقبای کره ‌ای آن در بازار کمتر است اما متاسفانه وضعیت خرید و فروش میتسوبیشی AsX در ایران چندان خوب نیست. این شاسی بلند کوچک نیز موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی در سال ۲۰۱۱ شده است. نتایج تست یورو انکپ نشان می ‌دهد که میتسوبیشی Asx توانسته است تا ۸۶ درصد امتیاز محافظت از سرنشین بزرگسال، ۷۸ درصد امتیاز محافظت از سرنشین خردسال، ۶۰ درصد امتیاز حفاظت از عابرین پیاده و ۷۱ درصد امتیاز سیستم‌ های ایمنی کمکی را دریافت کرده است. نتایج به اندازه تست اوتلندر درخشان نیست اما هنوز هم از بسیاری از رقبا بهتر است.

میتسوبیشی لنسر

یکی از محبوب ‌ترین سدان های خانوادگی جهان میتسوبیشی لنسر است. خودرویی که به دلیل سواری نرم و توانایی بالای اسپرت بودن نام درخشانی برای خود ثبت کرده است. وضعیت فروش میتسوبیشی لنسر مانند سایر محصولات با کیفیت این کمپانی در ایران چندان مناسب نیست. با این که اکثر مردم می ‌دانند با خرید میتسوبیشی لنسر می‌ توانند تا مدت ‌های بسیار طولانی از داشتن یک خودرو دیگر بی نیاز باشند، اما بالا بودن قیمت میتسوبیشی لنسر در ایران ارزش خرید آن را پایین آورده است. با این حال این خودرو یکی از ایمن ‌ترین محصولات میتسوبیشی است و توانسته است ۵ ستاره ایمنی را به راحتی به دست آورد. تست انجام شده بر روی میتسوبیشی لنسر برای سال ۲۰۰۹ است و این خودر صورت میانگین بالای ۸۰ درصد از امتیازات را کسب کرده است.

شرکت اجاره خودرولاکچری پرارین انواع خودرو های سواری و لوکس را در تیپ‌ های مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

در صورتی‎ که علاقمند به اجاره خودرو و تجربه رانندگی با خودروهای اجاره ‌ای هستید، برای اجاره خودرو در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

لینک های بیشتر https://b2n.ir/m10831

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *